וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכים בטקס פרסי האופנה 2013

15.10.2013 / 8:13

הפקה מרושלת של טקס פרסי האופנה לא פגמה בהתרגשות של הזוכים. המותג סמפל זכה בקטגוריית בגדי הנשים, יוסי קצב בקטגוריית בגדי הגברים ואלון ליבנה קיבל את פרס פריצת השנה

קרדיט: דייב שחר , עריכה: יותם בן-דוד

שבוע האופנה חולון 2013 נפתח אמש (שני) עם אירוע טקס פרסי האופנה הישראלי, שכלל מלבד חלוקת פרסים גם הופעות של אסתר ראדה, אוריאל יקותיאל ולהקת טייגר לאב. בנוסף, נחשף המיזם FashionIL.

בקטגוריית עיצוב בגדי גברים זכה המעצב יוסי קצב בעל המותג SKETCH; בקטגוריית עיצוב בגדי נשים זכו האחיות נופר זיני ועינב מכלוף בעלות המותג SAMPLE; בקטגוריית עיצוב אביזרי אופנה זכתה המעצבת דניאלה להבי; בקטגוריית צילום האופנה זכה הצלם דודי חסון; בקטגוריית הסטיילינג זכה הסטייליסט ראובן כהן; בקטגוריית איפור ועיצוב שיער זכה מיקי בוגנים; בקטגוריית הפריצה הבינלאומית זכה המעצב אלון ליבנה; בקטגוריית פריצת השנה בתחום הדוגמנות זכתה הדוגמנית נועם פרוסט. פרס מפעל חיים על שם לאה גוטליב מייסדת "גוטקס" הוענק למעצבת דורין פרנקפורט, שמציינת השנה 30 שנות פעילות בענף האופנה המקומי.

ניכר כי רשימת הזוכים שיקפה את מרבית ההימורים בקהל, שכלל אנשי תעשייה וידוענים, כולל אורחים שהגיעו מחו"ל, בין היתר הכובען הבריטי סטיבן ג'ונס ומרגרטה ואן דן בוש, היועצת האמנותית של H&M.

למרות רמת תוכן גבוהה, ניכר חוסר ההלימה בין גודל המעמד לבין ההפקה המרושלת. אפילו הכריזמה והשנינות של קרן מור שהנחתה את הטקס, לא הצליחו להאפיל על חוסר הסינכרון בסיסי בין הגורמים השונים (כרטיסיות עם שמות הזוכים לא היו תמיד זמינות; חלק ממגישי הפרסים כלל לא נכחו במקום).

כאמור, התוכנית האמנותית הצליחה להשכיח לפרקים מהמבוכה: קטעי וידאו-ארט מושקעים, סטיילינג משובח של הסטייליסטית מזל חסון והופעות קוסמופוליטיות של פצצת הגרוב אסתר ראדה ושל ההרכב TIGER LOVE הצליחו לזרוע מעט תקווה. עם זאת, ההופעה הבלתי נשכחת של הערב שייכת ללא שום צל של ספק לפרפורמר אוריאל יקותיאל שהציג את קטגוריית הפריצה הבינלאומית באופן מקורי במיוחד. על רקע וידאו-ארט בשחור ולבן ובליווי רקדנים, הידס יקותיאל על עקבים גבוהים במיוחד תוך כדי שהוא עוטה על עצמו ומחליף בין בגדי המועמדים אלון ליבנה, דורית בר אור, יניב פרסי והמותג רומור.

לקראת סוף הטקס, הציגה ג'ודי ניר מוזס יוזמה החדשה בה היא שותפה – FASHION IL. לפי הרושם הקצר שהתקבל, מדובר בפרויקט שנועד לקדם את מעמד האופנה הישראלית בעולם, כאשר בתור התחלה חמישה מעצבים מקומיים יזכו להשתלב בפרויקט שמטרתו בסופו של דבר להפוך ייצוא של אופנה ישראלית לחלק בלתי נפרד מהכלכלה המקומית.

עם זאת ולמרבה הצער, טעם הלוואי של ההפקה המדובללת, הוא זה שגנב את הפוקוס מהמוקד האמיתי של הטקס – העובדה הפשוטה שיש אופנה ישראלית מקורית ואיכותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully