וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטיק המעצבת גלה דרין ייסגר בסוף החודש

10.12.2013 / 16:25

בסוף החודש הנוכחי, לאחר שש שנות פעילות, המעצבת גלה דרין תסגור את הבוטיק הנושא את שמה. את הסיבה תולה דרין בגורמים שונים אך מוכרים, חלקם משותפים לחנויות מעצבים אחרונות שנסגרו לאחרונה.

"המעצבים בארץ היום נמצאים במלכוד", מסבירה דרין. "מצד אחד, ריבוי הרשתות הזרות שמציעות מחירים זולים, ומצד שני חוסר התמיכה של המדינה בייצור מקומי. התפיסה הרווחת היום היא שהמעצבים המקומיים יקרנים סתם מתוך חמדנות. אנשים לא מבינים שאנחנו מייצרים בסדרות קטנות, משתמשים בבדים ייחודיים, משלמים מחיר גבוה על הייצור ונותנים פרנסה לאנשים פה בארץ. אנחנו חלק מהכלכלה, חלק מהתעשייה, תורמים נופח תרבותי, אבל משום מה לא נתמכים על ידי שום גוף ממשלתי וצריכים להיאבק ללא הפסקה על הישרדותנו. די, התעייפתי. אני רוצה להמשיך לעצב ומאמינה שאמצא את הדרך. אני רוצה להודות ללקוחות שליוו אותי והאמינו ביצירה שלי".

דרין, בוגרת המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, הקימה את המותג העצמאי שלה לפני כתשע שנים. הקולקציות העונתיות התמקדו בעיקר באופנת קז'ואל עירונית. שלוש שנים מאוחר יותר, פתחה את החנות ברחוב טשרניחובסקי בתל אביב.

כאמור, ב-31 בדצמבר תיסגר החנות סופית. בינתיים מוענקים עד 70% הנחה על כל הפריטים מהקולקציה הנוכחית ומעונות קודמות. טווח מחירים: 100-350 שקלים.

GALA - טשרניחובסקי 10 תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב כבר לא. גלה דרין על רקע החנות/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • גלה דרין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully