וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלך מנצח: 6 פריטים משובצים ב-6 רמות מחיר

הילית וולברג

15.8.2013 / 8:17

בעונה הקרובה אי אפשר יהיה לברוח מהמשובצים, אבל לא חייבים לבסס את כל ההופעה עליהם. הילית וולברג מאתרת ברשת אופציות משתלמות לשיבוץ זהיר של הארון

טארטן, שחמט או ריבועים - לא חשוב איך, העיקר שמתלחת הסתיו הקרוב תתגאה בפריט משובץ כלשהו. ככה חושבים בתי האופנה הגדולים והרשתות, ומנסים לשכנע את כולנו. בקיצור, לכל מי שמתחשק לחזור אל הניינטיז פעם נוספת, הרשת עמוסה בכל טוב משובץ לקראת העונה הקרה.

הבשורות לחובבי המשובצים העונה הן שתיים. האחת, מראה Pאנק משעשע, לרוב בשחור ואדום, מלווה במגפונים שחורים וגבריים ושאר עיטורים קשוחים. המראה הזה שייך לצעירים מטבעו, אבל אפשר לשכלל אותו מעט ולהתאים אותו גם לסקאלה שמעל 30. המשבצות הנחשקות עבור המראה הזה מגיעות מעולם הטארטן, הדוגמא הסקוטית המוכרת שמזוהה גם עם מראה הגראנג'. דוגמת השחמט תתאים אף היא, כל עוד משולבת נכון בתלבושת כולה. כאמור, אדום ושחור הם הצבעים הבולטים במראה הזה, אבל גם הירוקים והכחולים הכהים יכולים להתאים.

הבשורה השניה מגיעה מעולם האופנה העילית והולכת לכיוון המחויט הרבה יותר. היום שוויקטוריה בקהאם ויתרה על הצבעים החלקים האופייניים לה ושילבה הדפסים משובצים בקולקציה הנפלאה שלה לחורף 2013-14 היה כנראה היום שבו הוכרז רשמית על שובן של המשבצות האלגנטיות יותר. עם בקהאם היו גם שרלוט רונסון, פיליפ לים, ויויאן ווסטווד ואחרים. המראה המחויט כולל חליפות מכנסיים רכות ובלייזרים מוקפדים. בלטו במיוחד אצל כל המעצבים מעילים צמריים בעלי שרוולים מוגדלים ושילוב טקסטורות שונות כמו משבצות בצמר עם עור ואף פרווה (סינטתית או אורגינלית בהתאם למצפון). כדי להשיג את המראה הזה, חפשו את הדפס ההאונדסטות' האלגנטי ואת הטוויד בדוגמת המשבצות הנבלעת בתוך אריג הצמר. הצבעים הבולטים במקרה הזה הם הנייטרליים - שחור, לבן אפור וגוונים שונים של חום.

וכמו תמיד, אם המראה הכולל נראה לא שייך או טבעי, הנדידה למחוזות האקססוריז היא דרך נפלאה לשלב אותו בעל זאת, ומבלי להפוך לקורבן אופנה. הנה שלל אופציות בטווחי מחיר שונים:

עד 50: טייץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפריט הבסיסי ביותר עבור הישראליות הוא אופציה זולה ופשוטה להשגת המראה הנחשק. פוראבר 21 קולעים בול ל-2 המראות המדוברים עם טייץ משובץ באדום ושחור למראה הקשוח וטיטס משובץ בשחור ולבן לאלו שרוצות למתן את הלוק.

טייץ משבצות, פוראבר 21, 18 שקלים

עד 100: חולצת קשירה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במוד קלות' מציעים גרסת מעבר של חולצה משובצת מכופתרת ללא שרוולים ובפלטת צבעים עדינה ונעימה של ליים, טורקיז וכחול נייבי. הקשירה בתחתית החולצה יכולה ללכת לכיוון הנועז עם חצאית ג'ינס קרועה או שורטס, או לכיוון הרומנטי עם חצאית מקסי בהירה. כך או כך, המחיר זול במיוחד.

חולצת קשירה משובצת, מוד קלות', 57 שקלים

עד 200: שמלת סטרפלס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יציאה נפלאה נוספת מבית מוד קלות' היא שמלת הסטרפלס הזאת. חלקה התחתון מוקפד ונקי בזכות הדפס שחור לבן מינימליסטי, אבל גם שובב ומיוחד בזכות הנחת ההדפס בצורה ישרה בפאנל הקדמי ובצורה אלכסונית מאחור. הכיסים מעניקים אלמנט כיפי נוסף והחלק העליון, דמוי העור, מחמיא לרעש מלמטה בצורה מדויקת. טיפ לרוכשות בעקבות הביקורות באתר - רכשו מידה אחת למעלה שכן השמלה קצרה מכפי שהיא נראית.

שמלה משובצת, מוד קלות', 188 שקלים

עד 400: משקפיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דרך מצוינת להתהדר במשבצות בצורה מרעננת היא במסגרת המשקפיים. הדגם של ריי באן כל כך מוכר שהיעדר האופציה למדוד ברכישה ברשת הוא כבר לא גורם בעייתי. הדגם המדובר הוא חלק ממהדורה מוגבלת, ועל כן אם הוא אוזל, שווה לחפש אותו בחנויות אחרות. בלי קשר, המשלוח בשופ בופ הוא חינמי מעל 100 דולר כך שהקנייה משתלמת אף יותר.

ריי באן משובצים, שופבופ, 398 שקלים

עד 500: בלייזר קלאסי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סאם אנד לאבי, המותג מלוס אנג'לס, מתהדר בחדשנות עיצובית ונסיון לשבור את המראות הרגילים על המדף. במקרה הזה צמד המעצבים לקח את המשבצות הסטנדרטיות והעניק להן מראה מופשט יותר בשחור לבן עם פיניש מרופט על בלייזר קלאסי ושימושי מאוד.

בלייזר משבצות שחור לבן, ריבולב, 470 שקלים

ללא גבולות: תיק קיימברידג'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תיק הקיימברידג' הווינטג'י הקלאסי שהציף אותנו בעונות הקודמות בצבעי ניאון וצבעים מטאליים, מקבל כעת טוויסט ניינטיז משובץ. בהתאם לכיוון הרוח הוא מגיע באדום ושחור, נייבי וטורקיז או חרדל, ירוק ואדום. לא זול, אבל עם תו איכות.

תיק קיימברידג' משובץ, ריבולב, 794 שקלים

  • עוד באותו נושא:
  • משבצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully