וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי ונועם טור עוזבים את "פוקס"

וואלה! סלבס

31.10.2013 / 14:20

אחרי שש שנים של פוזות בחולצות פוטר ומכנסי פיג'מה, הטופמודל בר רפאלי ויוצא "הישרדות" נועם טור - כבר לא ישמשו כפרזנטורים של רשת האופנה המקומית. וואלה! סלבס בייסיק

שימו לב, נראה שאחרי החורף הקרוב כבר לא תראו את בר רפאלי בבגדים פשוטים (אלא אם הם חלק מקו ההלבשה התחתונה שלה) ואת נועם טור עומד נבוך לצדה בגופייה לבנה - כיוון שהיום (ה') נודע כי רשת האופנה "פוקס" ושני הפרזנטורים יסיימו את היחסים ביניהם בתום שש שנים של זוגיות על סט הצילומים. זה נכון, השניים הם כבר לא בייסיק ביצ'ז.

בר רפאלי, נועם טור. גיא כושי, דייב שחר
כבר לא ראש לשועלים. בר רפאלי ונועם טור/דייב שחר, גיא כושי

הטופמודל ויוצא "הישרדות", שימשו כפנים של מותג הביגוד המקומי במשך לא פחות מ-11 עונות, כשעשו עבודה מוצלחת וייצרו הרבה באזז סביב חנויות רשת ההלבשה הבסיסית. עם השנים, רפאלי הפכה למוכרת אפילו יותר מסביב לעולם ובתעשיית הבידור והאופנה האמריקנית בפרט - כך שעל פי מקורבים, "פוקס" ככל הנראה כבר לא הצליחו לעמוד בדרישותיה של הטופמודל לאחרונה, זאת למרות שהביאה להם את הקונים לחנויות בקניונים.

כעת, ניתן רק לחכות ולראות אם רפאלי תחליט להיעתר לבקשותיהן של חברות אופנה ישראליות אחרות (שלא מוכרות משקפיים!) ולמלא את משבצת הפרזנטורית שלהן, לצד תפקודה כמנחת "אקס פקטור" וקמפיינים שהיא מובילה מעבר לים. טור, ככל הנראה ימשיך בהכנות לקראת הרגע שבו יהפוך לאב לשניים, יחד עם בת הזוג קרן פלס כמובן.


וואלה! סלבס מודיעה בהתרגשות כי הפכה לפרזנטורית של רשת המזון - "כלבלבונים".


בר רפאלי משתוללת וקופצת למים

מה? ריהאנה ביטלה הופעה כדי לחגוג במועדון

רכלו על הג'וב הבא של בר רפאלי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully