וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלה של רווח: מעילי אוברסייז ב-5 רמות מחיר

הילית וולברג

11.11.2013 / 11:17

גזרת פקעת או כתף שמוטה - העונה הזו שייכת למעילי האוברסייז. הילית וולברג נוברת ברשת ומגלה לא רק איפה מתחבאים כל הלהיטים, אלא גם איך לובשים אותם

אחת לכמה עונות מגיע הטרנד הזה שמחבק את כל סוגי הגוף ומתאפשר בכל ארון, והחורף הזה הוא גם נוח במיוחד. המעילים הענקיים, אלה עם גזרת הפקעת והכתפיים השמוטות, הוא טרנד שנצפה אצל רבים מבתי האופנה הגדולים כמו שאנל, ויויאן ווסטווד ודונה קארן. הוא מתורגם באופן נפלא גם לאופנה הלבישה והנגישה בזכות הכללים הלא מחייבים שלו.

למעילי האוברסייז אין חוקים של ממש. הם יכולים להיות עם כריות כתפיים, עם גזרה ישרה או בגזרת גולם מנופחת, ואפילו באורך שמעבר לברך או עם דשים מוגדלים. בקיצור, כל אלמנט עיצובי שמשווה למעיל הרגשה של ילדה קטנה בבגדים של אמא (או אפילו אבא, אם לרכב על המראה האנדרוגיני).

בגלל האפקט הענק מלכתחילה, הרכישה של מעיל ברשת הופכת לפעולה קלה במיוחד. ההבדל בין המידות בעייתי פחות (במיוחד עבור מי שבין מידות לנצח) וההיצע הרשתי, כמו תמיד, מציע עולם שלם ומגוון, שמגיע עד דלת הבית (או סניף הדואר הקרוב).

כדי למנוע בכל זאת אי הבנות בנוגע למידה הנדרשת, יש להמשיך כרגיל וללכת על מידת הבגד הממוצע והמתאים ביותר בארון. המידות המוגדלות לוקחות בחשבון את המידה המקורית. כך או כך, תמיד אפשר להיעזר באזורי התגובות או בתיאור המוצר עצמו כדי לקבל פרטים נוספים על הבד. אפשר ורצוי, כמו תמיד, למדוד את הגוף בעזרת סרט מדידה בחזה במותניים ובחלק הרחב יותר של האגן ולעיין בטבלת המידות כדי להתאים את המידה הנכונה. במקרה של מעיל, חשוב לבצע את המדידה הזאת עם בגדים עבים יחסית כמו ג'ינס וסוודר.

באשר לדרך הנכונה לעטות מעיל שכזה על הגוף חשוב להפעיל את ההיגיון ולהקפיד על פרופורציות נכונות. ג'ינס צמוד או גרבונים הדוקים בליווי עקב גבוה מספקים ניגוד לאווריריות הנפוחה של המעיל הענק ושיער אסוף או קצר יחשוף יותר צוואר (כדי להזכיר לעולם שמתחת לכל הבד הזה מסתתרת גזרה). נוכח הייחודיות של הגזרה המוגדלת, הדגש הוא בכל זאת על המעיל עצמו ופחות על מה שמתחת כך שהפלוס הנוסף הוא בנוחות הכוללת מעל ומתחת למעיל. ככל שהמעיל משוגע או בולט יותר, כך הוא חייב לקבל מקום משמעותי יותר של כבוד באאוטפיט הכולל.

הנה 5 הצעות הגשה ב-5 טווחי מחיר שונים כדי להתחיל ולסרוק את שלל האפשרויות ברשת -

עד 200: דוגמת פיפטה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדפס המשבצות הקלאסי הוא זה שמבין כל המשבצות יחלוף אחרון מהאופנה בזכות נצחיות השחור-לבן, אבל גם אם כן, המחיר האטרקטיבי שלו הוא השקעה שמחזירה את עצמה אחרי עונה אחת. תפר הכתפיים היורד אל הזרוע מעניק מראה ענק והגזרה הגברית נותנת מרחב רב לנשימה מתחת.

מעיל, פוראבר 21, 142 שקלים

עד 300: הוורוד של הרגע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המעיל הגדול הוורוד הופך העונה לפריט שווה ערך לשמלה הקטנה השחורה, והוא מוצג בשלל גווני ורוד בכל אתר אופנה נחשב ועל כל סלבריטאית בעלת טעם חדשני. המעיל הנוכחי משלב את המיטב מכל העולמות: מצד אחד גזרתו דמוית הגלימה והצווארון הענקי שלו מעניקים מראה אוברסייזי טרנדי; מהצד השני, חגורת המותן והגזרה הטרנצ'ית מעניקים קו מותניים ברור כשהוא סגור. הבייבי פינק הדהוי גם הוא גוון שישרוד כמה עונות קדימה ומשתלב היטב עם צבעים אחרים.

מעיל טרנץ' ורדרד, רומווי, 249 שקלים

עד 400: המשובץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נקסט, האתר עם המשלוח חינם לכל העולם שאינו אסוס, מציג שלל טרנדים במעיל אחד: שיבוץ פאנקי אופנתי, רכיסת מעיל אופנוענים אלכסונית וגודל ענק במיוחד כולל גזרת פקעת מעוגלת. האיכות תספיק לשתי עונות לפחות והסגנון הוא יחסית על-זמני.

מעיל אופנוענים ענק משובץ, נקסט, 354 שקלים

עד 500: הגברי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סטייל ננדה הקוריאני הוא אתר שממהר לתרגם את אופנות המסלול אל הקולבים הווירטואליים וכך במקרה של המעיל המשגע הזה, שזמין בחום, אפור כהה או כחול נייבי. הרומנטיקה מאחורי הגזרה שלו היא כזו של ערב שהסתיים בלבישת המעיל של בן הזוג, אך הרכיסה הכפולה שלו תדגיש גם את המותן לכל מקרה שלא יהיה. הסיכון היחידי הוא בתיאור המוצר בקוריאנית, אז הצטיידו בגוגל טרנסלייט ליתר ביטחון.

מעיל ענק מצמר, סטייל ננדה, 426 שקלים

ללא גבולות: פרווה אקולוגית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

MSGM, מותג האופנה האיטלקי של מסימו ג'יורג'טי ושותפו עלום השם, מציג פיתרון מסוגנן ושעיר למתנגדי הפרווה עם פרווה אקולוגית (כלומר – פרווה לא אמיתית). הגזרה הנוחה, הצווארון המפנק, הכיסים העמוקים והצבע הכתום הבוהק יבליט כל אחת למרחקים.

מעיל פרווה אקולוגית, לואיזה ויה רומא, 2000 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully