וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בואי הוכתר למתלבש הטוב בהיסטוריה

17.10.2013 / 13:51

דיוויד בואי הוכתר על ידי ה-BBC למתלבש הטוב ביותר בהיסטוריה הבריטית. מגזין ההיסטוריה של תאגיד התקשורת הבריטי מיקם את בואי בראש הרשימה שהורכבה על ידי היסטוריונים, מומחי אופנה ואוצרים. במקום השני נמצאת המלכה אליזבת.

רק לאחרונה ננעלה במוזיאון ויקטוריה ואלברט בלונדון תערוכת רטרוספקטיבה מדוברת על חייו ופועלו של בואי. מסתבר כי התערוכה נחשבת למוכרת הכרטיסים הכי מהירה בהיסטוריה של המוזיאון. אולי העובדה הזאת השפיעה על פאנל השופטים שהעניקו לו 48.5 אחוז מההצבעות.

רוב אטר, עורך המגזין, נימק: "דיוויד בואי זכה לעיטורי כבוד רבים במהלך הקריירה הזוהרת שלו, אבל ללא ספק אף אחד מהם אינו משתווה ללהיבחר למתלבש הבריטי הטוב של כל הזמנים. בואי הצליח לגבור על מלך אחד, שתי מלכות ועל מיני שיקולים פוליטיים - הצהרה אמיתית בכל הנוגע לאופנה של המאה העשרים והמאה העשרים ואחת".

שמות נוספים שנחתו בעשירייה הראשונה כוללים את ג'ורג'יאנה הדוכסית מדבונשייר (שאף גולמה על ידי קירה נייטלי בסרט "הדוכסית" אודותיה) שמוקמה במקום השלישי. למקום הרביעי נבחר ג'ורג' בריאן בראמל ממציא החליפה הגברית המודרנית. שמות נוספים הם המלך הנרי השלישי והיומנאי סמואל פפיס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
המתלבש הטוב בהיסטוריה הבריטית. בואי/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully