וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דרור הוא הפרזנטור החדש של קסטרו

השחקן הצעיר עומר דרור, שמוכר מסדרות נוער ומפרסומת למותג TNT, הוא הפרזנטור החדש של קסטרו מן. בכך יחליף את יונתן ווגמן, שמבוגר ממנו ב-11 שנים

השחקן עומר דרור (20) הוא הפרזנטור החדש של קסטרו מן. בכך הוא מצטרף אל הפרזנטורית גל גדות, ואל הדוגמנים לירז דרור ואריק מור. ההודעה על מנויו הגיעה ימים ספורים לאחר שנודע כי יונתן ווגמן (31), ששימש כפרזנטור קו הגברים ב-12 העונות האחרונות, סיים את תפקידו.

"אנחנו בדרך כלל לוקחים פרזנטור לתקופת זמן ארוכה ויש ערך בלקחת מישהו בעמדה הזו. למרות שהוא עשה תפקידים רבים, הוא עדיין בערב הפריצה שלו", נימק בשיחה עם וואלה! אופנה גבי רוטר, המנכ"ל המשותף של קסטרו, את הבחירה בפרזנטור צעיר, במיוחד בהשוואה לקודמו בתפקיד. "במקרה של עומר זו בחירה מעולה. נראה לי שגם הצלחנו לבחור פרזנטור שהוא גם בחור הורס, חתיך הורס, ומצליח ושחקן, וכל התכונות הטובות. וגם אנחנו תופסים אותו בזמן השירות הצבאי שלו ואני מקווה שנוכל לקחת אותו לתקופה ארוכה".

"זה שהוא בן 20 זה לטובת העניין", הוסיף רוטר. "זה מרענן את המותג. יש לנו קהל לקוחות צעיר ואנחנו רוצים לפנות אליו. גם כשלקחנו את סנדי בר היא הייתה מזוהה עם עולם הילדים יותר מעולם המבוגרים. אנחנו בדיוק בקו התפר הנכון".

לשאלה מה ההבדל בין פרזנטור לבין דוגמן ציין רוטר -"פרזנטור צריך להיות יותר מאשר דוגמן. דמות שיוצרת חדשות".

דרור, שמשרת בתיאטרון צה"ל בימים אלה, מזוהה עם התרבות הצעירה יותר. הוא נולד בארצות הברית ומתגורר במודיעין, ומוכר בעיקר מתפקידו בסדרה זוכת פרס אופיר "אליפים", בה החלה קריירת המשחק שלו כשהוא בן 17 בלבד. בנוסף, הוא הנחה תוכניות שונות בערוץ הילדים. בשנה האזרחית החדשה צפוי דרור לככב בסדרות הנוער "מועדון החנונים" ו"גאליס".

אגב, עולם האופנה לא זר לדרור. הוא דגמן עבור רשת אופנת הצעירים TNT.

דרור יככב כבר בקמפיין הקרוב של קיץ 2014. הוא צפוי להשתתף בתצוגת האופנה העונתית של השקת הקולקציה.

תאריך עדכון אחרון: 22 בדצמבר, 12:15.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully