וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיגל דקל סוגרת סניפים

22.10.2013 / 16:08

בעקבות חובות של יותר מ-6 מיליון שקלים, המעצבת סיגל דקל הגישה בקשה להקפאת הליכים ותסגור בקרוב חמישה סניפים. קולקציות החורף והקיץ יגיעו אל החנויות הנותרות כמתוכנן

חודשים ספורים לאחר שחזרה אל אור הזרקורים התקשורתיים והצהירה כי היא חוזרת לסגנון שאפיין אותה בתחילת דרכה, כעת נודע כי המעצבת סיגל דקל פותחת בתהליכי התכנסות וצמצום פיזיים וסוגרת 5 סניפים מתוך 13 קיימים.

הבוקר (שלישי) אושרה בקשתה של דקל להקפאת הליכים בעקבות חובות של 6.3 מיליון שקלים אותם צברה הרשת בשנים האחרונות. נודע כי המעצבת הכינה תוכנית הבראה שאושרה על ידי בית המשפט, אשר העניק לה הגנה מפני נושים למשך שלושה חודשים.

כפי שרמזה דקל בראיון לוואלה! אופנה שהתפרסם בערב ראש השנה האחרון, ההפסדים נובעים מתוקף גדילה מואצת מדי שחווה המותג בעקבות רצונו להתחרות עם רשתות האופנה הפופולריות והזולות בשוק. התהליך כלל פתיחת סניפים נוספים והרחבת הקולקציה גם לפריטים בסיסיים.

מטעם המותג נמסר כי המעצבת תמשיך בעבודתה וכי קולקציות החורף והקיץ הקרובות יגיעו לחנויות הנותרות כמתוכנן. עם זאת, כפי שציינה דקל בעצמה לאחרונה, היא תפעל כדי להתמקד באופנה ייחודית ופחות בפיתוח של קווים מסחריים שיש להם מענה זול יותר במותגים אחרים.

סיגל דקל החלה לפעול בישראל בשנת 2000 ונודעה בתחילה בזכות סגנון סגפני ומינימליסטי. עם השנים התרחבה לכדי אפיקים נוספים וכיום היא אוחזת במפעל ייצור. בשלוש השנים האחרונות היא שמרה על שקט תקשורתי, אותו הפרה כאמור בראיון החג.

מיחסי הציבור של סיגל דקל אישרו את הפרטים.

קולקציית חורף 2013-14 של סיגל דקל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חורף 2013-14 של סיגל דקל/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סיגל דקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully