וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: לבעלות נקבוביות עמוקות וכיס עמוק יותר

שירלי אכסלרוד

19.9.2013 / 10:50

מה באמת עושה קרם שמחירו 2,000 שקלים? עם השאלה המרתקת הזו יצא מדור קוסמטיקה קלה להתנסות במוצרים שבאים עם הרבה טקס בישבן. התוצאות מאוד מפתיעות

לה מר, מותג-על בין גלקטי שעלה לארץ, נעלם, ואז החליט לתת הזדמנות נוספת להוכיח שגם בישראל חיים אנשים בעלי תאווה בלתי נשלטת למחירים ארבע-ספרתיים, מציע את הקרם הקלאסי שלו באריזת חיסכון משפחתית מתחשבת של 100 מ"ל, במקום 60 מ"ל ברגיל, ובמחיר שווה לכל נפש. סטגדוש.

הסייף וורד של לה מר: "ביו התססה של אצות ים". מסתבר שהאצות הן יצורים עוצמתיים בעלי כוחות ריפוי, שטובות לא רק לעיטוף של סלמון סקין, אלא גם לעור הפנים האנושי. כל צנצנת של Crème de la Mer מכילה "אצות שנקטפו ידנית, נשלחו למעבדות על מצע קרח, והיא ממולאת ביד בטמפרטורה מבוקרת", וכן הלאה וכולי, תיאורים מרתקים ומציתי דמיון.

הקרם הקלאסי של דה לה מר, ואין שום דרך עדינה יותר לתאר אותו, הוא שומן אווזים טהור. חמאת פרצוף של ממש. משובח, אך שומני. מעולה, אך מסייע באיטום ובציפה על פני המים. הנסיינית שהתמרחה בקרם מספר שבועות, מעדכנת שרק נשים עם עור קמוט ביותר ומיובש במיוחד עשויות להתמודד איתו בשעות היום; היא עצמה, בעל עור פנים מאוזן יחסית, עם נטייה ליובש בקצוות, מצאה אותו כבד מנשוא בבוקר, גם אם נמרח בקמצנות רבה, גם באקלים ממוזג. הוא גם לא יכול לשאת מעליו בצורה מכובדת שום מייק אפ, בלי לייצר מראה של חביתה בוהקת. הלילה הוא כבר סיפור אחר - כמות זעירה מהקרם החמאתי, על תקן משחה טיפולית, ורצוי שלא באזור ה-T אם הנקבוביות שלכן אוהבות לסתום את עצמן, הספיקה לרכך, להרגיע ולעדן עור עייף, יבשושי וכמוש. כמות גדולה יותר עלולה לגרום לכן להזיע באופן לא יוקרתי בעליל.

La mer, קרם דה לה מר קלאסי, 1,450 שקלים ל- 60 מ"ל, 2,000 שקלים ל-100 מ"ל. להשיג בחנויות נבחרות של "אפריל" והמשביר לצרכן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
La mer, קרם דה לה מר קלאסי, 1,450 שקלים ל- 60 מ"ל, 2,000 שקלים ל-100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ק', שהפכה את הסוואת נקבוביותיה הפעורות ממשימה בלתי אפשרית לאמנות קונספטואלית, ניסתה לא מעט קורקטורים ופריימרים יוקרתיים יותר ופחות. כולם הבטיחו להחליק את העור ולכווץ מכתשים, וכולם, ללא יוצא מן הכלל, החמירו את המצב החמור ממילא – העור הרגיש סתום, היובש נראה מקילומטר, המייק אפ בלט, ובאופן כללי, ק' נראתה כאילו טבלה בטלק.

הקורקטור של סיסלי במרקם ג'ל, שעולה כמשקלו בזהב, לא דומה לשום דבר אחר שניסתה. אפשר להשתמש בו לבד, או לפני קרם לחות, תלוי במצב היובש. ק' הלכה על החלופה השנייה, לא לפני ששיחקה פעם ופעמיים בהחלפות עם הלחות והמייק אפ, כי השילוב הלא מדוייק בין קורקטור, לחות ומייק אפ חברו יחד לכדי פירורי שטרויזל. כשמצאה את השילוש הקדוש שעבד לה טוב, לא נותר לה אלא להתמוגג מול התוצאות: הקורקטור מכסה את העור במין ציפוי עדין, חלקלק לתפארת, כך שהעור נראה מעודן לאין שיעור ממצבו האמיתי באזורים הבעיתיים, ועל גבול המושלם בחלקים הפחות מנוקבבים, והמראה כולו נקי, מאט ונטול מרעין בישין. מילה טובה מגיעה גם לאריזת המשאבה ההגיינית והמדוייקת. מומלץ לבעלות נקבוביות עמוקות, וכיס עמוק עוד יותר.

סיסלי פריז, Global Perfect, מחיר: 950 שקלים ל-30 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיסלי פריז, Global Perfect, מחיר: 950 שקלים ל-30 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם שמן הניקוי של קריטה מריח כמו גן עדן? הו, כן. האם הוא מנקה במגע של פייה גם שכבות איפור עיקשות, מהולות בזיעת אוגוסט וג'יפה, משאיר אחריו עור מצוחצח אך רך להפליא? חיובי. האם הנסיינית פ' במהלך מרהיב של שכנוע עצמי, סיפרה לעצמה שלמרות שהוא עולה כמו קרם הפנים היקר ביותר שלה, הוא בעצם מאוד חסכוני ודי בכמה טיפות כדי לייצר קצף חמוד שמספיק לכל הפנים? אלא מה. האם היא מעוררת רחמים? בהחלט.

קריטה, שמן מקציף Progressif, מחיר: 368 שקלים ל-200 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קריטה, שמן מקציף Progressif, מחיר: 368 שקלים ל-200 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

כראוי למקום ממנו הוא בא - סדרת פרסטיז' היוקרתית והיקרה -הקרם של דיור מכנה עצמו "המלכותי", וניחן במרקם עשיר, ריח נעים וכובד ראש, במינונים שווים. הנסיינית ב' נמרחה במסירות לא אופיינית בוקר וערב, במשך שבועיים ושלושה, והמתינה להתגלות. מה יצא לה מזה? תוספת גמישות מסויימת, ואולי עידון קל שבקלים של ניצני הקמטים, ובעיקר זוהר זמני של מי שיודעת שמרחה על עצמה קרם במחיר של ארבעה זוגות נעליים.

דיור, La Creme Souveraine, מחיר: 1828 שקלים ל-50 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיור, La Creme Souveraine, מחיר: 1828 שקלים ל-50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

במילה האחרונה של העיצוב הנובורישי בלבן וכסף, על מקדש כסוף קטן, לצידו אביזר מריחה שנראה כמו שרביט, ועם הרבה טקס בישבן, יושב לו לבטח המוצר היקר ביותר ל-10 מ"ל שהתארח אי פעם במדור – קרם העיניים של לה פריירי. במחיר שיגרום לכם לקמטים לא רק מסביב לעיניים, אלא על כל הגוף, אפשר היה לצפות לכל הפחות לחמאת עיניים עשירה ושומנית, שגרושתו של אוליגרך תרכוש לעצמה בהיסח הדעת כדי לסלק את העצב והקמטים. אך לא! לה פריירי מביאים אותה לגמרי בהפוכה עם קרם קל, קליל ואוורירי, נספג בזריזות שיא, מותיר שכבת לחות דקיקה ועדינה, ועושה עבודה מושלמת סביב עיניים שראו יותר מדי.

לה פריירי, WHITE CAVIER Illuminating Eye Cream, מחיר:: 2,012 שקלים ל-20 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לה פריירי, WHITE CAVIER Illuminating Eye Cream, מחיר:: 2,012 שקלים ל-20 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully