וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדרום תל אביב לכיכר המדינה: חנות פופ אפ חדשה

9.10.2013 / 11:52

פעם שלישית פופ-אפ. לאחר שני סבבים של חנות פופ-אפ זמנית בשדרות רוטשילד בתל אביב, בוטיק ורנר מצפין ומקים חנות פופ-אפ חדשה בכיכר המדינה.

חנות הפופ-אפ החדשה תפתח מחר (חמישי) ותפעל במשך חודש שלם, במהלכו יוצגו ויוצעו למכירה קולקציות החורף של המותגים הבינלאומיים הקבועים בבוטיק - אלכסנדר וונג, קנזו, אקנה, MM6 של מיסון מרטין מרג'יאלה, MYNE ונוספים. בחנות יתארחו גם יזם ויבואן האופנה אליהו מדר ושני מותגים מקומיים נוספים.

כיכר המדינה היוקרתית היא פחות או יותר האנטיתזה המוחלטת למיקום המקורי של הבוטיק השוכן בימים כתיקונם בפאתי דרום תל אביב בין נגריות ומוסכים. בחירת הלוקיישן ללא ספק מלמדת על סימון יעד חדש.

"כל הרעיון של פופ אפ הוא להנגיש את האופנה ללקוחות ולקהל. היות שבוטיק הדגל נמצא בדרום העיר, איזור שפחות נגיש לקהל, איזור כמו הכיכר הוא איזור שמורגל לאופנה ונגיש לכולם. הרעיון הוא להביא אמירה יותר בועטת ונועזת לקהל חדש תוך שמירה על האופי והייחודיות של הבוטיק. בחנות הפופ-אפ נציע סלקציה קפדנית מתוך הקולקציה הרחבה שיש באלפסי וכמו כן, שיתופי פעולה עם מותגים חדשים כמו reiko, anne thomas ועוד מותגים מהשואו רום של אליהו מדר, לצד מותגים מקומיים כמו complete, אור טוקטלי ועוד", מסברת את האוזן שירה דולינגר, בעלת בוטיק ורנר, שגם יזמה את שיתופי הפעולה.

טווח מחירים: בגדים, נעליים ותיקים מיובאים: 40-6,000 שקלים; תכשיטים: 1,600-12,000 שקלים; התיקים של Complet מחיר: 650 - 1,800 שקלים.

ורנר בכיכר – ה' באייר 54 תל אביב. שעות פעילות: ראשון-חמישי, 10:00-20:00; שישי, 10:00-16:00. בערב הפתיחה, חמישי, 10 באוקטובר, תפעל החנות בין השעות 16:00-20:00. החנות תינעל ב-10 בנובמבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם הם יהיו שם. קולקציית חורף 2013 של קנזו בפופ=אפ של ורנר/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ורנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully