וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילור שילינג היא השחור החדש

8.1.2014 / 10:50

גם אם לא בטוח שטיילור שילינג, כוכבת "כתום הוא השחור החדש", תקטוף את הפרס בטקס גלובוס הזהב, כל הסימנים מראים שהיא הולכת להיות המנצחת הגדולה של השטיח האדום

טיילור שילינג. GettyImages
טיילור שילינג. עתידה לכבוש את השטיח האדום בטקס גלובוס הזהב/GettyImages

לא בטוח שהיא תצליח לגבור על יתר המתמודדות החזקות על פרס גלובוס הזהב בקטגוריית שחקנית הדרמה של השנה, אבל בכל הנוגע לשטיח האדום – אפשר כבר להמר בביטחון לא קטן שטיילור שילינג, כוכבת הסדרה "שחור זה הכתום החדש", היא שתוכתר כמנצחת הגדולה של הערב, שיערך ביום ראשון הקרוב.

קריירת המשחק של שילינג (29), ילידת בוסטון ארצות הברית, אמנם החלה לפני שש שנים, אך הפריצה הגדולה שלה קרתה בשנת 2013, כאשר הפציעה בתפקיד הראשי בסדרת הלהיט של נטפליקס. בסדרה הקומית-דרמטית המבוססת על סיפור אמתי, מגלמת השחקנית את פייפר, ניו-יורקית בורגנית שמצאה את עצמה בכלא בעקבות עבירות סמים שביצעה בעברה הרחוק. למרבה האירוניה, שילינג שריצדה על המסך במדי אסירה כתומים רוב הזמן, מתגלה בחיים האמיתיים, שמחוץ לכותלי הכלא הטלוויזיוני, כבעלת חוש אופנה מחודד.

טיילור שילינג. GettyImages
מושלמת בשמלת קאט-אאוט של תאקון/GettyImages

שילינג אמרה באוקטובר האחרון בראיון למגזין Instyle כי בעקבות הסדרה היא כבר כמעט ולא לובשת כתום. הסיבה? היא מרגישה שהצבע מקשר אותה לסדרה באופן ביזארי, כאילו היא לובשת סווטשירט שהפנים שלה מרוחות עליו.

יתכן כי הדרס קוד שהוכתב לשילינג עם צילומי הסדרה, קרי סרבל כתום וחסר צורה, הוא זה שפיתח את התיאבון שלה לסטייל. עם או בלי קשר, שילינג מתגלה כאחת מאותו זן נדיר של בחורות שנראות מיליון דולר אך לא מזיעות ממאמץ. הסגנון שלה אלגנטי אך קליל, נשי אך מעט מחוספס, יוקרתי אך נונשלאנטי.

באירועי שטיח אדום גדולים נוסח טקסי פרסים למיניהם, שילינג בדרך כלל חשה בנוח בשמלות קוקטייל עם טוויסט שבא לידי ביטוי בהדפס צבעוני, גוון אופנתי, חיתוכים מעניינים, או אקססוריז מדויקים. יש לה חיבה למותגי מעצבים כמו קלווין קליין, פיטר פילוטו ות'אקון, וחוש מצודד להתאמה מושלמת של תיקים, תכשיטים ונעליים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
טיילור שילינג. GettyImages
אלופת האקססוריז/GettyImages

קשה להתעלם מהופעותיה של שילינג על השטיח האדום. בטקס האמי שהתקיים באוקטובר האחרון היא נראתה כמו נסיכה הוליוודית מודרנית בשמלת קאט-אאוט מתוחכמת לבנה וצחורה של ת'אקון, אליה שידכה קלאץ' קופסתי עם מסגרת זהב ותכשיטי זהב מאסיביים. מנגד, בנובמבר דגמנה שילינג קוליות מופתית בטקס פרסי ה-CDFA (טקס פרסי מועצת האופנה האמריקאית), במכנסי סאטן שחורים וגופיה שחורה עם אלמנט תחרה ושיער משוח לאחור. אגב, באותו החודש סינוורה בגאלה הוליוודית כשהיא לבושה בשמלה שחורה קטנה של זוהיר מוראד, מעוטרת בגימורי רשת שחורים וטבעות זהב גדולות.

שילינג נמשכת לפלטת הצבעים המונוכרומאטית, אך היא לא נרתעת מצבע. היא זוהרת בשמלות ערב מתוחכמות אבל גם מפזרת שיק במכנסיים ובלייזר. אבל ערך שהופך את ההופעות הציבוריות שלה למנצחות היא העובדה שהשחקנית לא לוקחת את עצמה יותר מדי ברצינות, ומרשה לעצמה להשתולל.
בכל הקשור לפרס השחקנית הטובה, בורסת הימורי הזכיות עדיין בעיצומה. אבל מה שבטוח הוא, שטיילור שילינג מסתמנת כמי שהולכת לקחת את פרס המתלבשת הטובה של גלובוס הזהב.

טיילור שילינג. GettyImages
לא מפחדת מצבע. בשמלה של פיטר פילוטו/GettyImages
טיילור שילינג. GettyImages
אדג'ית בשמלת רשת שחורה של זוהיר מוראד וטבעות אוברסייז מתכתיות בגאלה הוליוודית נובמבר 2013/GettyImages
טיילור שילינג. GettyImages
בשמלת פראק של קלווין קליין בפרימיירה של "שחור הוא הכתום החדש" בניו יורק יוני 201/GettyImages
טיילור שילינג. GettyImages
בשמלה שחורה עם דיטיילים כסופים של קלווין קליין בפרימיירה בהוליווד אפריל 2012/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully