וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: נס פח השמן

שירלי אכסלרוד

28.11.2013 / 13:05

איזור ה-T שלנו בפנים מבהיק גם בלי תועפות השמן שחנוכה מזמן לנו. לרגל החג המיוחד מדור קוסמטיקה קלה בספיישל של מוצרים נטולי שומן, מהראש ועד לרגליים

אנו נושאים לפידים? לא, אין לנו צורך. אזור ה-T שלנו מאיר לנו את הדרך ומבהיק גם ככה. לכבוד חנוכה, ולכבוד השמן שמגיע יחד איתו – ספיישל מוצרים נטולי שומן.

כשירות לציבור, נחסוך את הטרחה שבהתעמקות במרכיבים עם שמות מרתיעים כמו תמציות פטריות ושורש בורדוק. כל מה שצריך לדעת על קרם הלחות לעור השומני של רונית רפאל הוא שהוא ארוז באריזת משאבה היגיינית ויעילה (כן ירבו), שיש לו ניחוח עדינולי נעים, ושהוא מקיים הבטחות: המרקם הממש קליל נספג במהירות שיא ומצליח לייבש את העור – בקטע טוב, לצפות אותו במין פיניש בריא, מאוזן ורגוע, ואפילו לשלב ידיים, כשפניו לשלום, עם שני סוגי מייקאפים שונים שנמרחו עליו (בימים שונים, כמובן). מוצלח ביותר.

רונית רפאל, MINERAL BALANCE, מחיר: 338 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג במרכזי רונית רפאל 1-800-802-802

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רונית רפאל, MINERAL BALANCE, מחיר: 338 שקלים ל-50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעלי עור שמן? מעורב? סובלים מסבוריאה? מזיעים? בגיל המעבר עם גלי חום? אם בלעתם כרגע רוק חרישית, תנוח דעתכם – היקום לפחות סידר לכם קרם לחות נחמד. נסיינית עם עור משוגע מדווחת שהקרם של דרמלוג'יקה קל משקל, נספג לגמרי בסדר (אם כי השאיר דביקות מה לזמן קצר באזור הצוואר), לא גרם להתפרצויות זעם באזורים המועדים בפנים כמו שעושים לה קרמים אחרים, אבל יתאים בעיקר לקיץ ולאביב, כשלא נדרשת לחות אינטנסיבית מדי. מלכוד 22 - לא כולל מקדם הגנה מהשמש, וחבל. מינוס נוסף – מעלה ניחוח דקיק של חומר חיטוי.

דרמלוג'יקה, Active Moist, מחיר: 228 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה המורשות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דרמלוג'יקה, Active Moist, מחיר: 228 שקלים ל-50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה זה ורוד, חמוד, רגיש, וחבל שאינו מעוטר ב-hello kitty? להבדיל ממסכות חימר רגילות, שמושכות איתן החוצה טינופת מהנקבוביות, כולל את הנקבוביות עצמן, תאים מתים, תאים חיים וכלי דם קטנים שנקלעו למקום בטעות, מסכת החימר הוורוד של קלרינס מצליחה לשאוב את השמנוניות המיותרת מאזורי המלחמה מבלי לייבש להם את הצורה, ועל הדרך גם מרגיעה, משייפת ומרככת. מתאימה במיוחד למי שלא מאחסנת דרך קבע ליטרים של שמן זך בעור הפנים, אבל זקוקה לניקוי הגון אחת לזמן מה. בונוס – ריח משגע ולא כימיקלי בכלל.

קלרינס, Pure and Radiant Mask, מחיר: 179 שקלים ל-50 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלרינס, Pure and Radiant Mask, מחיר: 179 שקלים ל-50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

נסיינית חרוצה השתמשה במייק אפ המינראלי נטול השומן של מאק מדי יום במשך 10 ימים, עד שמצאה את הדרך המועדפת לשלוט בו ובנזילת השמן הקבועה שלה: "עם קרם לחות רגיל תחתיו, הנקבוביות צעקו הצילו, ותוך זמן קצר הפנים נראו כאומלט. עם פריימר חסר פשרות, התוצאות השתפרו. הגימור היה מואר, בריא ונטול פגמים, אבל תוך כמה שעות חזרתי להבריק, ונעזרתי בייבוש תכוף בפודרה. יופי של מייקאפ לבעלות עור מעורב. עור שמן באמת ידרוש תחזוקה מתישה מדי".

מאק, Mineralize Moisture SPF15 Foundation, מחיר: 194 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאק, Mineralize Moisture SPF15 Foundation, מחיר: 194 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ולמוצר ה-Heavy Duty של השבוע: התחליב הסופג והמאזן של המותג הצרפתי Jeanne Piaubert עושה נסים ונפלאות לעור ממוקש. הוא יסדר לכן גימור סופר מאט, יבש ונקי, וייקבע יופי את המייק אפ שמעליו - ובתנאי שמדובר על פנים שמכילות 100 אחוזי שומן ואפס אזורי יובש. הישמרו לכן, בעלות העור המעורב - כל בסיס אחר ייראה מפודר, מיובש ושעיר.

ז'אן פיובר, ISOPURE POWDER FINISH, מחיר: 364 שקלים. 40% הנחה עד סוף החודש. להשיג ברשת אפריל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ז'אן פיובר, ISOPURE POWDER FINISH, מחיר: 364 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסטודיו עדי, שבשגרה מתפקד כמכון ציפורן ושאר טיפולים, החליטו לרקוח פורמולת פילינג נטולת שמן לגוף ולרגליים, שחוסכת את פעולת הערבוב הדווקא נעימה של השמן הצף עם המלח השוקע. החלטה קצת מוזרה, אם לוקחים בחשבון שגם כשהפנים מבהיקות ואפילו עור החזה מנביט, אפשר לסמוך על לפחות אזור אחד כף הרגל שימשיך להיות יבש לתפארת.

לזכותו של הפילינג ייאמר שהוא אמנם לא מחליף אמצעי שיוף מקובלים, אבל הגרגירים עושים עבודה אפקטיבית בקירצוף התאים המתים מהפרסות ומשאר הגוף, ומאפשרים פינוק חטוף למי שאוהב את הפינוקים שלו אכזריים. ובכל זאת, מכיוון שעוד לא שמענו על מישהו שהתלונן על עור שמנוני בעקבים, מבחינתנו אפשר להחזיר בדחיפות לצנצנות הפילינג את השמן.

Csecret, פילינג גוף או פילינג לרגליים, מחיר 69 שקלים. להשיג ברשת סטודיו עדי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Csecret, פילינג גוף או פילינג לרגליים, מחיר 69 שקלים. להשיג ברשת סטודיו עדי/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully