וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: יובש עם תאריך תפוגה

שירלי אכסלרוד

9.1.2014 / 10:13

מדור קוסמטיקה קלה מקריב את עצמו, ומהיום גם ישים לב אילו מוצרים כוללים תאריך תפוגה, ואילו יוכלו להסתתר שנים בפארמים בלי שאף אחד ידע. והפעם - כל האמצעים למלחמה ביובש

בואו ננסח את האג'נדה החדשה שלנו בפשטות – מוצרי טיפוח ואיפור, בדיוק כמו מוצרי מזון, חייבים לבוא עם תאריך תפוגה עליהם. קרם עיניים עתיק שממתין על המדפים בפארם עשוי להיות לא נעים כמו יוגורט מקולקל (או לפחות לא יעיל) ורוב הסיכויים שהלקוח לא יוכל להבחין בבעיה בעצמו. ולכן, גם אם החוק הרלוונטי תקוע בכנסת כבר שנים, מהיום נתרום אנחנו את חלקנו הצנוע, נוקיע את המותגים שלא מציינים תאריכים על המוצרים שלהם, ונעשה כבוד לאלה שכן.

אם החיים סידרו לך עור שסובל ממשבר זהות, ועם בוא החורף נע על הלופ האכזרי של מתייבש > מתקלף > מקבל המון קרם לחות עשיר > מתעורר בבוקר מחוצ'קן > תולה את עצמו, אז אותם חיים סידרו לך גם את המסכה המושלמת. מאותם אנשים שהביאו לכם את קרם הלחות הטוב ביותר לעור קפריזי, ה-moisture surge המיתולוגי של קליניק, שהוא באמת ובתמים גם נטול שומן וגם מטפל ברגישות ונחישות ביובש, מגיעה עכשיו מסכה בעלת יכולות דומות. אין צורך לשטוף אותה, פשוט למרוח - היא נספגת תוך שנייה - ולשקוע בשנת לילה עם חלומות נעימים על אקלים מאוזן. מוצר משובח, אם הנקבוביות הסתומות בבוקר שאחרי מדאיגות אותך לא פחות מאשר היובש.

קליניק, Moisture Surge Overnight Mask. בחודש ינואר ב-219 שקלים במקום 290 ל-100 מ"ל. תאריך תפוגה: אין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קליניק, Moisture Surge Overnight Mask. בחודש ינואר ב-219 שקלים במקום 290 ל-100 מ"ל. תאריך תפוגה: אין./מערכת וואלה!, צילום מסך

להשתמש בקרם *גם* ביום ו*גם* בלילה? זה הזמן להגיד – פה חשדתי. הלחות של ד"ר מיורד, שמבטיחה לטפל בעור יבש ומגורה, ולתת לו, בדיוק כמו שתלי תחת, "נפח ומוצקות", אכן מקיימת. אולי בזכות אבוקדו, חמניות ושמן זית שנותנים לו גם מרקם חמאתי נעים במיוחד. מצד שני, אלא אם עור הפנים הגיע למצב של התפוררות פתולוגית קשה, המיורד לוקח את הזמן בכל מה שקשור לספיגה, וגם כשכבר יישתה בצמא לתוך העור, הוא ישאיר אחריו סימנים שמנוניים, מה שהופך אותו למועמד טבעי להימרח על הפנים בלילה, כשהבית כבר חשוך. והערה על המארז: נדמה שבעידן של שפופרות או משאבות מתוחכמות, קרמים לפנים בצנצנת, שמחייבים לדחוף לתוכם אצבע כאילו היו קערת חומוס, הגיע זמנם לעבור מהעולם.

ד"ר מיורד HYDRO-DYNAMIC ULTIMATE MOISTURE, 248 שקלים. תאריך תפוגה: אין. להשיג ברשת אפריל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ד"ר מיורד HYDRO-DYNAMIC ULTIMATE MOISTURE, 248 שקלים. תאריך תפוגה: אין. להשיג ברשת אפריל./מערכת וואלה!, צילום מסך

קרם הגוף של ל'אוקסיטן הוא קלאסיקה מודרנית, ובתור מי שמכיל 25% חמאת שיאה, לפעמים מתחשק למרוח אותו על לחם ולכרסם. החמאתיות עשירת המרקם הזאת, יחד עם ניחוח פודרתי יקר ועור רך וענוג, הופכים את הקרם למוצר חורפי קלאסי – ולעונה הזאת בלבד. מריחה שמסתיימת בחורף בעקבות שמנוניים קלים, תזיע אתכם לדעת בקיץ.

ל'אוקסיטן, קרם גוף אולטרה ריץ. 263 שקלים ל-200 מ"ל. תאריך תפוגה: יש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ל'אוקסיטן, קרם גוף אולטרה ריץ. 263 שקלים ל-200 מ"ל. תאריך תפוגה: יש./מערכת וואלה!, צילום מסך

דילמה קיומית נפוצה – האם לנקות את הפנים עם לילה, כשהעור צורב והעיניים יבשות, ולהסתכן במותם של התאים החיים האחרונים שעוד נשארו שם או לעבור על האיסור החמור שבחמורים וללכת לישון עם האיפור? אין עוד צורך להטריד את הראש הקטן והיפה שלכן בבעיות האלה. שניים-שלושה שפריצים מהשמן החדש של ל'וריאל, קרצוף קל, וכל האיפור, כולל איפור עיניים עמיד במיוחד, נעלם כלא היה, מינוס תחושת הצפידות שבאה אחרי ניקוי יסודי. אגב, הוא לא משאיר שאריות של שמנוניות. הנסיינית ב', עיתונאית חוקרת, הקפידה בימים הראשונים להעביר אחרי הניקוי בשמן גם את מסיר איפור העיניים הקבוע שלה, וכן צמר גפן טבול במי הפנים האכזריים ביותר, כדי לוודא שלא מדובר בתחושת ניקיון מזויפת, ושכל הטינופת נשטפה. לא נחזיק אתכם במתח! הצמר גפן יצא לבן ובתולי. את העיניים מומלץ לשטוף טוב טוב במים לפני שפותחים אותן, כדי להימנע מעיוורון זמני.

לוריאל, שמן להסרת איפור עמיד במיוחד. 85 שקלים ל-150 מ"ל. תאריך תפוגה: אין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוריאל, שמן להסרת איפור עמיד במיוחד. 85 שקלים ל-150 מ"ל. תאריך תפוגה: אין./מערכת וואלה!, צילום מסך

ונעבור לשפתיים:

המותג שהפך לשם נרדף למוצרי לחות לשפתיים משיק החורף שפתון חדש, שמזיע ממאמץ להגניב ומכיל תוספת כדוריות אלוורה כחולות. רק שהכדוריות שאמורות להתמוסס על השפתיים ולספק אקסטרה לחות גומרות לפעמים מרוחות בצורה משונה מתחת לאף ובאזור הסנטר, כאילו התפלשתם בדרדס משוגע. וחבל, כי בסה"כ מדובר במוצר שעושה עבודת ריכוך והרגעה טובה, בהתחשב במחיר הקטן ובכלל. הטעם: מסטיק שנלעס עד כלות. הריח דומה.

בליסטקס, Moisture Melt, מחיר: 25 שקלים. תאריך תפוגה: יש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בליסטקס, Moisture Melt, מחיר: 25 שקלים. תאריך תפוגה: יש./מערכת וואלה!, צילום מסך

כמי שיודעים להעריך ביטחון עצמי, אין לנו אלא לפרגן למוצר שקורא לעצמו "מס' 1". הכצעקתה? בצד הטוב, טעם וריח המנגו של השפתון של Kiehl's יוצאים סבבה – טרופיים, משמחים ומתוקים, בלי להיות מלאכותיים מדי. בצד הפחות טוב, ההשפעה המוצלחת של השפתון מצריכה תחזוקה שוטפת, ונמשכת זמן קצר בלבד לפני שהוא נמוג, כתוצאה משלוק (שלא לדבר על סנדוויץ' שלם) או סתם מהחיים עצמם, משאיר אחריו שפתיים יבשות כאילו לא נמרח עליהן קודם.

קיל'ס, Lip balm #1 בטעם מנגו, 41.3 שקלים. תאריך תפוגה: אין. להשיג בחנות במותג בקניון רמת אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיל'ס, Lip balm #1 בטעם מנגו, 41.3 שקלים. תאריך תפוגה: אין. להשיג בחנות במותג בקניון רמת אביב./מערכת וואלה!, צילום מסך

כל מה שצריך בשביל להתאהב בשפתון של קלרינס, הוא לראות בשפתיים איבר הזכאי לאהבתו הלגיטימית של כרטיס האשראי, כשווה ערך לעור המפונק מסביב לעיניים, שעליו נוטים לגהץ בלי למצמץ. את שאר העבודה הקשה עושה השפתון עצמו – מרקם מושלם, עתיר לחות, לא דביק, נספג מהר, ומשאיר ניחוח וורוד דק ונעים שיושב קבוע מתחת לאף, אם רק תסכימו לשלם עליו פי 4.

קלרינס, HydraQuench Lip Balm, מחיר: 101 שקלים. תאריך תפוגה: אין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלרינס, HydraQuench Lip Balm, מחיר: 101 שקלים. תאריך תפוגה: אין./מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שמאסה בשפתונים חמודים עם ריחות וצבעים, כדאי לה לשקול את השפתון הטיפולי של לה רוש-פוזה, שמסתמן כבעל כוחות ריפוי לא רק לשפתיים מיובשות, אלא גם לאף צעיר, אדום ומקולף, שסובל מעודף קינוח, ובעצם לכל אזור יבש אחר בפנים. הנסיינית ותינוקה המצונן מדווחים על קרם סמיך, נעים, נטול ריח וצבע, שנמרח בקלות הודות לשיפוע שבקצה הפייה ועשה נסים ונפלאות כבר במפגש הראשון. שורה תחתונה: למשיח של חורף 2014 יש שם של חומר לאיטום גגות.

לה רוש פוזה, CICAPLAST לשפתיים, 45 שקלים. להשיג בבתי מרקחת פרטיים. תאריך תפוגה: יש, כמו על כל המוצרים של לה רוש פוזה. כבוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לה רוש פוזה, CICAPLAST לשפתיים, 45 שקלים. להשיג בבתי מרקחת פרטיים. תאריך תפוגה: יש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully