וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האורחים הבינלאומיים של שבוע האופנה בחולון

לירוי שופן

9.9.2013 / 15:55

רשימת המשתתפים בשבוע האופנה בחולון נחשפת - הכובען הבריטי סטיבן ג'ונס, שאת עיצוביו חבשו הכוכבות הגדולות בעולם, יגיע לצד היועצת האמנותית של H&M ואחרים

רשימת המשתתפים בשבוע האופנה בחולון, שיערך בין התאריכים 14-19 באוקטובר 2013, נחשפת כעת. מבין השמות הבכירים שייקחו חלק באירוע, שיוקדש הפעם ל'חומרים מהם עשויה האופנה', אפשר לציין את הכובען הבריטי סטיבן ג'ונס; את מרגרטה ואן דן בוש, היועצת האמנותית של רשת האופנה השבדית H&M; ואת עיתונאי האופנה רוב יאנג, שבין היתר מפרסם טורים בניו יורק טיימס ואתר ביזנס אוף פאשן. מתוקף אופיו הדיוני של האירוע (שאינו מתבסס על תצוגות אופנה) חלק מהאורחים יעניקו ראיונות והרצאות לקהל והאחרים דווקא יתמקדו בפורמט של כיתת אמן.

זה המקום לציין כי זהו הביקור הראשון של ג'ונס בישראל, שיעניק במסגרת האירוע ראיון וכיתת אמן. מעצב הכובעים נחשב כאחד הבולטים בבריטניה ובעולם ועבודותיו נחשפו גם על מסלולי תצוגות האופנה, בין היתר אלו של ג'ון גליאנו, ויויאן ווסטווד ורבים אחרים. בשנת 2009, שלושים שנים מאז פצח בקריירה המדוברת, אף הוקדשה לו תערוכה במוזיאון 'ויקטוריה ואלברט' בלונדון. אגב, הכובען אינו זר לתעשיית הזוהר. הנסיכה דיאנה, ליידי גאגא, גוון סטפאני ושאר כוכבים אחרים חבשו את עיצוביו הרדיקליים.

זווית מעניינת אמורה להביא גם ואן דן בוש, שתגיע לארץ יחד עם קתרינה מידבי, המשמשת כראש המחלקה לאופנה ב-H&M. במסגרת תפקידה האמנותי במותג ואן דן בוש הצליחה לחולל מהפכה באופן בו שילבה את עולם האופנה הגבוהה עם רשת המונית. יש שרואים בה האחראית לקונספט קולקציות הקפסולה, המחבר בין H&M למעצב יוקרה, בו דבקים ברשת השבדית כמעט עשור.

אורחים ידועים נוספים שיקחו חלק בשבוע האופנה חולון הם חזאית המגמות לואיסה סמית', שבעשרים השנים האחרונות מספקת שירותי יעוץ למותגי אופנה, וצמד המעצבים פרנצ'סקה רוזלה וריאן גנז, העומדים מאחורי המותג הבריטי Cute Ciruit. המותג, שנוסד ב-2004 בלונדון ומייצג את הכיוון הקונספטואלי של יצירת אופנה, הוא מעין אמנות מוכנה ללבישה, המשלב בין מיקרו-אלקטרוניקה לשלל אפקטים דיגיטליים.

כאמור, שבוע האופנה חולון יתמקד הפעם בחומרי האופנה עצמם. מתוקף כך יוצגו מגוון טכנולוגיות חדשניות המאפשרות למעצבים עצמאיים ולחברות אופנה לשנות את חוקי המשחק, והתנסויות חווייתיות.

שבוע האופנה בחולון. 14-19 באוקטובר. כרטיסים ניתן לרכוש בטלפון 03-5021552

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכובען סטיבן ג'ונס. ביקור ראשון בישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיתונאי האופנה רוב יאנג/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרגרטה ואן דר בוש/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיצוב של המותג הבריטי CuteCircute/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully