וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסלי נעליים בנמל תל אביב

6.11.2013 / 19:27

24 פסלי נעליים יתארחו במתחם "בית בנמל" של קום קיל פו בנמל תל אביב במסגרת מיצב חדש של האמנית רוית מישלי, זוכת פרס עידוד היצירה לשנת 2013.

המיצב הנקרא "נעליים שחורות" מדמה קולקציית נעליים צבעונית ומאסיבית אשר הסוליות והעקבים מגולפים בהשראת פסלים אנושיים אפריקאים, כשבסיס כף הרגל עשוי ניירות שיוף צבעוניים והשרוכים מדמים תסרוקות שונות ומשונות.

מישלי למעשה מנהלת באמצעות המיצב דיון ביקורתי ודיאלוג בין התרבות הקדמונית של פסלי טוטם וטקסים רוחניים ודתיים לבין תרבות הקניונים המערבית העכשווית. הדיאלוג מבוסס על מערכת היחסים בין המראה הטווסי והפתייני של הנעליים לבין ההבנה שבבסיס האסתטיקה הזו בעצם נמצאים דיוקנאות של עובדים זרים. המיצב ממשיך את קו העבודות הקודמות של מישלי שעסקו אף הן ברבדים המורכבים של רב-תרבותיות, קולוניאליזם ותרבות הצריכה על העושר והפרנסה שהיא מייצרת, לצד הדיכוי והניצול שהיא מכתיבה.

בערב פתיחת התערוכה, 12 בנובמבר, יתקיים מיצב משותף בשם "קבלת פנים" שישלב בין עבודותיה של מישלי לבין אלה של מותג האופנה המקומי מוסלין בראדרס. האחרונים יציגו פריטי לבוש מהקולקציה החדשה שלהם על גבי שחקנים שילבשו את הפריטים בצורה לא קונבנציונאלית, באופן המדגיש את המלאכותיות והריקנות המלווה את טקסי קבלת הפנים המוכרים.

טווח מחירי העבודות: 4,500 - 3,600 שקלים
האנגר 26 נמל תל אביב

ערב פתיחה: 12 בנובמבר בשעה 19:30. הכניסה חופשית וללא תשלום

המיצב יוצג בין התאריכים 12 בנובמבר ל-26 בנובמבר

שעות פתיחה: א' - ה' 21:00 - 10:00; שישי 16:30 – 10:00; שבת 23:00 - 11:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עבודה של רוית מישלי/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • נעליים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully