וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקטיבי: הבחירות של אנחל בונני

20.1.2014 / 11:35

הוא שחקן עם לוק מחוספס, מוזיקאי רגיש, דוגמן מצליח וחתיך הורס - אנחל בונני שולף מהארון את הפריט שהוא הכי קשור אליו ומגלה באיזו מסעדה הוא תמיד מרגיש בבית

אנחל בונני לרשת זיפ. צילום: עידו לביא,
אנחל בונני לרשת זיפ/צילום: עידו לביא

זה אמנם לא נבדק מדעית אבל השמועה אומרת שמבט אחד של אנחל בונני יכול להפוך בחורה לשלולית, אך גם מאחורי אותו מבט מסוקס יש כמה דברים שיכולים לחזק את ההשערה הזאת.

בונני (42) יליד אורוגוואי שבדרום אמריקה, אוחז ברזומה מפואר של עבודות דוגמנות, בין היתר עבור ז'אן פול גוטייה, דונה קארן, סווטש, בננה ריפבליק, דלתא, סליו ועוד. בעבר גם השתתף בהפקת אופנה של המגזין הנחשב הארפרס בזאר, וכיום הוא ממלא את תפקיד הפרזנטור של רשת האופנה הישראלית "זיפ".

לצד קריירת הדוגמנות, טיפח בשנים האחרונות בונני קריירת משחק על המסך הקטן ועל המסך הגדול, דוגמת סדרת הדרמה היומית "חשופים" והסרט הישראלי "רוק בקסבה". במקביל מתחזק בונני קריירה מוזיקלית שמבוססת על מוזיקה שיוצר באנגלית. אלו הבחירות שלו.

המותג: אול סיינטס

"אול סיינטס הוא המותג האהוב עליי, הכרתי אותו לפני ארבע-חמש שנים בארצות הברית, החנות נראתה לי מגניבה אז פשוט נכנסתי. המותג משלב סגנון גראנג'י וגם מוקפד יותר, תלוי איך לובשים אותו. הבדים מאד נעימים ונוחים לגוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפריט: מעיל צבאי של הצבא השוודי משנות ה-40

"קניתי את המעיל בלונדון בחנות יד שנייה והוא היה פיס ששונה מכל שאר הדברים שראיתי שם. עיצבתי אותו מחדש והוא קיבל שדרוג - הצרתי את הידיים ובניתי טליה שונה וכך הוא קיבל את הטאץ' שלי. לקח לי המון זמן לתקן אותו והוא ישב מול העיניים שלי המון זמן, ובסוף הצטלמתי איתו ל"רוק בקסבה".

אנחל בונני. רוני ארנון תקשורת,
אנחל בונני/רוני ארנון תקשורת

הבלוג: fubiz

"הבלוג המופלא הזה מכיל הרבה סרטונים והשראות מעולם האמנות שפשוט עושים לי כיף".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקליפ: Monarchy & Dita Von Teese - Disintegration

"צילמתי את הקליפ הזה עם הבמאי רוי רז ללהקת monarchy עם דיטה וון טיז. הוויז'ן של הבמאי ריתק אותי עוד מלפני שעבדנו ביחד וכשהוא רק פנה אליי. חיפשתי לראות דברים שלו ונדהמתי ממה שראיתי. מדובר בקליפ יצירתי בטירוף ומאוד מושקע".

היצירה: סרט הדוקו "אל החוף האחר"

"הסרט מתאר את סיפורה של השחיינית דיאנה ניאד שניסתה בגיל 30 לחצות את קובה אל פלורידה ולא הצליחה, והיום בגיל 64 היא מנסה שוב. מדובר באחד הסרטים הדוקומנטריים המדהימים שראיתי".

המקום: דלאל

"במסעדת דלאל בנווה צדק אני מרגיש הכי בבית. תמיד אני מתלבש לשם מיוחד".
שבזי 10, נווה צדק, תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully