וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינטג' קמבק: סטלה וינטג' חוזר

16.12.2013 / 10:24

שלוש שנים אחרי שסגרה את הבוטיק סטלה וינטג', אספנית הבגדים איילת גלאור תפתח בחודש הבא חנות חדשה בקונספט חדש. "זה משהו שאני לא יכולה להפסיק איתו "

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עושה קאמבק. איילת גלאור הבעלים של סטלה וינטג'/מערכת וואלה!, צילום מסך

חדשות משמחות לחובבות הווינטג': הבוטיק המיתולוגי סטלה וינטג' חוזר לפעול בקונספט חדש.

הבוטיק, שהיה בבעלותה של איילת גלאור ונסגר לפני שלוש שנים, יפתח שוב בתחילת ינואר הקרוב. גלאור כבר עמלה בימים אלה על הקמת חנות הסטודיו בלוקיישן חדש - קומפלקס אמנים הממוקם ברחוב פינסקר בואכה אלנבי בתל אביב.

"לא נעלמתי", מרגיעה גלאור ומסבירה את הפאוזה הארוכה שלקחה. "זה בדם שלי, זה משהו שאני לא יכולה להפסיק איתו וזה מרגש שעדיין אחרי שלוש שנים זוכרים לי את החנות. חיפשתי לחזור במשך תקופה והיה לי חשוב לחזור לתל אביב, אבל לא הסכמתי לשכירויות המטורפות האלה ולא רציתי לחזור בפורמט של חנות כמו אז. רציתי לנצח את המערכת - אני מנסה כל הזמן לדאוג שהמחירים יהיו שפויים".

את הרומן עם הווינטג' החלה גלאור (44) לפתח כשחיה בז'נבה, שוויץ. היא התגוררה שם כעשור, למדה תקשורת חזותית והשתלבה במשרד פרסום מקומי. בהפסקות הצהריים, היא מספרת, הייתה נוהגת גלאור לצאת להתאוורר בשוק הפשפשים הסמוך. תוך זמן קצר החלה גלאור למכור לחנויות וינטג' מקומיות את האוצרות שאספה, ולקראת תום השהות שלה מעבר לים היא כבר אגרה סטוק שלם במטרה ברורה לעשות לו עלייה ארצה.

שנה לאחר שובה ארצה פתחה גלאור את סטלה וינטג' ברחוב אחד העם בתל אביב. בחנות הציעה גלאור פריטי וינטג' איכותיים, ביניהם לא מעט פריטים של מעצבי על. במהרה החנות הפכה לשם דבר בקרב פאשניסטות אדוקות, סטייליסטים וסלבס בעלות בלוטת טעם מפותחת.

במשך שלוש השנים האחרונות העתיקה גלאור את עבודת הקניינות שלה לשני מוקדים עיקריים. הראשון - הביגודיות של עמותת ויצ"ו, אשר עמה החלה לשתף פעולה באופן קבוע (לצד הבגדים שהיא תורמת) על תקן קניינית, סטייליסטית ויועצת קריאייטיבית. המוקד השני - הוא האתר wantedvintage.com אותו הקימה גלאור כאלטרנטיבה וירטואלית לחנות שנסגרה. לאחרונה העתיקה גלאור את בסיס האתר ללאס וגאס ואותו היא מתפעלת בעזרת שותפה תושבת העיר. האתר אמור להמשיך לפעול לצד החנות החדשה.

את החלל החדש, שיפתח כאמור בחודש הבא, חולקת גלאור עם המעצבת הגראפית רנה רזניקוב רוזנטל, איתה היא גם מנהלת בלוג אופנה משותף בשנה האחרונה. בשלב הראשוני מתוכננת החנות להיות פתוחה לקהל הרחב יום אחד בלבד בשבוע. עם זאת, התמהיל מתוכנן להיצמד למקור: פריטי וינטג' אנונימיים מז'נבה, בריסל, פריז וניו-יורק לצד בגדים, נעליים, תיקים וחגורות של מותגי עילית נוסח ז'יבנשי, מוגלר, אסקדה ומוסקינו.

טווח המחירים המשוער אמור לנוע בין 50 ל-500 שקלים, כאשר החלק הארי של התמחור מכוון לאזור ה-150-350 שקלים.

הבוטיק יפתח ב-2 בינואר, ויפעל בימי חמישי בין השעות 11:00-17:00. פינסקר 2 תל אביב, קומה 4, חדר 419. לתיאון טלפוני: 052-2955973.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully