וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן סוכר: מרקמי הלק החדשים

אחרי שלל המצאות משונות מגיע להיט חדש בתחום הלק - מרקם מט וגבישי, שנראה כאילו ובזקו על הציפורניים סוכר צבעוני. מה יש לשוק להציע ועד כמה החידוש אכן מרענן ואיכותי?

בכל הנוגע לשוק הלק, כבר מזמן הבינו שמדובר בלהיט שאותו, בדיוק כמו את כפות הידיים, צריך לטפח. אם בעבר לקים התמקדו במרקמים חלקים ופשוטים, הרי שבשלוש השנים האחרונות נכנסו לבקבוק הלק חומרים שונים וטכנולוגיות משונות במטרה ליצור טקסטורות ומרקמים מגוונים. בין היתר אפשר לציין את לק הפיצוצים, שנתן מראה סדוק; לק המשלב חרוזי הדבקה דמוי קוויאר; ואפילו לק במרקם פרוותי.

כעת הגיע זמן הסוכר - לק היוצר מראה מחוספס במרקם גבישי. החלוצה בתחום היתה למעשה חברת OPI, שהשיקה סדרת לקים הנקראת ליקוויד סנד והציגה לק במרקם חול ים בטקסטורת מאט.

סוכר, חול ים, או שברי קריסטל, לא משנה איך כל חברה בוחרת להציג את הלק שלה, מדובר למעשה אצל כולן בפורמולה בגימור מחוספס ובתוכה חלקיקים היוצרים אפקט תלת מימדי.

מה ההבדל בין הלקים השונים בשוק ומה מציע כל מותג?

ג'ייד- CRYSTALLIC MATTE NAIL COLOR

ג'ייד משיקה סדרת לקים במהדורה מוגבלת בשישה גוונים בגימור מאט עם שבבי קריסטל מחזירי אור במרקם סוכר. על פי הוראות היצרן יש למרוח שכבת צבע אחת על ציפורניים נקיות ולהמתין לייבושן כשהמרקם יופיע כ- 5 דקות לאחר המריחה. מריחת טופ קואט או מייבש לק לא מומלצת היות ואפקט הסוכר וגימור המאט יכולים להיהרס.

הנסיינית לא הסתפקה בשכבה אחת, היות והמראה שהתקבל לא היה מספיק אחיד לטעמה. ייבוש הלק ארך כ- 15 דקות, זמן בהחלט מהיר, במיוחד כשלא נעשה שימוש במייבש לק.

התוצאה שהתקבלה היתה מצד אחד מנצנצת במיוחד, כך ששכבת הלק נראתה כמו שמיים עם מיליון כוכבים, ומצד שני הגימור עדיין נשאר גימור מאט ולכן איזן את כל אבק הכוכבים למראה יחודי ועדין. החיסרון היחיד, לעומת הלקים האחרים שהשתתפו בניסוי, הוא שהלק החזיק מעמד רק ארבעה ימים והחל להתקלף בקצוות הציפורן.


מחיר: 50.76 שקלים ברשתות הפארם, בתי הכלבו ובפרפומריות הנבחרות ברחבי הארץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ALLIC MATTE NAIL COLOR של ג'ייד/מערכת וואלה!, צילום מסך

שיק- שוגר בייבי

שיק יוצאת במהדורה מוגבלת הכוללת 12 גוונים, 5 מתוכם במרקם מאט אחיד ו- 7 במרקם מאט בליווי נצנצים. על פי הוראות היצרן את הלק יש למרוח ללא לק בסיס, למרוח שכבה ראשונה ולהמתין לייבוש מוחלט ורק אחר כך למרוח שכבה נוספת. בנוסף, גם כאן אין להשתמש במייבש או טופקואט.

הנסיינית דיווחה שהלק התייבש במהירות בזק של 10 דקות והחזיק מעמד על הציפורניים למעלה משבוע. באשר למראה שהתקבל בסופו של דבר הכל עניין של טעם. הלק בגימור החלק ללא הנצנצים אכן נראה כאילו נזרקה בתוכו כפית סוכר, אך לא מעבר לכך. במבט מרחוק ניתן לחשוב שנעשתה מריחה לא מקצועית ולכן המרקם לא אחיד בטעות. לעומת זאת, הלק במרקם המנצנץ, המכיל בתוכו, בנוסף לנצנצים גם נקודות של גליטרים מוכספים, נתן לציפורניים מראה במרקם מחוספס מלכותי. לא עוד לק נצנצים פשוט, אלא עם ערך מוסף של תלת מימד.

מחיר: 22 שקלים בסניפי רשת H&O ובפרפומריות המובחרות

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוגר בייבי של שיק/מערכת וואלה!, צילום מסך

OPI- ליקוויד סנד

לק הליקוויד סנד "החול הנוזלי" של OPI נרשם אצל הנסיינית כהצלחה מסחררת. הלק נמרח בשתי שכבות ואמנם לא ניכר בתחילה שיש לו מרקם מיוחד, אך כעבור כ- 5 דקות מתגלה מרקם מחוספס עם מראה מנצנץ בעל טקסטורה ייחודית שהזכירה, למי שיש דמיון מפותח, תמונת לווין מהירח.

שתי שכבות הלק התייבשו בזמן סביר של כ- 15 דקות ללא שימוש במייבש לק או טופקואט על מנת שלא לקלקל את הטקסטורה. הלק החזיק מעמד כשבוע וגרף שפע מחמאות מהסביבה.

מחיר: 65 שקלים ברשת נייל סטודיו ומרכזי הטיפוח המקצועיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליקוויד סנד של OPI/מערכת וואלה!, צילום מסך

צ'יינה גלייז- טקסטור

בצ'יינה גלייז מושפעים מהטקסטורות וממשטחים שהופיעו על הקירות ולמעשה שאבו את ההשראה לקולקצית הלק מתחום האדריכלות. על פי הוראות היצרן יש למרוח מלק הטקסטור 2 שכבות, להמתין לייבוש ולוותר, גם פה, על מייבש או שכבת טופ קואט על מנת שלא להרוס את מרקם הסוכר.

בקרב הנסיינית נרשמה אכזבה. אמנם מרקם סוכר בהחלט שריר וקיים והגימור הוא לחלוטין מאט כמו שהובטח, אך המראה הכללי שהתקבל די סתמי, כך שלא ניתן להבין במה תרמו הגרגרים למראה הלק. אי אפשר שלא לתהות האם מדובר בטעות במריחה היות והלק לא נראה כמו חידוש מלהיב ומראה המאט, במקרה הזה, משווה לציפורניים מראה מת ונטול כל זוהר.

מחיר: 46 שקלים בסניפי נייל סטודיו ובמניקוריות מקצועיות ברחבי הארץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טקסטור של צ'יינה גלייז/מערכת וואלה!, צילום מסך

פופה- ערכת לק קרייזי קריסטל

בחברת פופה קצת מתחכמים ולא מסתפקים בבקבוק לק למריחה אלא בקיט, נוסח עבודות יצירה ומקרמה, הכולל לק בסיס צבעוני וצנצנת של אבקת מיקרו קריסטלים נוצצים בצבע תואם, מברשת עדינה ומגש עבודה.

על פי ההוראות מניחים את לק הבסיס על הציפורניים, ממתינים כ- 5 דקות לייבוש, מורחים שכבה שניה, ומיד מפזרים מעליה, בעודה רטובה את אבקת המיקרו קריסטלים. לאחר שהקריסטלים נדבקו ללק, מברישים את הציפורן ומסירים את עודפי הקריסטלים.

הנסיינית, שמצוידת בידיים מיומנות, מילאה אחר ההוראות בהצלחה והמתינה לייבוש. נראה שהייבוש לא יגיע לעולם היות וגם כשכל העסק התייבש, עדיין נפלו מהציפורן קריסטלים מנצנצים.

המראה שהתקבל היה מרהיב ומנצנץ, אך בשורה התחתונה השימוש בקיט לא פרקטי. העבודה איתו מלכלכת וניכר שהמניקור, שאגב נראה מאוד טוב בסיום התהליך, יחזיק מעמד רק לערב אחד. מי שלא רוצה לקום עם מיטה מלאה בנצנצים, מומלץ שתסיר אותו לפני השינה.

מחיר: 69.99 שקלים ברשת סופרפארם

ערכת קרייזי קריסטלס של פופה. דן לב
קרייזי קריסטל של פופה/דן לב
  • עוד באותו נושא:
  • לק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully