וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולקציית קפסולה משותפת לעדי הימלבלוי ונעלי טו גו

נעלי טו גו תשיק לקראת אביב 2014 קולקציית קפסולה בעיצובה של עדי הימלבלוי, ששימשה עד כה כפרזנטורית הרשת. האם הכוכבת בדרך להסבה מקצועית ואיך תעשה עבודת העיצוב בפועל?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית חורף 2013-14 של טו גו/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדי הימלבלוי אמנם משמשת בעונות האחרונות כפרזנטורית של נעלי טו גו, אך בקרוב היא תרחיב את עיסוקיה ברשת. בעוד מספר חודשים תציג קולקציית קפסולה בעיצובה תחת השם To Go by Adi Himlbloy. תאריך יעד סופי עדיין לא ניתן לפרויקט, אך הוא עתיד להגיע אל החנויות יחד עם עונת אביב 2014 ולכלול בין 15 ל-20 דגמים.

מה למעשה גרם לה לעבור אל אחורי הקלעים ולהתנסות בעיצוב קולקציית נעליים? בשיחה קצרה העידה הימלבלוי על עצמה שהיא "פריקית של נעליים" והעובדה שהיא תוכל לעצב דגמים שקולעים לטעמה האישי מאוד מלהיבה אותה. "כשאני על סט צילומים של רשת טו גו יש נעליים שאני אוהבת ויש גם נעליים שאני פחות מתחברת אליהן, לכן כל הדגמים שאעצב לרשת יהיו על פי הטעם האישי שלי":

מסתבר שעבודת העיצוב דומה יותר להרכבת פאזל מאשר עיצוב מוצר מהיסוד. הימלבלוי מתכוונת לפנות זמן בו היא למעשה תפרק דגמים קיימים ומהם תרכיב דגמים חדשים. "אני מתכוונת לבחור מתוך המון סוגי בדים וסוליות ולעשות מיקס אנד מאץ' של בין כולם וליצור כמה שיותר דגמים שונים. מבחינתי אעשה הכל מהכל, גם נעליים שטוחות, גם על עקבים, כשהקו הוא קו צעיר ואופנתי".

היות ומדובר ברשת הנעליים טו גו, המתמקדת בעיצובים טרנדיים ונגישים גם במחיר של איכות שנויה במחלוקת, נשאלת השאלה האם מפריע להימלבלוי להיות חתומה על דגמים של רשת שנחשבת עממית למדי. התשובה, מסתבר, היא לא. הפרזנטורית ציינה שהיא הורסת נעליים סדרתית, ולכן היא דווקא מתחברת לקונספט שמאפשר להחליף נעליים לעיתים תכופות. בנוסף, לדבריה קוסמת לה העובדה שהרשת מאפשרת לאנשים שאין להם יכולת כלכלית גבוהה להישאר מעודכנים אופנתית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות הפרויקט החדש, הימלבלוי (27), שלמדה בעבר עיצוב פנים ומוכרת בתור היותה שחקנית ודוגמנית ישראלית, לא מתכוונת לעשות כרגע הסבה מקצועית ומעידה שטוב לה במקצוע הנוכחי שלה. יחד עם זאת, "היא לא פוסלת שום דבר" ועל כן נענתה לאתגר עיצוב הנעליים לרשת טו גו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully