וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סי מדמואזל: דוקומנטרי חדש על קארין רויטפלד

12.8.2013 / 14:02

סרט דוקומנטרי חדש על עורכת האופנה המיתולוגית קארין רויטפלד מבקש לחשוף את זווית הראייה הייחודית של אחת הנשים החזקות בתעשיית האופנה העולמית

קארין רויטפלד עושה אנה וינטור. עורכת האופנה לשעבר של מגזין ווג פריז עומדת בלבו של סרט דוקומנטרי חדש על חייה שמתוכנן לצאת בספטמבר הקרוב ונקרא "Mademoiselle C" (העלמה סי).

רויטפלד התחילה את מערכת היחסים האינטנסיבית שלה עם עולם האופנה כדוגמנית בגיל 18. לאחר מכן הפכה לכתבת במגזין Elle צרפת ובהמשך הפכה לאחת מעורכות האופנה המשפיעות בעולם. בשנת 2010 פרשה רויטפלד מתפקידה כעורכת ווג פריז לאחר עשר שנים, וכיום היא אוחזת במגזין המכונה CR Fashionbook ומשמשת כמנהלת האמנותית העולמית של מגזין הארפר'ז בזאר.

לאור הרזומה העשיר אין ספק כי הצעד המתבקש הבא של רויטפלד הוא סרט דוקומנטרי איכותי, כפי שהקולגה אנה וינטור עורכת ווג האמריקאי זכתה לו ב"גיליון ספטמבר" שיצא ב-2009.

בטריילר שנחשף בימים האחרונים ביוטיוב מתועדת עבודתה של רויטפלד בזמן פעולה, כולל הלילות הלבנים ודחיפת המרפקים ששגורים ברוטינה המקצועית שלה, לצד התמודדות עם דוגמניות שמבריזות ברגע האחרון, ישיבות קריאייטיב על הפקות אופנה מערכתיות, מההתרחשות על הסט ואירועי שטיח אדום.

את ההצצה הנדירה מחדדת רשימת השמות המפורסמים שלוקחת חלק בסרט, בה אפשר למצוא שמות נוסח קרל לאגרפלד, ריקרדו טישי, דונטלה ורסצ'ה, אלבר אלבז, ז'אן פול גוטייה, קייט אפטון, לארה סטון וכמובן בתה ג'וליה רסטוין רויטפלד, דוגמנית ופאשניסטה משובחת בפני עצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully