וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריקה באדו היא הפנים החדשות של ז'יבנשי

12.12.2013 / 15:11

המעצב ריקרדו טישי מלהק את הזמרת אריקה באדו לחזית קמפיין הקיץ החדש והמרהיב של בית האופנה ז'יבנשי. "אני מאוד מאושר, עשינו את העבודה שלנו תוך זמן איכות משפחתי"

אחרי שהעמיד בחזית הקמפיינים העונתיים של ז'יבנשי דוגמנית טראנסג'נדרית, דוגמן לבקן ואת צמד האם-בת האופנתי בעולם (עורכת האופנה האגדית קרין רויטפלד וג'וליה רוסטיין רויטפלד), ריקרדו טישי, המנהל האמנותי של ז'יבנשי, ליהק את זמרת הניו-סול אריקה באדו בת ה-42 כפנים החדשות של בית האופנה.

באדו חלחלה לתודעה המוזיקלית כבר בשנות התשעים הן בזכות הקול החודר, הטקסטים העמוקים והביט החדשני, אך גם בזכות הלוק הייחודי שלה, שכולל סימן היכר בדמות כובעים וכיסויי שיער מלאי נוכחות.

הצצה ראשונה לשיתוף הפעולה החדש סופקה כבר בחשבון האינסטגרם הפרטי של טישי עצמו, שהעלה תמונות דרמטיות שלו ושל באדו בשחור ולבן באווירת הקמפיין. מלבד באדו, משתתפות בקמפיין, אותו צילם הצמד מרט ומרכוס, דוגמניות נוספות, כולן נשים כהות עור.

קשה שלא להזכיר בהקשר זה הדיון המתוקשר שהציתה הסופרמודל השחורה אימאן לאחר שבועות האופנה האחרונים. הדוגמנית האשימה שורה של מעצבים בגזענות ובאפליה לאחר שאלו נמנעו מלשלב באופן מספק דוגמניות שחורות בקמפיינים ובתצוגות שלהם. נדמה שטישי, שפעמים רבות מתנגד לזרם המרכזי באופנה, נוקט בקמפיין זה עמדה תומכת.

"קונספט הפורטפוליו המשפחתי שלי ממשיך", מסר המעצב הפופולרי בהודעה לתקשורת ונימק את הבחירה בבאדו. "העונה החלטתי להזמין את אייקון החלומות שלי, אריקה באדו המכובדת, אל הבמה שלי. מלבדה, הזמנתי גם את הטאלנט של המחר - אסיה צ'ואו, ואת התגליות החדשות שלי: האלות השחורות ריילי, מריה בורגס ודומיניק באואר. אני מאוד מאושר, עשינו את העבודה שלנו תוך זמן איכות משפחתי".

בראיון טלפוני לאתר האופנה style.com הוסיף טישי: "מה שאני רוצה לעשות עם הקמפיין שלי זה להפיץ את האהבה. בשלוש העונות האחרונות נעזרתי באנשים שמבטאים משהו, בין אם הם אמנים דגולים, נשים יפיפיות, דוגמניות שאני מאמין בהן או נשים עתירות סטייל".

טישי כבר דיבר במונחים פמיליאריים בעבר, ולמרות שההיכרות שלו עם באדו הינה מינימלית, הוא סיפר באותה שיחה כי היא הייתה המוזה שלו בזמן שעיצב את קולקציית אביב-קיץ 2014, שמבוססת על מאש-אפ של השפעות אפריקניות ויפניות. טישי אף הוסיף לשבח את באדו והכריז עליה כ"בעלת חוש מפותח של פרופורציות וצבעים, ואחת הנשים עם הכי הרבה סטייל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ז'יבנשי קמפיין אביב-קיץ 2014/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully