וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: 5 הדקות הראשונות מתוך הדוקומנטרי על קרין רויטפלד

29.8.2013 / 10:54

בחודש ספטמבר צפוי לצאת לבתי הקולנוע בעולם הדוקומנטרי החדש על קרין רויטפלד, הנחשבת לאחת מעורכות האופנה הבכירות בעולם. כעת אפשר לצפות ב-5 הדקות הראשונות מתוכו

"אני מרגישה שאני יותר כמו סטייליסטית", מציינת קרין רויטפלד – מי שהייתה עורכת ווג פריז בעשור הקודם ואחת הפיגורות החשובות של תעשיית האופנה עולמית – כאשר היא נשאלת בפתח הסרט הדוקומנטרי החדש עליה, הנקרא בפשטות "העלמה C", מהו המקצוע שלה. ומסתבר שגם זו לא תשובה ברורה. אחרי שהיא חושבת ארוכות, מנסה לתהות מה בדיוק היא עושה, הפריזאית לא מגיעה לכלל הכרעה חד משמעית. עם זאת, דבר אחד לא מוטל בספק - ההשפעה העצומה שלה על האופנה העכשווית.

הסרט, שבויים על ידי פביאן קונסטנט וצפוי לצאת לאקרנים בספטמבר הקרוב, מחולל ציפייה עצומה בעולם האופנה. לוקחת בו חלק האליטה החשובה ביותר של התעשייה, מהמעצב טום פורד, לו שימשה רויטפלד כמוזה בשנות ה-90, דרך קרל לאגרפלד או דונטלה ורסצ'ה.

השבוע, כחלק ממסע יחסי הציבור לסרט, פורסמו 5 הדקות הראשונות מתוכו. הקטע הקצר כולל, מלבד אותה שאלה על מקצוע, גם מפגש חמוד להפליא של רויטפלד עם קבוצת בלוגרים והצצה לסביבה הזוהרת בה עורכת האופנה מתנהלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully