וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגדת אופנה בוונציה הקסומה: דיוויד בואי ללואי ויטון

31.10.2013 / 14:45

לאחר שהוציא אלבום ראשון ששם קץ לעשור של שתיקה, דיוויד בואי לא נח. בן ה-66 מככב בסרטון פרסומת של לואי ויטון שצולם בוונציה לצד הדוגמנית אריזונה מיוז, וגם שר לה סרנדה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם ישיר בפרסומת. דיויד בואי בתמונה מתוך קמפיין לואי ויטון החדש בהשתתפותו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעוד שלקניה ווסט יש השגות לגבי לואי ויטון (הנוגעת לעלויות גבוהות מדי לטעמו), לדיוויד בואי אין שום בעיה עם בית האופנה הצרפתי הוותיק.

אגדת הפופ ייראה בקרוב בקמפיין חדש של לואי ויטון אשר צולם לאחרונה בוונציה. הקמפיין המושקע מקדם את שעון הגברים 'טמבור' (Tambour) ואת תיק הכתף הרבוע לנשים 'תיק ויוויאן' (Vivienne Bag).

מדובר בפרק נוסף ב- L’Invitation au Voyage ('הזמנה למסע'), פרויקט מולטימדיה עם אריזונה מיוז. לפי צילומי מאחורי הקלעים, אשר פורסמו הבוקר באתר ווג בריטניה, נראה שיש כימיה מופלאה בין הזמר הבריטי בן ה- 66 והדוגמנית האמריקאית בת ה- 25.

בפרק הראשון, ששוחרר שנה שעברה, נראתה מיוז - המשמשת כפני לואי ויטון - רצה ברחבת המוזיאון הגדול והפורסם בעולם, הלובר, לפני שהיא נמלטת בכדור פרוח אדום-לבן אוחזת במעטפת נייר ומביטה מטה אל בחור יפה תואר ומאוכזב, הדוגמן הדרום-אפריקאי שון דה וויט, וגם אל גגות פריז של בוקר סתווי. ההמשך המסקרן למסע מסופר בפרק החדש. הפעם, כאמור, עם בואי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אריזונה בוונציה. הדוגמנית האמריקאית אריזונה מיוז בסרטון הפרסומת לצד בואי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעוד שהפרק הראשון בויים על ידי צמד צלמי האופנה והבמאים אינז ו-ווינוד (Inez and Vinoodh), הפרק השני בויים על ידי רומן גווארס (בנו של במאי הקולנוע הנודע קוסטה גווארס), במאי קליפים צרפתי-יווני הידוע בעבודות רבות תעוזה המציגות ריאליזם נוקב. הוא ביים בין היתר את הקליפ השנוי במחלוקת Born Free של הזמרת M.I.A ואת הפרסומת לבושם 'בל דה אופיום' של איב סן לורן, אשר נפסלה לשידור באנגליה על רקע רמזים להזרקת סמים.

הפרק הנוכחי במסע של ויטון מתחיל עם נחיתת הבלון של אריזונה מיוז בפיאצה סן מרקו בוונציה, שם היא מתקבלת על ידי דיויד בואי ששר לה את I’d Rather Be High, סינגל מאלבומו האחרון של בואי The Next Day אשר שוחרר במרץ השנה, בעודו מנגן על צ'מבלו, הפסנתר הבארוקי. בהמשך, השיר הופך להיות פסקול לנשף מסכות ונציאני מפואר. אבל יש גם קוץ - עם סיום ההתרחשות, מיוז מתעוררת מחלום ומוצאת את עצמה בחדר ריק.

הסרטון המלא יעלה קודם באפליקציית בית האופנה ב-7 בנובמבר. גרסה מקוצרת תשודר בטלוויזיה בחו"ל החל מ-10 בנובמבר. תמונות הקמפיין אשר צולמו על ידי צלם האופנה הבריטי דיויד סימס יפורסמו בגיליונות דצמבר של מגזיני האופנה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הפרק הראשון בסדרת 'הזמנה למסע' של לואי ויטון (2012)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully