וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקץ למיס גיישה: להתאים מייק אפ לגוון עור הפנים

מותג הקוסמטיקה אסתי לאודר נלחם בתאורת הפלורסנטים של הפארמים ומשיק מכשיר חדש שאמור לסייע בבחירת המייק אפ המתאים לגוון עור הפנים. האם מדובר בגימיק או בהברקה?

השאלה הטריקית ביותר בקוסמטיקה היא לא אם התוחם צריך להתאים לצבע השפתון אלא כיצד מוצאים את גוון המייק אפ המתאים ביותר לעור הפנים. אחרי הכל, כהה מדי, והתוצאה נראית כמו חופשה ארוכה מדי באילת; בהיר מדי, והאפקט מעורר זיכרונות לתיאטרון קבוקי. צריך להודות שמדובר בבעיה של ממש, ולעיתים גם נדמה שדיילות המכירה, בתוספת הפלורסנטים של הפארמים, מתקשות בסוגיה בעצמן, מה גם שלפעמים זו שאלה של טעם (שמובילה אולי לגוון עור אופנתי יותר או פחות, אבל לא בהכרח הנכון).

מותג הקוסמטיקה אסתי לאודר מנסה פתרון חדש לסוגיה. המותג, שעד כה קיבל ברשתות שטח מכירה של קטן יחסית, משיק בימים אלה במשביר לצרכן בגן העיר תל אביב חנות בגודל 21 מ"ר הכוללת בתוכה מכשיר חדש להתאמה ממוחשבת של גוון מייק-אפ בשם iMatch Digital Shade Finder.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חנות הקונספט החדשה במשביר לצרכן, גן העיר תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

באירוע השקה לעיתונאים בו נכחו, בין היתר, איתי זמיר, מנכ"ל אסתי לאודר בישראל, ומייקי קיסלינג המנהלת הבכירה של אסתי לאודר באירופה והמזרח התיכון. לדברי זמיר, השאיפה היא לעצב חנויות המתכתבות עם חנויות המותג מחוץ לארץ ובעיקר עם אלו הממוקמות בסניפי בתי הכל-בו כמו הרודס בלונדון או גלרי לאפייט בפריז.

לגבי המכשיר החדש, מדובר במכשיר הרשום כפטנט של אסתי לאודר, אשר בעזרתו כאמור ניתן למצוא את גוון המייק אפ המדויק לעור הפנים מבלי לנסות עוד ועוד גוונים שונים על גבי אזורים שונים בפנים. איך זה עובד? הדיילת מצמידה את המכשיר על עור פנים נקי מאיפור לשלוש נקודות בפנים (מצח, לחי וסנטר) ותוך שלוש שניות מופיעים על צג המכשיר סוג וגווני המייק אפ המתאימים לכל לקוח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התאמת גוון המייק אפ על ידי המכישר לשירלי בוגנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגיע הזמן לשאלה הגדולה. האם המכשיר מהימן? התשובה היא כן. ניסיון אישי גילה כי המכשיר זיהה את תנאי העור והמליץ על גוון מייק אפ מדויק לפנים, שלא היה בהיר מדי ולא כהה מדי. היתרון הגדול בתהליך קשור בזמן וכסף – התוצאה זריזה ואין צורך להתנסות במספר סוגים של מייק אפ. עם זאת, ולמרות ששירות ההתאמה מוצע בחינם, צריך לזכור שהוא מספק תשובה ספציפית למוצרי החברה בלבד. מחיר המייק אפ של אסתי לאודר, כמותג פרימיום, נע בין 237 - 247 שקלים.

בשלב ראשון ניתן לעשות שימוש במכשיר בסניף המשביר לצרכן בגן העיר. עם זאת, בחודשים הקרובים ניתן יהיה למצוא אותו אצל צוות היועצות אשר עוברות בין סניפי אסתי לאודר השונים בארץ. ברבעון הקרוב ייפתחו עוד חמש חנויות קונספט ובנוסף יירכשו מכשירים נוספים שימוקמו בחנויות הדגל של אסתי לאודר בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully