וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר הצבע: המותג פלורמר פתח חנות ראשונה בישראל

עם הבטחות לנראות אופנתית מרשימה וטווח מחירים נוח במיוחד, נוחת בישראל מותג האיפור פלורמר. האם אכן מדובר ב-H&M של העולם הטיפוח, ואיך מתפקדים המוצרים על הפנים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פלורמר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג האיפור פלורמר, אשר נוסד בשנת 1970 במילאנו איטליה וכיום מייצר את מוצריו בתורכיה, פתח חנות ראשונה בקניון עזריאלי בתל אביב.

על פי זהבה ציפר, בעלת הזיכיון בארץ, מדובר למעשה בקטגוריה חדשה שלא נראתה עד כה בארץ: "כיום בארץ יש או חנויות בוטיק לאיפור כמו מאק לדוגמא, או 'מאס מארקטינג' [שוק המונים - מ.א.] כמו שיש בפארמים. כאן מדובר ברשת שמצד אחד מקפידה על איכות ונראות המוצרים שלה ומצד שני שומרת על רף מחירים השווה לכל כיס. במילים אחרות, פלורמר היא ה- H&M של חברות האיפור".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומה בפועל מציעה הרשת? המותג, שבתחילת דרכו ייצר לקים בלבד, מציע כיום מגוון מוצרי קוסמטיקה ותכשירי איפור מקצועיים (כ-800 פריטים ברגע נתון), שלא נוסו על בעלי חיים. בין היתר אפשר למנות מייק אפ, פודרות, סמקים, צלליות, מסקרות, עפרונות עיניים, שפתונים, לקים, קרמים ומוצרים משלימים כגון מברשות ואביזרי אופנה. ציפר טוענת שהיות וההיצע בחנות מאוד רחב, הוא למעשה נותן מענה לכל אישה, אך קהל המטרה הראשי הוא גילאי 18-40.

עם הכניסה לחנות, המשדרת מראה של בוטיק איכותי ויחד עם זאת צבעוני וקליל, ניצבת כמות מוצרים מסחררת. מכל מוצר יש כמה סדרות (לדוגמא: שמונה סדרות של ליפסטיק לשפתיים) ומספר טווחי מחירים, כשהזול עולה 13 שקלים והיקר עד 100 שקלים. בנוסף, בולט במיוחד סטנד לקים מרשים הכולל כמעט כל גוון אפשרי. הפרזנטציה הצבעונית עושה חשק לנסות את כולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חנות פלורמר/מערכת וואלה!, צילום מסך

התנסות במקום גילתה כי כל המוכרות בחנות הן מאפרות מקצועיות, וכי הן שולטות היטב בחומר. לאחר שסייעו בהתאמה ובחירת המוצרים, ולאחר שימוש במספר מוצרי מפתח, אפשר לומר כי התמורה משקפת את המחיר וכי האיכות נעה בין מוצרים מצויינים לבין מוצרים שאינם טובים מספיק.

האיפור שנוסה, שכלל מייק אפ, פודרה, צלליות, סומק, שפתון ומסקרה, החזיק מעמד לאורך כל שעות היום. המייק אפ במרקם מאט נתן כיסוי אחיד ויחד עם זאת קליל ולא במראה מסכה. נרשמה התלהבות יתרה מהמסקרה "פריטי קרלינג", שהאריכה את הריסים ללא גושים ומצלליות ה"מונו" שהתקבעו על העפעף ולא נמרחו במהלך היום.

לעומת זאת שפתון ה"לונג ווארינג ליפסטיק" אכזב. אמנם הצבע הוורדרד החמיא, אך השפתיים נותרו יבשות וללא כל לחות וגרמו לתחושה של חוסר נעימות. בנוסף הוא ירד די מהר.

ממבחר הלקים העצום נוסה לק בגוון ורוד עתיק. היות והנוזל די מרוכז וסמיך, צריך למרוח שתי שכבות דקות מאוד, אחרת ללק לוקח לא מעט זמן להתייבש. הלק החל התקלף בקצוות הציפורן לאחר כ- 4 ימים.

בנוסף לסניף בעזריאלי מתכננת החברה לפתוח עד סוף שנת 2014 עוד 4 סניפים נוספים, בניהם הגרנד קניון בבאר שבע וקניון מלחה בירושלים ו- 25 סניפים במהלך שלושת השנים הקרובות.

מחירים לדוגמא: איפור עיניים: 25-92 שקלים; איפור פנים: 29- 79 שקלים; מוצרים לשפתיים: 23-55 שקלים; תכשירי טיפוח: 17- 90 שקלים; לקים וטיפוח הציפורניים: 14-30 שקלים; אביזרים: 19- 86 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
לק ורוד של פלורמאר. מאיה אשר, אתר יצרן
הלק שנוסה. נדרשת מיומנות מסויימת במריחה/אתר יצרן, מאיה אשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully