וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותו חיוך סופרמודל: בתה בת ה-15 של כריסטי ברינקלי נכנסת לעולם הדוגמנות

10.11.2013 / 13:34

כריסטי ברינקלי היא אחת הדוגמניות המפורסמות, העשירות והמצליחות אי פעם. כעת בגיל 15, בתה סיילור ברינקלי קוק, החליטה שהגיע הרגע שלה ללכת בעקבות אמה המצליחה

כריסטי ברינקלי ובתה סיילור ברינקלי קוק בטקס פרסי הסטייל בניו יורק, 4 ספטמבר 2013. AP
יופי קלאסי. סיילור ואמה כריסטי ברינקלי בטקס פרסי הסטייל בניו יורק בספטמבר השנה/AP

יש גנים דומיננטיים ויש גנים רצסיביים. הגנים של סיילור ברינקלי קוק, בתה הצעירה של של כריסטי ברינקלי, הם לא רק ירושה יקרה מפז מאמה, למזלה הם גם ניכרים בה ובגדול. ועם גנים כאלו, אין שום סיבה שהיא לא תלך בעקבות האם המפורסמת, שהייתה סופרמודל בסוף שנות ה- 70 ובשנות ה- 80.

זה רק מתבקש שבת ה-15 תתחיל בימים אלו קריירת דוגמנות בעצמה. סיילור היא בתה הצעירה של ברינקלי מנישואיה לבעלה הרביעי פיטר קוק. יש לה אחות גדולה, המוזיקאית אלקסה ריי ג'ואל (27), בתה של ברינקלי מנישואיה לבילי ג'ואל, ואח בשם ג'ק פריז ברינקלי (18), מנישואי אמה ליזם הנדל"ן ריצ'רד טאובמן.

הוריה של סיילור התגרשו גירושים מרים ב-2008, לאחר 12 שנות נישואים, בעקבות בגידתו של קוק עם תלמידת תיכון והתמכרותו לפורנוגרפיה ברשת. לאחר הגירושים, סיילור ואחיה ג'ק (אשר אומץ על ידי קוק) נשארו ברשות אימם.

לסיילור אותו שיער חלק ובוהק בגוון בלונד דבש, עיני תכלת, עור פנים קטיפתי, ובעיקר את חיוך הסופרמודל המנצח של אמה. הדמיון בין השתיים בולט במיוחד עכשיו, כשסיילור היא כבר לא אותה ילדה שמנמנה שהייתה וכריסטי נשארה אותה אישה יפיפיה שהופיעה על כ- 500 שערי מגזינים (בגיל 59, כריסטי לא רק אחת הדוגמניות האמריקאיות העשירות אי פעם, היא גם סוג של פלא שלא ייאמן בכל הנוגע למראה הצעיר והרענן שלה).

.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אימא ואני. סיילור על שער מגזין Bella עם אמה, יולי-אוגוסט 2013/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפקת אופנה ראשונה. סיילור במגזין Teen Vogue, יולי 2013/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחילת החודש חתמה ברינקלי על חוזה בלעדי משותף לה ולסיילור בסוכנות הדוגמנות בבינלאומית IMG Models, המייצגת כמה מן הדוגמניות המבוקשות והמפורסמות בעולם. המשמעות - בעתיד הקרוב השתיים יופיעו בפרסומות במשותף ולחוד. אגב, סיילור עצמה כבר הצטלמה להפקת אופנה במגזין Teen Vogue, בפרסומת לאתר האופנה והאקססוריז לבני נוער Claire's ולשער משותף עם אמה למגזין Bella.

מסוכנות IMG נמסר בתגובה על החוזה: "האטרקטיביות של כריסטי היא חסרת זמן; היא אגדה בתעשייה וממשיכה להרחיב את הנוכחות האופנתית שלה והאימפקט שלה. גם לסיילור יופי קלאסי ואנו בטוחים שיהיו לה הזדמנויות רבות בעולם הדוגמנות ומעבר לו".

עם חוזה דוגמנות עוד לפני שהיא סיימה את התיכון, הדברים מתקדמים מהר עבור סיילור. אבל נראה שהיא מגלה גישה בוגרת ורגועה. "רק לאחרונה החלטתי להיכנס לדוגמנות", היא אמרה למגזין Teen Vogue. "שאלתי את אימא שלי אם אני צריכה דיאטה, והיא אמרה 'לא! את לא צריכה להיות רזה, את רק צריכה להיות שמחה ובטוחה עם עצמך ובכושר'. כל התמונות שלה באמת משקפות את זה. היא הייתה אלה". על זה, כמובן, אין ויכוח.

כריסטי ברינקלי ובתה סיילור על רקע ארמון היפיפייה הנרדמת בפארק דיסנילנד, פלורידה, מאי 2012. AP
"את לא צריכה להיות רזה. את צריכה להיות שמחה, בטוחה ובכושר". סיילור עם בדיסנילנד עם אמה במאי 2012/AP
כריסטי ברינקלי, בתה סיילור (8) ובנה ג'ק (10) בפארק דיסני וורלד, פלורידה, אוגוסט 2006. AP
סיילור/AP
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היא הייתה כמו אלה". כריסטי ברינקלי על שער מגזין קוסמופוליטן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יופי נצחי". כריסטי ברינקלי על שער גיליון ספטמבר של מגזין גלאמור, 1977/מערכת וואלה!, צילום מסך
כריסטי ברינקלי בכיכר טיימס, ניו יורק, ביום Smile Day  הבינלאומי, 5 אוקטובר 2012. GettyImages
פלא שלא ייאמן. כריסטי ברינקלי היום בגיל 59/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully