וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט ווינסלט על שער ווג: גרסת הפוטושופ העמוק

15.10.2013 / 11:53

קייט ווינסלט בתמונת שער שצילם מריו טסטינו למגזין ווג נשמע כמו ידיעה מבטיחה ומסקרנת. התוצאה למרבה הצער מאכזבת - ריטוש מוגזם וחסר רגישות הפך את פניה לקומיקס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמו קומיקס. קייט ווינסלט על שער ווג ארה"ב, נובמבר 2013/מערכת וואלה!, צילום מסך

קייט ווינסלט בראיון שער לווג? נשמע מבטיח ומסקרן, במיוחד כשאתר המגזין מבטיח שיחה כנה על אהבתה החדשה של הכוכבת, סרטיה וחייה החדשים. אבל למרבה האכזבה, זוכת האוסקר לא ממש נראית כמו עצמה על השער.

בתמונה שצילם מריו טסטינו לגיליון נובמבר (וללא ספק בגרסתה הגולמית הייתה יפה וכנה), בת ה-38 נראית כאילו רוטשה על ידי טכנאי פטושופ לחוצים שהחליטו למחוק מפניה כל סממן של גיל או פגם כלשהו. הבלונד הוא בלונד קומיקס צבעוני, כחול העיניים נראה כאילו צוייר בצבע מים בלתי מהול והוא חסר כל דמיון לגוון הכחול-אפור האמיתי של ווינסלט, ועור הפנים והצוואר מתוח וחלק כמו חרסינת חדר אמבטיה חדשה. התוצאה - תמונה דמויית אנימציה עם ממד פלסטי-מלאכותי דומיננטי. דבר לא נותר מן היופי הטבעי של ווינסלט. מצערת במיוחד ההתעלמות מיופיה הקורן בימים אלו בזמן של הריון מתקדם. אבל כן נרשם לחובת ווג ארצות הברית עוד שער כושל ומאכזב חסר כל תחושת אנושיות וטבעיות מהסוג שאפשר למצוא בווג הבריטי, הצרפתי או האיטלקי.

קייט ווינסלט בבכורת הסרט Labor Day בלונדון, 14 אוקטובר 2013. Gareth Cattermole, GettyImages
גרסת המציאות לא מספיק טובה? קייט ווינסלט אתמול בבכורת הסרט 'לייבור דיי' בלונדון/GettyImages, Gareth Cattermole
קייט ווינסלט בבכורת הסרט Labor Day בלונדון, 14 אוקטובר 2013. Gareth Cattermole, GettyImages
בתמונת השער לא נותר דבר מיופיה הקורן בזמן הריון מתקדם/GettyImages, Gareth Cattermole

מדוע הריטוש המוגזם חוזר על עצמו פעם אחר פעם בגרסה האמריקאית של 'התנ"ך של האופנה'? ככל הנראה לחץ על העורכים, כולל על אנה ווינטור, למכור כמה שיותר גיליונות. ועל מנת לשכנע את הצרכן האמריקאי להעדיף דווקא את ווג על פני כל שאר אינספור מגזיני האופנה, נעשה מאמץ להציג בפניו את אידאל היופי המקומי, גם אם המראה בלתי אותנטי, מדומיין ממש וחסר כל אחיזה במציאות. מבעד לשערי המגזין, היופי האמריקאי מפוסל, דרמטי, חסר כל פגם טבעי או פגיעות כלשהי. קמטים, נמשים וצלקות הם חלק מפנינו והרבה פעמים נושאים משמעות, מהות וערך. הם בפירוש אינם משהו חסר חן שיש להעלים לחלוטין.

זוהי לא הפעם שהראשונה שתמונה של ווינסלט עוברת ריטוש פרוע. תמונה גוף שלה על שער מגזין הגברים GQ מינואר 2003 נמתחה לאורך באופן שהציג אותה כגבעולית וארוכת רגליים מחוטבות. אז, היא ביקרה פומבית את ההחלטה להציגה כבעלת צללית דוגמנית ואמרה שהיא לא אוהבת את התוצאה, ויותר מזה, היא טענה שאין לה שום רצון להיראות כך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בפעם הקודמת מתחו לה את הרגליים. קייט ווינסלט על שער מגזין GQ ב-2003/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully