וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל גייזלר זכתה בתחרות המיחזור של שבוע האופנה חולון

16.10.2013 / 14:19

יעל גייזלר, בוגרת שנקר, היא הזוכה במקום הראשון בתחרות מיחזור האופנה של H&M בשיתוף מוזיאון חולון שהתקיימה הבוקר במסגרת שבוע האופנה. ברוח פרויקט מיחזור הבגדים העולמי של H&M אשר יתרחב ב-1 לנובמבר לכל סניפי הרשת בארץ, יזמה החברה בשיתוף עם מוזיאון העיצוב את התחרות במטרה להעלות את המודעות לנושא הקיימות בעולם האופנה ולעודד סטודנטים צעירים לפנות לתחום.

פאנל השופטים בתחרות כלל את מרגרטה ואן דן בוש, היועצת הקריאטיבית של H&M, קתרינה מידבי, ראש מחלקת אופנה וקיימות ב-H&M וגלית גאון, אוצרת מוזיאון העיצוב.

שמונה סטודנטים מהמוסדות שנקר, בצלאל וויצ"ו חיפה, התבקשו לבחור בפריט לבוש ישן מהארון הפרטי ולברוא ממנו פריט חדש לחלוטין.

גייזלר הזוכה, בחרה בג'ינס ליוויס ישן של אביה ויצרה ממנו חולצה תחרה רומנטית מעוטרת בפרחים עדינים. מנימוקי השופטת מרגרטה ואן דן בוש נאמר כי "יעל הפתיעה כשפנתה לארונו של אביה ולקחה פריט ישן וסטנדרטי. היא החייתה אותו ונתנה לו מקום של כבוד. על ידי עבודה קשה היא הצליחה לשמור על הפרטים המזוהים של הג'ינס החל מהכיס ועד לתפרים".

שתי סטודנטיות נוספות, קיבלו ציון לשבח ואות כבוד מהשופטות על עבודותיהן: עדי גולדשטיין, סטודנטית ויצ"ו חיפה, שלקחה חלוק ישן ויצרה ממנו ז'קט קליל בעל שלוש ורסיות לבישה, וגלית שילו, בוגרת בצלאל, שהפכה ז'קט אלגנטי ישן לבלייזר קצר וצעיר.

כנגזרת של הפרס שלה, תטוס גייזלר לשוודיה ותבקר במטה החברה בשטוקהולם, שם תיפגש עם אן סופי יוהנסון, ראש צוות העיצוב של H&M העולמי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מימין לשמאל: גלית גאון, מרגרטה ואן דר בוש, יעל גייזלר וקתרינה מידבי בשבוע האופנה חולון/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • H&M

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully