וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תו עליון ותו תחתון: בשמי הנשים של 2013

שירלי אכסלרוד

22.8.2013 / 10:30

ההפתעה שמסתתרת בבקבוק של ניקול ראידמן, הניחוח שיהלום כל דודה שנואה והאריזה שמחפה על ריח בנאלי - כל הבשמים שצריך להכיר, רגע לפני מתקפת החגים

הגירסה החדשה של la vie est belle מבטיחה לקחת את הבושם החדש יחסית של לנקום למקום קייצי וקליל, ובעברית - לאלף את הגירסה המקורית הסוררת ולדלל את כמויות המתיקות הבלתי אפשריות שבה. האמנם הצליחו רוקחי הניחוחות של לנקום במלאכה? הו, כן! – טוענת הנסיינית א', שמרחרחת את עצמה בתשוקה מדי בוקר, מאז קיבלה את הבושם. "השילוב בין תפוז, וניל, פצ'ולי ויסמין עובד נכון; גם נשי, גם אצילי וגם עם נוכחות, אבל כזאת במידה הנכונה. הבקבוק, כמו אחיו הבכור, מקסים".

לנקום, LA VIE EST BELLE LEGER, מחיר: 517 שקלים ל-50 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לנקום, LA VIE EST BELLE LEGER, מחיר: 517 שקלים ל-50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בניגוד להרבה ניחוחות אחרים, שמתחילים רע ומשתפרים ככל שחולפות השעות, האסקדה החדש עובר תהליך הפוך. מתחיל חינני מאין כמותו – ערוגת וורדים ענוגה ורומנטית שמתמרנת יפה בין מתיקות ופרשיות, כולל מעקף ערמומי של מכשול ניחוח מטהר האוויר (לא מובן מאליו כשמדובר בוורדים). אבל ככל שנוקפות השעות, מדווחת בצער הנסיינית מ', גם באקלים ממוזג לחלוטין, מקבל האסקדה שובל מציקני וחמצמץ על גבול הצווחני – מקרה קלאסי של הבושם לובש אותך, במקום ההפך. נתנחם בבקבוק הזכוכית הרחב והמרובע, בוורוד כהה וזהב, נובורישי ויפה לתפארת.

אסקדה, ESPECIALLY ESCADA ELIXIR, מחיר: 495 שקלים ל- 50 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסקדה, ESPECIALLY ESCADA ELIXIR, מחיר: 495 שקלים ל- 50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגירסה המי יודע כמה ל- Flower של קנזו, דוהרת על המקור המהולל, אבל לא דומה לו בכלום: בעוד שה- flower הקדמוני הוא אחד, יחיד ומיוחד, עם ריח הפודרה החם שאי אפשר לפספס ואי אפשר לטעות בו, הרי שהגירסה החדשה לגמרי אוורירית: ריח מודרני מאוד, לימוני וירוק; צעיר, אבל לא ילדותי; נקי, אבל לא מדי, עשוי היטב, אבל חסר את אותו אלמנט שיהפוך אותו לקלאסיקה. עם זאת, הפרג האדום והיפה עדיין איתנו, ותופס את מקומו על הבקבוק הנמוך, הפחוס והרחב.

קנזו, FLOWER IN THE AIR, מחיר: 300 שקלים ל- 50 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קנזו, FLOWER IN THE AIR, מחיר: 300 שקלים ל- 50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין לי ראש לשמות מסובכים, לחשה לעצמה בובי בראון. אז בואו נשים את הדברים על השולחן. יש לזה ריח נעים של ניקיון, אנשים אוהבים את המקלחת שלהם בבוקר – הסתדרנו. לו כל דבר בחיים היה פשוט כמו לקרוא לבושם "אמבטיה" (גם "מיגרנה" יכול להיות שימושי, "מתאדה מהר" או "זקן" ומהדורת הקיץ שלו "כבד מדי"). בכל אופן, הניחוח של בובי בראון רענן מאוד, עתיר פרחים סגולים עזי ריח וגם עמיד ביותר, אבל רחוק מאוד מלהיות סבוני - השם הולם אותו רק אם את חופפת עם לילך ומסתבנת עם יקינתון.

בובי בראון, BATH, מחיר: 310 שקלים ל- 50 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בובי בראון, BATH, מחיר: 310 שקלים ל- 50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

קווייאר בלוגה, נוצות טווס, יתרות מט"ח ובית שחי של עקרת בית אמתית – הפתעה רצינית, אבל הבושם של ניקול ראידמן לא מכיל את כל אלה. ההודעה לעיתונות מדווחת על "זן מיוחד של פרחי לילך שיוצר ניחוח יוקרתי", ואין לנו ספק שבאמת, מדובר בפרחים דה בסט, עם תמציות דה בסט, בבקבוק דה בסט (שהוטס מאוסטריה), ושבכלל, לבושם של ניקול ראידמן בטח יש בושם משל עצמו וגם עוזר אישי.

אבל האמת היא, וזה עולה לנו בבריאות להודות בכך, שמדובר בניחוח מוצלח, רענן במיוחד על גבול החמצמץ, נשי ומעודן – מושג שעל פניו זר לעולם התוכן הראידמני. המיכל, בשחור-לבן צנוע ומשאבת ספריי רטרו, שנראתה לאחרונה גם על בושם מבית קריטה, אלגנטי על גבול החסוד.

ניקול ראידמן, Madame De Pompadour, מחיר: 110 דולרים ל- 100 מ"ל. להשיג בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. 10% ממכירת כל בושם יועבר לתרומה לאגודה למלחמה בסרטן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניקול ראידמן, Madame De Pompadour, מחיר: 110 דולרים ל- 100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בושם לביישניות" פסקה ר', שניסתה את החדש של קלווין קליין. אתרוג, אגס, ברגמוט ושזיף משתלבים יחד לניחוח חמוצי, נעימי, נקי אך גם מתאדה בקלות, שהצריך תחזוקה שוטפת עוד לפני שר' הספיקה לצאת מהבית. הבקבוק המינימליסטי נאה ומוצלח במיוחד. מתנה ראויה לצעירה שעושה את צעדיה הראשונים בעולם הפרפורמריה הקשוח.

קלווין קליין, DOWNTOWN, מחיר: 568 שקלים ל- 100 מ"ל. עד 40% הנחה בהשקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלווין קליין, DOWNTOWN, מחיר: 568 שקלים ל- 100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

האח! נמצא השי האולטימטיבי לדודה: הנסיינית נ' הייתה מודאגת מהליצ'י, ועוד בתווים העליונים, בבושם החדש של אימפריית הבלינג-בלינג סוורובסקי. מבחינתה, הפרי הטרופי אף פעם לא הוכיח את עצמו כמרכיב ראוי בתכשיר קוסמטי כלשהו שאינו לפתן. מצד שני, תרכובת מבטיחה של ורדים ומושק לבן עוררה תקוות גדולות לרעננות, והתזה ראשונית עשתה רושם של ניחוח עשיר ולא תעשייתי. למרבה האכזבה, ככל שנקפו הדקות, הניחוח הלך ונעשה מוכר מדי, המוני מדי ובעיקר – לא מקורי. לא ברור מה יצר את אפקט הפרחוניות הזולה. אולי הליצ'י? נחמות קטנות: הבקבוק המעוגל והמאורך נוח לאחיזה ומכסה הפלסטיק השנהבי עם האבן המנצנצת יוקרתי ומרשים. נ' מסכמת: מומלץ כשי לחג לדודה הפחות האהובה.

סוורובסקי, Aura of love by Swarovski, מחיר: 363 שקלים ל- 50 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוורובסקי, Aura of love by Swarovski, מחיר: 363 שקלים ל- 50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובפינת הריח הדו מיני, רב דורי ובין תחומי נמצא הפעם היסמין&ברגמוט של ל'אוקסיטן. הבושם, אחד מתוך ארבעה בקולקציה שרוקחת יחד זוג תמציות מובילות בכל ניחוח, הוא המושלם לרגעים שבהם זקוקים לנון-בושם: ריח קטן, רך, נקי, ומאוד מרגיע – הקומבינציה בין השניים מושלמת ליום מיוזע.

ל'אוקסיטן, Jasmin Bergamot, מחיר: 269 שקלים ל- 75 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ל'אוקסיטן, Jasmin & Bergamot, מחיר: 269 שקלים ל- 75 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully