וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב אצלכם: שמלת פוסט ההריון של קייט

25.8.2013 / 12:30

בתמונות רשמיות ראשונות של וויליאם, קייט והתינוק ג'ורג', לבשה הדוכסית שמלה מחמיאה בעלות נגישה. בעקבות ההתנפלות של הקהל הרחב על הדגם, המותג מבטיח לחדש המלאי בקרוב

התמונה הרשמית הראשונה של הנסיך ג'ורג'. רויטרס
וויליאם, קייט, התינוק ג'ורג' ושמלת 'סראפין' שנחטפה כבר בליל פרסום התמונות מאתר המותג/רויטרס
התמונות הרשמיות הראשונות של הנסיך ג'ורג'. רויטרס
גם הכלב לופו הצטרף לתמונות שצילם מייקל מידלטון, אביה של הדוכסית בגן בית המשפחה/רויטרס

בשבוע שעבר, עם פרסום מספר תמונות רשמיות של קייט מידלטון, הנסיך וויליאם והתינוק ג'ורג', בריטניה התמוגגה לנוכח המשפחה המלכותית הצעירה והפוטוגנית. בתמונות שצולמו על ידי אביה של קייט מייקל מידלטון בגני משפחת מידלטון במחוז ברקשייר, מערבית ללונדון, נראים ההורים הצעירים עם בנם התינוק-היורש ג'ורג' והכלב המשפחתי לופו, ישובים על שמיכת פיקניק וקורנים מאושר . קייט, מאופרת ומסורקת באופן המלמד כי לא מדובר בסנאפ שוט מהאלבום המשפחתי, אחזה בתינוק ג'ורג' העטוף בשמיכת הטבלה סרוגה, וויליאם לידה שידר נינוחות כהרגלו, ואפילו הכלב לופו לא הראה סימני קנאה או דכאון לאחר לידת תינוק בארמון.

אבל כתמיד, מה שלבשה הדוכסית עורר סקרנות רבה. ושמלת הפוקסיה, כך הסתבר כחמש דקות לאחר פרסום הצילומים, היא של סראפין (Seraphine), מותג בגדי הריון בריטי. המותג המציע אופנה מחמיאה וטרנדית לנשים הרות ולאחר לידה, כולל גם לנז'רי ובגדי ים. בעבר הוא שימש את קייט, וכן ידועניות הוליוודיות כמו אנג'לינה ג'ולי, ג'נוארי ג'ונס, ג'סיקה אלבה, ג'ניפר גארנר וקייט הדסון. טווח המחירים, משמח לגלות, נגיש וידידותי לכיס.

השמלה של קייט בגזרת קו מותניים גבוה ('גזרת אימפריה') וקשירה קדמית מכונה 'שמלת ג'ולין' (Jolene Dress) והיא מגיעה בשני צבעים נוספים, כחול נייבי ואלמוג (הקמיסול השחור שקייט לבשה מתחת לשמלה, ככל הנראה לצורך יישור קו עם קוד לבוש נדרש, לא מגיע עם השמלה).

מחיר השמלה, כ-79 דולר בסך הכל, הוביל לביקוש רב. על פי הנמסר על ידי המותג, כ-100 שמלות נמכרו באמצעות האתר בשעות 2:00 עד 7:00 בבוקר בלילה שלאחר פרסום התמונות. אבל לפי הודעה באתר, עקב פופולריות רבה של הדגם, משלוחים יתאפשרו רק לאחר חידוש המלאי לקראת אמצע ספטמבר. כמובן, שבמותג ידעו לנצל את המומנטום לטובתם ותמונות של קייט בשמלה מופיעות באתר וכמובן מלבות את העניין והביקוש. לא הפתעה גדולה. אפקט קייט תקף גם לאחר הריון ולידה.

'סראפין' נוסד לפני לפני עשר שנים על ידי המעצבת ססיל רנו. למותג שתי חנויות בלונדון וחנות אחת בבקאן צרפת. כמו כן, הוא נמכר בבתי הכלבו פיטר ג'ונס וג'ון לואיס בלונדון, ובגלרי לאפייט בפריז. קייט קנתה את השמלה שלה לפני מספר חודשים בלונדון. ובסך בכל, יש לה כ-12 דגמים שנמסרו לה ישירות לארמון קנסינגטון.

"ידענו שהיא אהבה מאוד את השמלה, אבל לראות אותה לובשת אותה חודש לאחר הלידה - זה כל כך מרגש", אמרה ססיל רנו למגזין פיפל. "היא נראית כל כך יפה בתמונות האלו, אבל גם מאוד טבעית. אני חושבת שזוהי מחמאה גדולה עבורה להיראות כך בסנאפ שוט בלי צלם על, ריטוש והכל". עוד הוסיפה מייסדת ומעצבת סראפין, "זהו מסר נהדר לאימהות בכל מקום; היא לא מנסה להעמיד פנים שהיא כבר רזתה וזה בהחלט מרענן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כ-80 דולר. השמלה מדגם "ג'ולין" באתר סראפין/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויש גם בכחול נייבי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וגם בכתום-אלמוג/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully