וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצמצמת פערים: סדרת הלקים החדשה של סופט טאץ'

לאחר 8 שנים בהן נעדרה מהתחום, חברת האיפור והטיפוח הישראלית סופט טאץ’ חוזרת לייצר לקים ומשיקה בימים אלה קולקציה חדשה לשנת 2014. האם יש לה מה להציע בשוק כל כך רווי?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדרת הלקים החדשים של סופט טאץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי 8 שנים בהן העדיפה להתמקד בתחומים אחרים, חברת סופט טאץ' חוזרת אל שוק הלקים המשגשג. אלא שבניגוד לתקופה ההיא, בהן לקים היו עוד מוצר בשורה של מוצרי טיפוח, כיום מדובר באיזור מלחמה עתיר משתתפים, שנשלט לא רק על ידי חברות יעודיות לעניין אלא גם על ידי שלל מותגי קוסמטיקה ואופנה שזיהו את הפוטנציאל הכלכלי.

קולקצית הלקים החדשה של סופט טאץ' כוללת 30 גוונים, שעל פי החברה מושפעים מהמגמות והטרנדים של עולם האופנה הבינלאומי. בין היתר בולטים במיוחד גווני ירוק חקי, אדומים קלאסיים, סגולים חורפיים, מטאלים, ניאונים ועוד.

ומה הערך המוסף שהחברה מציעה? לדברי המותג, זוהי נוסחת לק עמידה לאורך זמן, המחליקה בקלות על הציפורן ומגנה על הלק מפני שריטות. בנוסף, מברשת הלק מעוצבת למריחה קלה, גם כשמדובר ביד בלתי מיומנת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם יש כאן בשורה משמעותית?

נסיינית המערכת התנסתה בשני גוונים: אדום וירוק זית. הפורמולה של הלק האדום היתה מרוכזת, כך ששכבה אחת היתה מספיק אטומה ואחידה, אך הנסיינית הלכה על בטוח ומרחה שכבה נוספת. הפורמולה של הירוק זית לעומת זאת, היתה דלילה יותר ולא הביאה לכיסוי מלא בשכבה הראשונה ולכן היה צורך במריחת שכבת לק שניה, שהשיגה בסופו של דבר אטימות מוחלטת.

המברשת נוחה למריחה. היא יחסית רחבה ומעט עגולה, כך שניתן לכסות את הציפורן במספר קטן של משיכות, מה שהופך את המריחה ליד בלתי מקצועית לנוחה יותר.

עם זאת, בנוגע לעמידות הלק אפשר להסתייג. לא ניכר שהלק היה עמיד בפני שריטות, ולמעשה לאחר יומיים כבר החל להראות סימני קילוף בקצוות הציפורן. היות והמחיר המקורי הוא 40 שקלים (כשאין עליו הנחה), מחיר הנחשב גבוה יחסית, הביצועים לא מספיק מרשימים. לסיכום - הצבעים יפים, אך הפורמולה אינה יוצאת מגדר הרגיל.

תכולה: 17 מ"ל; מחיר: 40 שקלים

להשיג בסופר פארם, ניו פארם וברשתות הפארם המובחרות

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • לקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully