וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקטיבי: הבחירות של בר בן וקיל

13.1.2014 / 11:02

בר בן וקיל אמנם מוכרת מ"המירוץ למיליון" אך היא גם אמנית, שחקנית בתחילת דרכה ופאשניסטה בהתהוות, שחולמת על אלכסנדר וונג ועל פסלים של שועלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בר בן וקיל/מערכת וואלה!, צילום מסך

השם בר בן וקיל מצלצל מוכר בעיקר בזכות הניצחון שלה ושל חברתה אינה ברודר בתוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון" לפני שנתיים, אך בן וקיל היא הדבר הכי רחוק שאפשר לדמיין מפליטת ריאליטי.

למעשה, היא גם כציירת מוערכת שציוריה נמכרים בכל רחבי העולם. ציור אחד שלה אפילו נמכר ללא אחר מליאונרדו דיקפריו.

בן וקיל משתדלת לתחזק מערכת יחסים ענפה גם עם עולם האופנה. היא הוזמנה להציג בתערוכה מיוחדת של אמנות ואופנה בשבוע האופנה בניו יורק לצד אמנים מכל קצוות תבל, ולפני כשנה שיתפה פעולה עם בוטיק ורנר התל אביבי.

מלבד לטפח את הצדדים האמנותיים והאופנתיים באישיותה, בן וקיל גם מפתחת את כישוריה כשחקנית. לאחרונה היא סיימה להצטלם לסרטה של מיכל ויניק "ברש" לצד דביר בנדק, והיא אף חתומה בסוכנות שחקנים הוליוודית בה חתומות השחקנית היידן פנטייר והדוגמנית ברוקלין דקר. אלה הבחירות שלה -

המותג: אלכסנדר וונג

"מהרגע שנתקלתי בתיקים הגאוניים שלו זו הייתה התאהבות ממבט ראשון. הסגנון של העיצוב הוא נקי ופשוט, מאוד מינימליסטי אבל מנגד מחתרתי ולא קונבנציונלי. הוא המעצב היחידי שאני נכנסת לחנות שלו, ופשוט אין דבר שאני לא אוהבת. אני לא אחת שמתאימה תיקים להופעות, אבל כל התיקים שיש ברשותי הם רק שלו. הוא צעיר ומוכשר, ואני מפרגנת לו על האמן שהוא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפריט: ז'קט קטיפה של קשארל

"חבר טוב שלי ואני נכנסנו לחנות יד שנייה מדהימה בפריז שמרכזת מותגים ענקיים במחירי בדיחה. איכשהו הגיע לידי ז'קט הווינטג' הזה שלא היה בשימוש בחיים. משום מה הרגשתי שהוא יותר מדי מיוחד או יותר מדי בולט, שהקטיפה הכחולה נועזת מדי, ושאין סיכוי שאלבש אותו. החבר הטוב הכריח אותי לקנות אותו, ומאז לכל מקום שאני הולכת עם הז'קט בכל יבשת שהיא, אנשים לא מפסיקים לשאול מאיפה השגתי את הדבר ההורס הזה. מציאה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבלוג: Fox and Bliss

"אני אוהבת כמה שפחות חפירות כשמדובר באופנה. פחות לקרוא שטויות ויותר לראות תמונות מעולות על בחירות אופנה טובות ושילוב של אופנת רחוב עם טעימות של אופנת עילית. כמובן שתמונות של בעלי חיים זה תמיד מוסיף. הבלוג הזה מרכז לי בדיוק את המינימליזם שאני מחפשת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היצירה: פסל של ARRAN GREGORY

"מדובר בפסל מטורף שמפסל אנטומיית פנים של בעלי חיים בעזרת מראות בטכנולוגיית תלת מימד. זה לא מובן עד שרואים את זה. מעולם לא ראיתי אף אחד שפיסל פנים בעזרת שברים מדוייקים של מראות, אני חייבת לציין שהדיוק והמקוריות של האמן הזה שבתה אותי לחלוטין. סופר-מומלץ לבדוק אותו. אני חולמת לרכוש את השועל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקליפ: Iron by woodkid

"מעולם לא נתקלתי בקליפ יותר משובח מהקליפ הזה. כמה שפחות לתאר אותו, יותר טוב. רק רגיד שהאפקטים האיטיים גורמים לך להרגיש חלק ממה שקורה שם, והשילוב הגאוני בין השיר המדהים הזה לבין הבעלי חיים והסיפור של הקליפ, הוא פשוט מטורף. לכל מקום שאני הולכת ושואלים על דברים גאוניים שצולמו אי פעם - אני תמיד בוחרת בקליפ הזה ומהממת את כולם".

המקום: קופי האוס

"אני אוהבת את המקום הזה כי האווירה שם עושה לי את זה. יש משהו ביתי וכיפי, ועל הדרך גם בועט ונכון במקום הזה. המקומות שאנחנו בוחרים לשבת בהם מחזירים אותנו בזכות האווירה שלהם וזה מקום שעושה את העבודה היטב. זה כמו לשבת על שדרת הרמבלס בברצלונה, רק בתל אביב".

קופי האוס - שדרות רוטשילד 21 תל אביב

בית הקפה קופי האוס בתל אביב. בן קלמר
קופי האוס/בן קלמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully