וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאלה להבי הלכה לעולמה

לירוי שופן

6.12.2013 / 9:24

מעצבת התיקים ואביזרי העור דניאלה להבי הלכה הבוקר לעולמה לאחר מאבק במחלה קשה. המעצבת נחשבת כחלוצה בתחום תיקי ונעלי היוקרה בישראל ולסגנונה מעמד איקוני בתרבות האופנה המקומית

לאחר מאבק ממושך במחלה קשה, מעצבת התיקים ופריטי העור דניאלה להבי הלכה הלילה (שישי) לעולמה בגיל 59. ההלוויה תתקיים היום בשעה 14:00 בסביון. חנויות הרשת צפויות להישאר סגורות.

המעצבת המוערכת עלתה לארץ מז'נבה בשנת 1963. את השכלתה בתחום רכשה באקדמיה לעיצוב ואמנות בצלאל בירושלים. לאחר שסיימה את לימודיה, בשנת 1980, עבדה כמעצבת במספר מותגים מקומיים, בין היתר קליגולה.

להבי, שבשנים האחרונות פרצה אל השוק הבינלאומי, נחשבת כחלוצה בתחום תיקי ונעלי המעצבים בישראל. היא ייסדה את הסטודיו הראשון שלה בשנת 1991, ובתחילה תפרה את התיקים בביתה. אלה זכו להצלחה יוצאת מגדר הרגיל כבר מתחילת הדרך בזכות כתב יד מקורי ומאוזן, המאופיין ברובו בקווים נקיים ובהחצנה של מוטיבים פרקטיים בעיצוב.

בשנת 2001, לאחר שמוצריה נמכרו בעשרות חנויות מעצבים בארץ, חנכה בוטיק ראשון במתחם בזל בתל אביב. הרשת הנושאת את שמה מונה כיום 12 חנויות, והיא נחשבת כאחד ממותגי הפרימיום המובילים בארץ. עם השנים השתכללה שפת העיצוב, ולצד שורה של דגמים שנעשו עם הזמן איקוניים, כמו תיקים הנרכסים באמצעות מגנטים נסתרים, התווספו גם דגמים בעלי אפיל אופנתי מוחצן יותר וכן קולקציות משלימות של אביזרי עור. בשנת 2004 השיקה קולקציית נעליים ראשונה, אשר תרמה תרומה ניכרת לפריחת קטגוריית נעלי המעצבים בישראל. הקולקציות מעוצבות ומיוצרות בישראל עד היום.

מלבד פנייה אל שוק חוץ לארץ, המונה כיום 100 נקודות מכירה מעבר לים, להבי גילתה מעורבות גדולה גם בשוק האופנה המקומית. היא יצרה בשנים האחרונות שורה של שיתופי פעולה עם מעצבים ואמנים לטובת קולקציות קפסולה ייחודיות. בין היתר, עם האמן הקונספטואלי צורי גואטה, עם מעצב בגדי הגברים יוסי קצב ועם המעצבת ניבי ברקר. בטקס פרסי האופנה אף זכתה בתואר "מעצבת האקססוריז של השנה", במסגרת שבוע האופנה חולון לשנת 2013.

מהמותג נמסר, כי על פי בקשתה, הוא ימשיך לפעול ולשאת את שמה של המייסדת ולשמר את סגנונה. עבודת ניהול המותג תישאר בידי בנה, אורי להבי, המשמש בתפקיד המנכ"ל בארבע השנים האחרונות. על עבודת העיצוב יהיו אחראים מעצבי הסטודיו, שיצרו יחד עם להבי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דניאלה להבי בחניכת חנותה בקניון רמת אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיצוב איקוני ששילב בין פרקטיקה ואופנה. תיק מקולקציית קיץ 2013 של דניאלה להבי/מערכת וואלה!, צילום מסך
קולקציית החורף של דניאלה להבי. דניאלה להבי, כתבה פרסומית - אסור להשתמש
קולקציית חורף 2013-14 של דניאלה להבי/כתבה פרסומית - אסור להשתמש, דניאלה להבי
תיק בד דניאלה להבי - חורף 2011. עמית ישראלי
קולקציית חורף 2011 של דניאלה להבי/עמית ישראלי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית קיץ 2009 של דניאלה להבי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דניאלה להבי בצילומי קמפיין 2008/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully