וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקטיבי: הבחירות של עמית פרקש

6.1.2014 / 12:48

שחקנית, זמרת, נסיכת נוער ופרזנטורית עתירת שיק בקאלה - עמית פרקש לא עוצרת, ועושה את כל הדרך בסטייל בלתי מתאמץ , אפילו כשהיא אוחזת בתיק מנקר עיניים של בלנסיאגה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמית פרקש לקאלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עמית פרקש (24) פרצה לתודעה לפני שבע שנים עם השיר המצמרר "מיליון כוכבים", והתמקמה בה עמוק מאז. השחקנית, זמרת וכוכבת הנוער חרכה מאז את במות הפסטיגל, שרפה את המסך בתפקיד הראשי בסדרת הנוער "חצויה" ובימים אלה היא עובדת על אלבום חדש.

אך מלבד כשרון במה, מסתבר שיש לה גם טעם לא רע. היא מפגינה באירועים שונים טעם אישי משובח, ובשתי העונות האחרונות אף התמקמה בתפקיד הפרזנטורית של רשת היבוא קאלה, מה שמכריח אותה לגלות עניין בתחום האופנה והסטייל. אלו הן הבחירות שלה -

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עושים את כל הלוק. התיקים של בלנסיאגה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המותג: בלנסיאגה

"אני מכורה לתיקים, ואפשר לומר שזה הדבר היחידי שאני מוכנה להוציא עליו הרבה כסף. אני מאוד אוהבת להתלבש אבל בדרך כלל אני מתלבשת מאוד פשוט ומעדיפה לתת לתיק לעשות את כל ההופעה. התיקים של בלנסיאגה עושים את כל הלוק - מצד אחד זה מאוד קול ויומיומי אבל מצד שני גם יכול להיות מאוד מרשים בערב".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עמית פרקש לובשת קאלה בתמונת סלפי. עמית פרקש,
מגדירה בדיוק את הסגנון שלי. טוניקה מאויירת של קאלה/עמית פרקש

הפריט: טוניקה מאויירת של קאלה

"היא יפה, קלילה ונוחה, אני הולכת איתה עם ג'ינס או עם גרביונים וקל לי לשלב אותה עם הרבה דברים. מעל לכל חשובה לי הנוחות. אני גם נורא אוהבת אוברסייז, ואני חושבת שהטוניקה הזו מגדירה בדיוק את הסגנון שלי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנתק את הראש ומעורר השראה. מגזין PEOPLE/מערכת וואלה!, צילום מסך

המגזין: PEOPLE

"האובססיה האמיתית שלי היא למדורי אוכל, ובאופן כללי אני פחות קוראת בלוגים אבל כשאני נוסעת לחו"ל אני אני מאוד אוהבת לקנות מאוד מגזינים. אני מקבלת מהם המון השראה, במיוחד ממגזין PEOPLE – לפעמים זה נחמד גם להתעסק בשטויות ולנתק את הראש ולהתעסק, הרבה פעמים אני גם נתקלת שם באאוטפיטים שנותנים לי השראה".

קליפ: חנה כהן >> Don't Say

"המפיק שלי הכיר לי אותה ויש לה שני קליפים הורסים שמעוררים הרבה השראה. יש קליפ אחד יפה במיוחד שכל מה שהיא עושה בו זה להישיר מבט למצלמה, נטולת איפור בכתפיים חשופות, כשהשיער שלה הוא הדבר היחיד שזז. פשוט יפה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכורה אליה. האישה הטובה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היצירה: האישה הטובה

"האשה הטובה. זאת הסדרה החדשה שלי שהתמכרתי אליה, היא ממש מעניינת ומשוחקת טוב. היא לא נמאסת כי בכל פרק יש סיפור אחר לחלוטין".

בר הטיילור מייד. בן קלמר
מרגיש קצת חו"ל. טיילור מייד/בן קלמר

המקום: טיילור מייד

"אני מאוד אוהבת להתלבש באופן כללי, ותמיד שאני יוצאת אני משתדלת להשקיע. למרות שאני בעיקר משקיעה בלבוש לחתונות, מקום שאני אוהבת ונותן לי מוזה זה הטיילור מייד - בר מאוד מגניב שמרגיש קצת חו"ל. אני יכולה להגיע לשם למשל פתאום עם איזה כובע גדול ועדיין להרגיש מאוד בנוח".
טיילור מייד - אלנבי 99 תל אביב

  • עוד באותו נושא:
  • עמית פרקש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully