וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע האופנה גינדי תל אביב לשבוע השני של מרץ

כפי שנחשף לראשונה בוואלה! אופנה בשבוע שעבר, שבוע האופנה גינדי תל אביב, שיאגד כ-20 מעצבים מקומיים, יתקיים ב-9 במרץ וימשך שלושה ימים מלאים. המטרה - הבאת קניינים זרים

כפי שנחשף בוואלה! אופנה בשבוע שעבר, הבוקר הוכרז רשמית כי שבוע האופנה "GINDI TLV FASHION WEEK", בהפקתו של מוטי רייף, יתקיים בין התאריכים 9-12 במרץ.

במסגרת מסיבת העיתונאים חשף רייף את זהותם של 22 המעצבים המשתתפים: דורית בר-אור למותג pas pour toi, דורין פרנקפורט, גדעון וקארן אוברזון, אלמביקה (הגר אלמביק), ששון קדם, קום איל פו, שי שלום, בית הספר הגבוה לעיצוב "שנקר", טובהל'ה, רזיאלה גרשון, דנאילה להבי, דני מזרחי, לי גרנבאו, לילה מיסט, רונן חן, יוסף, סמפל, סיגל דקל, תמרה סלם למותג once, רעומה זק'ש ורונן פארצ'ה.

בנוסף נודע כי בדומה לפעילויות דומות שהתקיימו בחו"ל בעבר, בארץ יתגייסו מעצבים להלביש את דמותה של מיני מאוס, כחלק מפרויקט משותף עם ארגון Make A wish.

מטרת האירוע, כך ציין רייף, היא לחשוף את המעצבים לקניינים מחו"ל. עם זאת, מסתמן שהקולקציות לא יהיו אחידות בכל הנוגע לבשורה עונתית - חלק מהמעצבים יציגו קולקציות לקיץ הקרוב, בעוד שאחרים יציגו את הקולקציות לחורף 2014-15. המשמעות היא, שרק מעצבים שיציגו קולקציות לעונת החורף הבאה יוכלו לקבל הזמנות ולהיערך ליצור (האחרים ינצלו את האירוע כדי לחשוף את הקולקציה לקהל ולתקשורת המקומיים). יש לציין כי בתחילת חודש מרץ יסתיים סבב תצוגות האופנה לעונת החורף הבאה בבירות הגדולות (ניו יורק, לונדון, מילאנו ופריז).

כידוע, בשנה שעברה נערכו שני שבועות אופנה מתחרים בתל אביב, לאחר שרייף ושותפו לשעבר אופיר לב נפרדו. אמש נודע כי לב מתכנן אירוע דומה שיתקיים בשבוע הראשון של חודש מרץ, אך לא התקבלו פרטים נוספים לגבי היקף האירוע או המעצבים המיועדים להשתתף בו.

תצוגת האופנה של לי גרבנאו, שבוע האופנה גינדי תל אביב, קיץ 2013. נמרוד סונדרס
תצוגת לי גרבנאו בשבוע האופנה גינדי תל אביב בשנה שעברה/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully