וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה על שער הארפר'ז בזאר: אופנת פטיש וגילוי חושפני

7.10.2013 / 15:03

מדונה חושפת הכל בגליון נובמבר של מגזין האופנה הארפר'ז בזאר. מלבד הפקת שער פרובוקטיבית ועסיסית, שמלאה בבגדי פטיש, הזמרת פרסמה מונולוג ארוך שמגלה לא מעט סודות מעברה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראיינה את עצמה. מדונה בשער גיליון נובמבר של הרפרס בזאר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בגיל 55 מדונה לא נחה. מלכת הפופ חיברה בעצמה מונולוג ארוך וחושפני המתפרסם בגיליון נובמבר של מגזין הארפר'ז בזאר, במקביל לצילום שער פרובוקטיבי שאינו משאיר יותר מידי לדמיון.

ב"ראיון", מדונה כהרגלה משתמשת בשפה בוטה וגראפית ומדברת על תעוזה בחייה המקצועיים, נונ-קונפורמיזם, בדידות, ניו יורק המנוכרת של סוף שנות ה-70, דוגמנות עירום, הצורך המובנה בה ליצירת פרובוקציות, חיפוש משמעות, קבלה, הרצון להיות אדם טוב יותר, ההבדלים המנטליים שהיא חשה בזמן חייה באנגליה, אימוץ שניים מילדיה באפריקה, הדיפת האשמות, אתגר הבימוי הקולנועי וחינוך ילדיה לחשיבה מחוץ לקופסא.

מאז פרסום הראיון באתר הרשמי של מגזין האופנה הוותיק לפני ימים ספורים, הדברים שאמרה מדונה לעצמה מצוטטים בכל מקום, ובעיקר תיאור חוויה קשה מן העבר - אונס באיומי סכין על גג בניין בניו יורק לפני 35 שנה, בימיה הראשונים בעיר הגדולה כאמנית בשאיפה עם חלומות גדולים:

"ניו יורק לא הייתה מה שחשבתי שהיא תהייה. היא לא קיבלה אותי בזרועות פתוחות. בשנה הראשונה, נאנסתי על גג בניין באיומי סכין והדירה שלי נפרצה שלוש פעמים. אני לא יודעת למה. כבר לא נשאר שום דבר יקר ערך לאחר שהם לקחו את הרדיו שלי".

אבל רבים שוכחים שלא מדובר בגילוי ראשון. מדונה דיברה על כך בעבר. בראיון שהעניקה למגזין המוסיקה הבריטי NME בדצמבר 1995, היא חשפה לראשונה את הדברים. מדוע היא חשה צורך לדבר על כך שוב? לא תמיד אפשר לדעת עם מדונה. הרבה פעמים הכוכבת עשתה או אמרה דברים מבלי לנמק את הסיבה.

לצד המונולוג, אי אפשר להתעלם גם מהאופנה בהפקה האדיטוריאלית המרהיבה שצילם בדרכו גדושת אווירת המיניות והתאורה הבוהקת צלם האופנה טרי ריצ'רדסון. מדונה נראית בצילומים בגרביוני רשת, מגפי ברך, בגדי גוף מעור, שרשראות מוזהבות, מסיכת טבעות מתכת, ציפורניים מלאכותיות, ועוד כל מיני אביזרים בלתי קונבנציונאליים מבתי אופנת על ומותגים הידועים באופנה מתקדמת כמו אלטוזארה, פרבל גורונג, ז'יבנשי, אייג'נט פרובוקטור ועוד. אופנת פטיש מן הסוג החביב על מלכת הפרובוקציות. בלונד הדבש והעיניים הכחולות כמובן פה כתמיד, כמו גם עבודת עיבוד תמונה מהוקצעת.

יש מקום לשער שמדונה העניקה את המונולוג החושפני לבזאר לצורך קידום עסקיה ועיסוקיה האחרים. בין היתר, קידום רשת מועדוני הכושר שלה 'הארד קנדי', יוזמת הלייף-סטייל Truth or Dare, סרטה Madonna: The MDNA Tour, בימוי קולנועי וכמובן הדימוי הפרוע והפרובוקטיבי שלה. ויש להודות, בים של כוכבות פופ צעירות הרבה יותר המתאמצות למשוך תשומת לב לעצמן באמצעות כל מיני פרובוקציות משלהן, למדונה זה הכי מצליח.

מדונה בבכורה העולמית של הסרט Madonna: The MDNA Tour בתיאטרון פריז בניו יורק, יוני 2013. Evan Agostini, AP
בבכורת הסרט Madonna: The MDNA Tour המתעד את סיבוב ההופעות הבינלאומי האחרון שלה/AP, Evan Agostini
מדונה בסצנה מתוך secretprojectrevolution, סרט קצר חדש בבימוי משותף שלה ושל סטיבן קליין, ספטמבר 2013. AP
אתגר הבימוי הקולנועי. בסצנה מתוך סרט קצר חדש בבימוי של מדונה ושל הצלם סטיבן קליין/AP
מדונה. GettyImages
מעודדת את ילדיה ל"חשוב מחוץ לקופסא". מדונה ובתה לורדס/GettyImages
מדונה בעת ביקור בסניף רשת מועדוני בכושר שלה ברומא, איטליה, אוגוסט 2013. Ernesto Ruscio, GettyImages
בעלת רשת מועדוני הכושר 'הארד קנדי. מדונה בביקור בסניף ברומא, איטליה/GettyImages, Ernesto Ruscio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עד אליו, הדרך לא הייתה קלה. מדונה הצעירה על עטיפת אלבומה הראשון מ- 1983/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully