וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות פופ-אפ מעצבים בשבוע האופנה חולון

14.10.2013 / 13:36

שבוע האופנה חולון 2013 שיפתח הערב, אמנם מורכב בעיקר מסדנאות ופאנלים בנושא אופנה, אך לא רק. בדומה לשנה שעברה, גם הפעם תושק חנות פופ-אפ ייחודית ואקסקלוסיבית לאירועי שבוע האופנה בלבד.

42 מעצבי אופנה ואקססוריז מקומיים יקחו חלק בחנות שתפעל במשך שישה ימים בלבד, בתוך חלל מעוצב מארגזי מסע גדולים המדמים את מסעות השינוע של אמנות ברחבי העולם. כל ארגז יכיל קבוצת מעצבים שונה שהתבקשה להציע פרשנות קונספטואלית למושגים כמו "אופטימיות", "תנועה", "טקסטורה", "בסיס" ועוד.

בין המעצבים שיקחו חלק באירוע: מותג הנעליים שומייקר, הגרביונים המודפסים של גל שטרן, תכשיטי הטקסטיל של ענבר שחק, קולקציה חדשה של Northern Star בהשראת האמן רוי ליכשטנשטיין, תכשיטי הגומי הסרוגים של עטרה דה-לנגה, פריטי אופנה וטקסטיל לבית של המותג KAV של פלורי ויטל ודקלה עינב, צעיפי משי מודפסים של דקלה לבסקי, התכשיטים הפיסוליים של מירי גינזבורג, התכשיטים האקלקטיים של תמר גרטנברג, תכשיטי העור של DUSHA של המעצבת מרינה פוזנר ועוד.

טווח מחירים: 50-700 שקלים, למעט פריטים מיוחדים והזמנות אישיות.

שעות פעילות:
שני, 14 באוקטובר, החל משעה 19:00 ועד סגירת המוזיאון; שלישי-חמישי, 15-17 באוקטובר, בין השעות 10:00-20:00; שישי, 18 באוקטובר, בין השעות 10:00-15:00; שבת, 19 באוקטובר, בין השעות 10:00-19:00.

מוזיאון העיצוב חולון, גולדה מאיר 6, חולון. הכניסה לחנות הפופ-אפ חופשית ופתוחה לקהל הרחב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צעיפי משי של דקלה לבסקי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכשיטים של מורן פורת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צעיפים סרוגים של TOOSHA/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully