וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר ב-5 נקודות: לחזור אל מברשת הגילוח

לירוי שופן

5.12.2013 / 12:50

חורף הוא הזמן לדקדק בפרטים שאינם חשובים אבל שווים בהחלט. כמו למשל אספרסו חריף במיוחד, גרביים שיעירו כל הופעה אפורה או נר בריח שמזכיר בקתת סקי

1. חנוכה שאך נגמר וכריסמס שבפתח, ובוודאי גם החורף, מציפים את החנויות בנרות. העולם, אגב, מתפצל לשניים – נרות ריחניים שמפיצים בעיקר אור קלוש, ונרות ריחניים איכותיים מספיק כדי להפיץ גם ארומה מתקתקה בחדר. הקטגוריה האחרונה, אליה משתייכים בעיקר נרות יוקרה, זוכה ברגעים אלה לגאות בלתי נתפסת. מותגים על מותגים, חדשים יותר ופחות, מציפים את השוק בעוד ועוד ניחוחות משונים. דווקא בגלל המצב הזה, כדי לאמץ משהו קלאסי, כמו Bois Cire של בית הבישום הצרפתי דיפטיק. הניחוח פציח וספק מעושן, עם נגיעה חריפה של אורנים. בקיצור, אשליה של מועדון ג'נטלמנים (או בקתת סקי, תלוי בנוף). כ-50 אירו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Bois Cire של דיפטיק/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. רוכסנים כסופים ובולטים, צבע חאקי עמוק שמתקבע בין הירוק לאפור ופרקטיקה דגמ"חית מרובת כיסים – הדגם מיני-לאנץ' בוקס של דניאלה להבי הוא להיט עונתי יוניסקסי מנצח. אפשר לומר שהוא נמצא על קו התפר שבין פאוץ' לתיק צד, אבל נראה במיטבו כשאוחזים אותו ביד. אחרי הכל, את הרצועה הפנומנלית שלו, שהצילום המצורף מתקשה להמחיש, צריך להחצין. אופנתי מבלי להיות מצועצע. 1,490 שקלים, בסניפי המעצבת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיני לאנץ' בוקס של דניאלה להבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. אספרסו הוא אקט סגנוני. במשרד, על כורסא או בעמידה – צריך שהיה לו את הסטייל שיש לכל פרט אחר בהופעה. התערובת KAZAR של נספרסו, שהופיעה בעבר כמהדורה מיוחדת וכעת הפכה לחלק קבוע בקולקציה, מפיקה קפה עמוק, גברי ופחמי, חזק ומשלהב, מהסוג שרק חליפה ברכיסה כפולה (או כל דבר אחר שנתפר באיטליה), יכולה להשתלב איתה כראוי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תערובת קזאר של נספרסו/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. גרביים צבעוניים, בעיקר עם טקסטורות מופרעות, הם פתרון להמון גברים שרוצים להכניס קצת אקשן להופעה, אבל נמנעים ממנו בחלקים העליונים. יש משהו משעשע בגרב מקורי שמציץ מתחת למכנסיים כהים ומיושבים. המותג האפי סוקס פתח חנות פופ בתל אביב, עם היצע רחב מאוד של עיצובים שמחים. לפעמים גברים משתחררים באמצעות הרגליים. שינקין 64, תל אביב (עד סוף ינואר).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האפי סוקס/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. הגיע הזמן להחזיר את מברשת הגילוח, ולא רק מסיבות נוסטלגיות. שום ג'ל מקציף בעולם לא משתווה לריטואל הנפקת קצף סמיך באמצעות תנועות מעגליות נמרצות על סבון גילוח. וחוץ מזה, משום מה נדמה שבחורף יש יותר זמן להשקיע בעניין. מתחילים יכולים לאמץ ערכה של האריס. 112.5 ליש"ט במיסטר פורטר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
112.5 ליש"ט במיסטר פורטר/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אופנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully