וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר ב-5 נקודות: נשק סודי לעידן ה-HD

לירוי שופן, עורך וואלה! אופנה

9.1.2014 / 9:07

כל גבר צריך נשק סודי, תיק שאפשר לזרוק אליו את כל שולחן המשרד וספר שנדמה כקומדיה קלילה ומתגלה כמשהו אחר לגמרי. 5 רגעים אופנתיים שיכולים לסייע בכל בוקר

1. כל גבר צריך נשק סודי, והטוש אקלה של איב סן לורן, שיכול בהינף מברשת להעלים עיניים טרוטות, בהחלט יכול לשמש כאחד (במיוחד כאשר לוקחים בחשבון את כמות הגברים שמשתמשים בו בסתר). בעבר היה לעט המייקאפ הזה גרסה ממותגת לגברים, אבל אין זה משנה איזו אריזה יש לו, כי מדובר בסופו של דבר באותו המוצר. וככזה, הוא פשוט מושלם – דיסקרטי, יעיל ולא משאיר עקבות מיותרות. חובה בעידן HD. טוש אקלה, איב סן לורן, כ-225 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוש אקלה של איב סן לורן. אותו מוצר, אריזה שונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. בעונות האחרונות כל קולקציית גברים ראויה מתחזקת לפחות דגם אחד של שופ?ר (Shopper), כלומר תיק סל פשוט עם ידיות דקות, מהסוג שאפשר לזרוק לתוכו את כל תכולת שולחן העבודה. הגרסה העונתית של המותג המקומי כיסים יעילה במיוחד – מלבד דוגמא תלת מימדית מסקרנת על פני השטח, הוא קל משקל, מתקפל ומגיע בצבעים ניאטרליים. כמו אקדח טוב, אפשר לשלוף אותו תמיד (אם כי, יש להודות, לא לירות בו). 690 שקלים בחנות המותג ברחוב החשמל 8 בתל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק מטרו של כיסים/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. אין לו עלילה של ממש ורוב הכתוב נועד כדי לספק חיוך, אבל ספר הציטוטים של קרל לאגרפלד – גדול מעצבי האופנה של זמננו - מצליח להיות בן לוויה נאמן לנסיעת עסקים ולעורר מחשבה דווקא משום שהוא לא מתכוון לכך. מה שנדמה בתחילה כשעשוע מסחרי לפאשניסטות קלות דעת, נעשה עם כל דפדוף לפרופיל אלטרנטיבי על דמותו. מבעד לשלל אמירות חריפות על כל נושא אפשרי, מצטיירת לאט-לאט דמות שחרדה מהעולם ומהמוות, שאינה יכולה להניח לעבודה או לרצון להיות נאהבת. "אני עלול להיות מפחיד עבור אנשים מסוימים, אבל אני לא לעצמי. אני יודע מה יש מאחורי המשקפיים השחורים". The world according to Karl, כ-30 דולרים בחנויות ספרים מקוונות. הוצאת Flammarion.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. אחרי שעולם האופנה כילה (שוב) כל פרשנות אפשרית על דוגמאות הסוואה וחיילים בשנה החולפת, כל הסימנים מראים שהגיע הזמן להיטפל (שוב) לארכיטיפ הגברי השני – הקאובוי. זו עדיין לא מגמה של ממש, אבל יש סימנים להתגבשותה בשוליים. חגורת הבוקרים של סן לורן פריז מחזירה את הכבוד האבוד לאבזמים הגדולים (שנעלמו עם החליפות הצרות). 325 אירו ב- Luisaviaroma.com

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חגורת בוקרים של סן לורן פריז/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. אם יש פריים אחד שיכול לסכם את אופנת הגברים לקיץ 2014, הרי הוא תמונת הקמפיין הזו של פראדה - המכנסיים המחויטים הרחבים מעט, ההבזק הדק של טקסטורה פרחונית, הנעליים הספורטיביות והאווירה הנינוחה והבטוחה בעצמה. אגב, על הצילום המרהיב, שמזכיר בדרכו את דיוויד בואי, אחראית אנני לייבוביץ'. לתלות מעל המראה בארון ולנסות להעתיק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום שמסכם עונה שלמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully