וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקטיבי: הבחירות של רוני אלטר

23.12.2013 / 10:45

כשאת זמרת עם קול מלטף ומבט מצועף, חיה בפריז ומחזיקה בבן זוג שהוא צלם אופנה מוערך, סביר להניח שאת יודעת משהו על סטייל. הבחירות המסוגננות של רוני אלטר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוני אלטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשאת זמרת עם קול מלטף, שפתיים בשרניות ומבט מצועף, בן זוג שהוא צלם אופנה מוערך ואת חיה ויוצרת בפריז - קשה לפספס. רוני אלטר היא התגלמות השיק האמיתי בנונשלאנטיותו. בין אם במכוון או לא, הסטייל שלה הוא חלק בלתי נפרד מהיצירה, אם בהפקה המוזיקלית המדוייקת, אם בעטיפות האלבומים ואם בקליפים המושקעים שלה.

אלטר (31), הקול שעומד מאחורי המעברונים המוזיקליים של גלגלצ, ומוכרת משיתופי פעולה עם אריק איינשטיין, דודו טסה ולהקת מטרופולין, חשפה לאחרונה את הקליפ לסינגל הבכורה Lazy מתוך אלבומה השני. את הקליפ המינימליסטי ביימה יחד עם דויד פרל, בהשראת פרויקט אינסטגרם יצירתי במיוחד בשם "Emotional Landscapes", המבוסס על העתקת הרגש לצילום באמצעות אובייקטים ויזואליים שונים.

כאמור, אלטר מתגוררת בשנתיים האחרונות בפריז עם בן זוגה הצלם עמית ישראלי, שם הקליטה את האלבום החדש Go Wild שיראה אור בינואר הקרוב. האלבום הוקלט באולפן פריזאי משנות החמישים, בו הקליטו אגדות כמו אדית פיאף, סרז' גינזבורג, ג'וני הולידיי ופול סיימון. מנגד, הסטייל האישי מגיע מאין ספור מקורות אחרים.

אלו הבחירות הסגנוניות שלה -

המותג: קלואה

"אני לא כזאת סאקרית של שמות, אבל בית אופנה שאני מאוד אוהבת זה קלואה. אני נורא אוהבת לראות בגדים מוטרפים על בחורות אחרות אבל עליי זה לא עובד. בקלואה לעומת זאת הכל כך כך fine ופשוט, עם כל הצבעים הפסטלים העדינים האלה. אני אוהבת את הניקיון ואת הפשטות האלגנטית שמלאה בשיק, ואפשר לומר שאני רוצה את כל הבגדים משם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוהבת את הפשטות האלגנטית. קלואה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפריט: נעליים של קלואה

"הפריט היקר היחיד שרכשתי אי פעם אלה נעליים של See by Chloe שקניתי בסייל בפריז. כל פעם שאני נועלת אותן אני מרגישה שלא משנה מה אני אלבש - הנעליים יסגרו לי את הפינה. למרות שעברו כבר שלוש שנים מאז שקניתי אותן, הן עדיין נראות מדהים. אולי בגלל שזה הזוג היחיד ששמרתי אי פעם בקופסא המקורית שלו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזוג היחיד ששמרתי אי פעם בקופסא. קלואה#2/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבלוג: Intelligent Clashing

"יש לי בעיית קשב וריכוז קשה, אז אני לא סובלת לקרוא דברים באינטרנט. אני קוראת את הכותרת ובזה זה מסתכם. מצאתי את הבלוג Intelligent Clashing שהוא כולו רק של תמונות, מן קולאז' אסוציאטיבי שנראה ממש כמו לוח של רגשות. זה בלוג אופנה, עיצוב ואמנות, ואין בו שום פרטים מזהים לגבי מי עושה את הבלוג הזה, או מאיפה הוא".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולאז' אסוציאטיבי של רגשות. הבלוג Intelligent Clashing/מערכת וואלה!, צילום מסך

היצירה: הסרט Inside Llewyn Davis של האחים כהן

"לפני שבוע ראיתי את החדש של האחים כהן. מעבר לזה שהם בין היוצרים האהובים עליי בקולנוע, זהו סרט על מוזיקאי מדהים בשנות השישים, שפשוט לא מצליח לו. הוא כל הזמן נתקל במוזיקאים אחרים, וכולם כל כך גרועים, אבל לכולם יש גימיק כזה שגורם לכולם לאהוב אותם נורא. הוא מגיע לעשות אודישן מול האיש הכי גדול בתעשייה, והוא עושה את האודישן הכי יפה בעולם, אבל הוא אומר לו שהוא לא יכול לתרגם את זה לכסף. זה סרט שנכון לכל מוזיקאי בן ימינו".

הקליפ: SEVER/ iamamiwhoami

"מתה על השיר, מתה על הקליפ. זה הרכב קונספטואלי שמאחד מלא אמנים שבדים מכל הסוגים וביחד הם עושים הכל, החל מהשירים ועד לקליפים לכל שיר, וכל הקליפים מתחברים יחד לכמעט עלילה אחת. דויד פרל המחונן, שגם עשה לי את הקליפ החדש, הכיר לי אותם, כמו עוד מלא מוסיקה טובה שהוא מכיר לי באופן קבוע".

המקום: משכן האופרה הישראלית

"האמת שאני פחות בעניין של להתלבש לברים ולמסעדות, אבל אני אוהבת נורא את הרחבה של משכן האופרה. הכל שם, מהפרט הכי קטן ועד הגדול, הוא נורא חגיגי, כמו של פעם. אולי גם בגלל שלא יוצא לי ללכת לשם הרבה, אני כל כך אוהבת להתלבש לשם בהתאם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוהבת להתלבש בהתאם. האופרה הישראלית/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רוני אלטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully