וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו/חורף 2013/14: שובה של הליידי (לא גאגא)

גברות נוסח הבלונדיניות של היצ'קוק ייראו בכל מקום החורף - הליידי של פעם חוזרת, אבל עם טוויסט מחוכם ועכשווי - כך זה נראה בתצוגות הסתיו של ארבע בירות האופנה

היא לא בהכרח נעלמה מחיינו. אבל בשנים האחרונות נוכחותה לא ממש הורגשה. ניתן לומר שהיא הייתה נוכחת-נפקדת. אבל העונה, למרות בולטות טרנדים כמו גראנג' שנות ה-90, עידן הג'אז של שנות ה-20, פרוות מטורפות, פרינטים הצהרתיים, עורות פאנק ורכיסות צבאיות, היא בעיקר נוכחת. החל מחצאיות עיפרון מחויטות ואלגנטיות, דרך מעילים המשדרים יוקרה ועד עקבי סטילטו ותיקים בגזרות גאומטרות, גברות אמיתיות לא ייתקשו למצוא מה ללבוש בסתיו/חורף 2013/14. אבל לא מדובר בשעתוקים משעממים לליידי של פעם. מדובר בעיצובים עם קריצה. יצירות כמו-קוטוריות חדשניות שלא מלאות אלגנטיות נוסח הבלונדיות של היצ'קוק.

בירות האופנה הציגו, כל אחת בדרכה, את אופנת הליידי שלהן. בפריז דיור בחרו להמשיך את קונספט הנאמנות והמחווה לגזרות הניו-לוק עם טוויסט עכשווי, לואי ויטון שילב מעילי פסטל מודפסים בפרחים ומשבצות מעל שמלות קמיסול ושמלות סאטן ארוכות, לנווין הוסיפו צעיפי פרווה לשמלות החתימה שלהם ושילבו מעילים בגזרות קלאסיות עם חליפות חצאית, ובוולנטינו בחרו בשכמיות ואורכים נזירייים לשמלות ולחצאיות. בניו יורק מרק ג'ייקובס עשה שימוש בבדים מטאליים ופאייטים בגזרות קלאסיות ומייקל קורס הוסיף ממד ספורטיבי-ימי לעיצובים אלגנטיים בגווני קולור בלוק. בלונדון ברברי המשיכו את משחקי הוואריציות על מעיל הטרנץ' והציגו כמה מחצאיות העיפרון והסריגים היפים של העונה ורוקסנדה אילינצ'יץ בחרה בוורדרד למעילי צמר מחויטים. במילאנו פראדה הציגו אלגנטיות גולמית בדמות מעילי פרווה מעל חצאיות עור נוסח אמצע המאה הקודמת וחליפות חצאית, דולצ'ה וגבאנה הלכו על טוויד אפור במעילים, חצאיות ומעילי אוברסייז ששילבו סטייל עם פרקטיות. כל אלו אובזרו עם עקבי סטילטו ותיקי עור או פרווה. התוצאה, תרצו או לא, ים של אופנת ליידי אמיתית והיא תיראה בכל מקום בעונה הקרה שלפנינו.

בתמונה: לנווין

לנווין

דיור

דיור

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

לואי ויטון

לואי ויטון

ולנטינו

ולנטינו

ולנטינו

ולנטינו

מרק ג'ייקובס

מרק ג'ייקובס

מרק ג'ייקובס

מרק ג'ייקובס

מייקל קורס

מייקל קורס

מייקל קורס

אוסקר דה לה רנטה

רוקסנדה אילינצ'יץ

רוקסנדה אילינצ'יץ

ברברי

ברברי

ברברי

פראדה

פראדה

פראדה

פראדה

פראדה

מיו מיו

מיו מיו

אנטוניו מאראס

אנטוניו מאראס

דולצ'ה וגבאנה

דולצ'ה וגבאנה

דולצ'ה וגבאנה

דולצ'ה וגבאנה

בוטגה ונטה

בוטגה ונטה

בלומארין

בלומארין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully