וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היער, החרוזים הקסומים והדוגמנית הישראלית: פנדורה לחורף 2014

מותג התכשיטים הדני פנדורה מתחדש ובגדול עם קולקציית צ'ארמס חדשה ואוסף תכשיטים מסקרן בהשראת נבכי 'יער מכושף'. שלומית מלכה הישראלית משלימה מהפך מושלם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תליון 'מיקס אורגני' מקולקציית 'היער המכושף'/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ירוק עד, זהב וקריסטלים מנצנצים. צמידי צ'ארם של פנדורה מקולקציית 'היער המכושף'/מערכת וואלה!, צילום מסך

במיתולוגיה היוונית פנדורה הייתה אישה שנבראה על ידי זאוס כעונש לבני האדם על שגנבו ממנו את סוד האש. פנדורה קיבלה מספר תכונות מהאלים, כולל תיבה סודית מהרמס אותה התבקשה לא לפתוח לעולם. למעשה, המתנה האמתית הייתה סקרנות. אבל כידוע פנדורה לא עמדה בפיתוי, פתחה את התיבה, שחררה את כל אסונות העולם, אך לצידם גם את התקווה.

בחיים האמיתיים, קופסת תכשיטים של המותג פנדורה ללא ספק תעורר גם היא סקרנות, אבל בשום אופן לא תשחרר אסון כלשהו (אבל כן תקווה לרגע מיוחד שייזכר תמיד); חברת הדנית מציעה מזה 30 שנה תכשיטים בעלויות נגישות ונודעה במיוחד בצמידי הצ'ארם שלה - צמידים הנושאים תליונים דקורטיביים לבחירה מתוך קולקציה רחבה, שאמורים לסמל שלל משמעויות למעניק ולמקבל אותם (ממש כמו צמיד הצ'ארם שהעניק כריסטיאן לאנסטסיה ב-"50 גוונים של אפור" והפך יקר לליבה יותר מכל הון עתק שהוא היה יכול להעניק לה בקלות). כי תכשיטים יקרים ללבנו אינם בהכרח כאלו שעולים כמו שכר ממוצע שנתי. הם פשוט כאלו המזכירים לנו רגע יקר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סימן היכר. צמיד צ'ארם גמיש עשוי עסף סטרלינג וחרוזים בהתאמה אישית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם צמידי עור וזהב. חרוזי צ'ארם וקריסטן טיפה על צמיד עור סגול/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת התכשיטים פנדורה נוסדה בקופנהאגן בירת דנמרק על ידי בני הזוג ויני ופר אנוולדסון ב- 1982. בעקבות הביקוש לעיצוביהם, השניים הרחיבו את העסק הקטן שלהם והיום פרוסה פנדורה ביותר מ-10,000 נקודות מכירה ב-70 מדינות בעולם. מתוכן, כ- 950 חנויות קונספט המציעות צמידים, טבעות, שרשראות, תליונים וחרוזים העשויים ברובם מכסף סטרלינג (סגסוגת כסף בדרגת טוהר של 92.5%), אך גם זהב 14 קראט. התכשיטים מיוצרים בתאילנד כשהגימור תמיד ידני. בדרך כלל משובצים תכשיטי פנדורה באבנים יקרות, פנינים, אמייל (חומר צבעוני הנוצר מהתכת אבקת זכוכית על שכבת מצע כגון מתכת, זכוכית, קרמיקה, או זכוכית) וחרוזי זכוכית מוראנו (המיוצרים מזה כ-800 שנה במוראנו, וונציה, ונודעים בזכות ססגוניות ושקיפות).

לפנדורה 29 נקודות מכירה בארץ, ומתוכן שתי חנויות קונספט אשר נפתחו לאחרונה בתל אביב, האחת בכיכר המדינה ושנייה בקניון שוסטר ברמת אביב ג'. צמיד הצ'ארם של פנדורה הוא, כאמור, פריט סימן ההיכר של החברה. במהלך השנים פנדורה הציעה צמידי צ'ארם מכסף, זהב ועור ואינספור חרוזים תואמים מתחומים מגוונים כמו חיות מחמד אגדות, תחביבים, טבע, סמלים, מקצועות, חגים, משפחתיות, אירועים בחיים, וכדומה.

העונה המותג מותג מתחדש עם קולקציה מוכנה לענידה (בהשוואה לצ'ארמס, שנדרשים להתאמה). בימים אלה מציעה החברה את 'היער המכושף', קולקציה המבוססת על מוטיבים מתוך אגדות העוסקות ביערות קסומים ותושביהם המסתוריים. שרשראות, תליונים, עגילים, צמידים וטבעות הקולקציה מעוצבים בהשראת הטבע הפראי בנבכי יערות צפופים. בפרזנטציה שנערכה בקופנהאגן, בהשתתפות נציגי תקשורת מכל העולם, בלטו במיוחד תליוני נוצות קלילים בשחור ובכסף, שברי קריסטלים וזכוכית מנצנצים משובצים בתכשיטים ברוח וינטג', תכשיטים בגוונים חמים כמו ירוק, חום, סגול, אדום וזהב, המעוצבים בהשראת החי והצומח, ודפוסי ריפוד רומנטי בגווני שחור, זהב וכסף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמו פיה ביער נעלם. הדוגמנית הישראלית שלומית מלכה בקמפיין פנדורה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיניים מעושנות-מכשפות. שלומית מלכה בתכשיטי קולקציית 'היער המכושף'/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכשיטי נוצה מכסף מקולקציית ה'יער המכושף'/מערכת וואלה!, צילום מסך

לקידום הקולקציה נבחרה הדוגמנית הישראלית שלומית מלכה, לשעבר דוגמנית מדור 'דוגמנית השבוע' של וואלה! אופנה. בת ה-19, מציגה כמה מן התכשיטים היותר מרשימים בקולקציית ה'יער המכושף'. באופנה בירוק עד תואם ועיניים מעושנות-מכשפות, שלומית עושה שירות מצוין למותג ולקולקציה.

עם זאת, המותג לא זונח את מה שהביא לו תהילה. בחודש הבא תושק בארץ קולקציית 'אסנס' (Essence) - עשרים וארבעה חרוזי צ'ארם חדשים. הקולקציה מבוססת על מחקר שערכה החברה על בסיס השאלה: מה נשים רוצות? והמסקנה שנמצאה - נשים רוצות דברים אמתיים בעלי משמעות עבורן. המסקנה הזאת הוצגה בפני כ-7,500 נשים ממקומות שונים שהתבקשו לדרג את הערכים החשובים בחייהן. התוצאה - למרות הבדלים פה ושם, הערכים החשובים ביותר לנשים הם אוניברסליים. התוצאה למעשה - צמיד מעודן וגמיש עשוי כסף סטרלינג בעל מנגנון הסגירה הייחודי (פטנט רשום) שניתן להשחיל עליו חרוז או כמה חרוזים ככל שיותיר המקום הפנוי.

כל אחד מחרוזי הצ'ארם מסמל ערך אחר, למשל הרמוניה, מחויבות, העצמה ושייכות. עיצוב החרוזים נעשה על ידי צוות מעצבים שביקש למצוא חומר התואם את הערך המבוקש, כשאת קמפיין הקולקציה החדשה מובילות נשים שונות המגלמות אישיות, העצמה ויופי, כל אחת בדרכה. לכל אחת קשר הדוק לערך בו בחרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דוגמנית שהפכה למדריכת יוגה ללא סיבוכים רוחניים. טארה סטילס, פני צ'ארם התשוקה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צ'ארם התשוקה של פנדורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כך למשל, צ'ארם התשוקה (Passion), חרוז אבן רובי בגוון אדום עז, מיוצג על ידי טארה סטילס, דוגמנית אמריקאית שהפכה למדריכת יוגה. סטילס אשר הייתה ממדריכי היוגה הראשונים לעשות שימוש ברשתות חברתיות וכונתה על ידי מגזין וניטי פייר "מדרכת היוגה הכי קולית אי פעם", אינה עוסקת בתיאוריות רוחניות כלשהן, אלא מתמקדת ביתרונות האספקטים הפיזיים והבריאותיים. בשיעורים שלה המתרגלים אינם נדרשים להמהם בשפות לא מוכרות. מטרתה היא להפוך את היוגה לנגישה יותר בסטודיו שייסדה בניו יורק, 'סטראלה יוגה'. עלות שיעור שם היא כ-10 דולרים, עלות נמוכה ביחס למה שגובים במקומות אחרים בעיר.

מנגד, עורכת הווידאו קליפים קינגה בורצה נבחרה לשמש כפני צ'ארם השמחה (Joy), חרוז משובץ זירקונים מנצנצים בתפזורת המסמל את רגעי השמחה הרבים המלווים את חיינו. בורצה, פריזאית ממוצא פולני אשר התגוררה בסידני ובמלבורן לפני שעברה לעיר האורות, למדה באופן עצמאי עריכת וידאו לצורך עריכת הקליפים של בן זוגה, המוזיקאי ג'ק לאדר. בזכות מקוריות ורעננות עבודותיה, היא זומנה לעריכת אמנים מובילים כמו קייטי פרי, ג'יימס בלאנט, וויל יאנג, מיקה וקייט נאש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לימדה את עצמה עריכת וידאו. עורכת הווידאו קליפים קינגה בורצה פני צ'ארם השמחה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צ'ארם השמחה של פנדורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קולקציית 'אסנס' של פנדורה תשווק בחנויות הקונספט של המותג החל מ-4 נובמבר בחנויות הקונספט של המותג.


טווח מחירים:

קולקציית 'היער המכושף':
צמידי כסף החל מ- 295 שקלים; חרוזי צ'ארם: החל מ- 109 שקלים; טבעות החל מ- 199 שקלים; שרשראות החל מ- 149 שקלים.

קולקציית 'אסנס':
צמיד כסף: 295 שקלים
חרוזי צ'ארם: 149-349 שקלים

הכותבת התארחה במפגש עיתונאי אופנה בינלאומי שערכה חברת פנדורה לרגל השקת קולקציות הסתיו בקופנהאגן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדרת 24 חרוזי הצ'ארם בקולקציית 'אסנס'/מערכת וואלה!, צילום מסך

פנדורה מציגים: סדרת חרוזי הצ'ארם החדשים מקולקציית 'אסנס'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully