וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת סקארה: חברות הקוסמטיקה מסתירות את האמת מהצרכן

רשת הקוסמטיקה סקארה מבטיחה מוצרים במחירים זולים באיכות ובלוק של מותגי על. האם המוצרים אכן עומדים בהבטחה ומה מותגי הביוטי מסתירים מהלקוח?

חנות sacara בפתח תקוה. סטודיו ליץ ולם,
חנות Sacara בפתח תקוה/סטודיו ליץ ולם

רשת הקוסמטיקה סקארה (Sacara), מבית גולברי, חנכה סניף ראשון בפתח תקוה רק לפני כחודש, וכבר הספיקה להתרחב ולפתוח חנויות נוספות בכפר סבא, ירושלים, אילת והיד עוד נטויה.

הקונספט שהנחה את מנכ"ל הרשת, אביב בן יעקב, הוא כזכור בדגש על חווית הקנייה, וזו הבשורה החדשה לדבריו שהרשת מביאה עמה.

הווייב המפנק שרוצה להעניק הרשת ללקוחותיה אמור על פי ההצהרות לבוא לידי ביטוי בעיצוב הסניפים, אשר משתרעים על שטח גדול של 200 מטר רבוע, ובמוצרים שעשויים מחומרים איכותיים, הנתונים באריזות בעלות חזות מרשימה ובמחירים נמוכים.

לא זאת בלבד שהמחירים נמוכים, מדגיש בן יעקב, אשר בעברו היה מנכ"ל חורי, חברה המתמחה בהפצת קוסמטיקה לחנויות פרטיות ולרשתות, אלא שהמוצרים ברשת נמכרים כביכול במחיר האמיתי שלהם: "למעשה עד עכשיו חברות הקוסמטיקה הגדולות לא סיפרו את האמת לצרכן וגבו ממנו מחירים גבוהים על שם המותג והאריזה ללא כל סיבה מוצדקת. בסקארה איכות המוצרים זהה למותגים יוקרתיים יותר במחיר זול ונגיש".

חנות sacara בפתח תקוה. סטודיו ליץ ולם,
סניפים המשתרעים על פני 200 מטר רבוע/סטודיו ליץ ולם

אולם, יש פער בין ההבטחות לבין המציאות. בפועל, עם הכניסה לסניף בקניון בפתח תקוה, הרושם הראשוני שנוצר דווקא לא הרגיש כמבשר בשורה חדשה. למעשה, החנות הזכירה בנראות ובהיצע שלה רשתות כמו wow וביוטי קר, כשלצד מוצרי איפור וקוסמטיקה מוצעים גם מוצרים נלווים לשיער, מברשות איפור, מוצרי ספא, בישום ועוד.

לשאלת הערך המוסף של הרשת לעומת המתחרים, משיב בן יעקב כי מגוון המוצרים שמציעה רשת סאקרה הוא גדול יותר מאשר אצל המתחרים: "בכל קטגוריית מוצרים אנחנו מציעים כמה אפשרויות ולא אופציה אחת, לדוגמא אצלנו אפשר למצוא כארבעה סוגים שונים של מסקרה ומבחר גדול ושונה של מברשות איפור. בנוסף מעבר למוצרי 'בסט סלר' אנחנו גם דואגים להביא ללקוחות מוצרים בקטגוריות חדשות שלא נמצאות אצל המתחרים".

בניגוד לרשתות המתמחות באיפור, בסקארה לכל לקוח יש חופש להתנסות במוצרים באופן עצמאי. אמנם המוכרים עוברים הדרכת איפור, למקרה הצורך, אך השאיפה היא כי הלקוח יסתדר לבד מבלי שיציקו לו וינסו למכור לו מוצרים שאין לו צורך בהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מוצרים של רשת sacara. קית' גלסמן,
סט שלוש צלליות/קית' גלסמן

דבר הנסיינית:

אריזות מוצרי הטיפוח אכן מרשימות ביחס למחיר הזול שלהן. מי שלא מכיר את מחיריה הנמוכים של הרשת לא יבחין על סמך הנראות שהמוצר נמכר במחיר זול.

חלק ממוצרי הטיפוח והאיפור נוסו. בין היתר, קרם ידיים בריח נעים, אך שאינו נספג בקלות, קרם לחות לפנים (יש קרם אחד לכל סוגי העור) וקרם עיניים שהרגישו נעים על גבי העור, אך קשה להעריך את טיבם היות ולא נוסו לאורך מספיק זמן.

הצלליות והמסקרה המאריכה החזיקו מעמד לאורך כל שעות היום ונרשמה התלהבות מאודם השבת (שאמור להחזיק לאורך שעות). גם אחרי ארוחת צהריים עוד נותרו שרידים ממנו על השפתיים.

מברשת הסומק, הנראית כמו מניפה רחבה, נוחה מאוד לשימוש היות והיא מפזרת את הסומק ולא ממקדת אותו בנקודה אחת על גבי הלחיים.

בקרב הלקים לעומת זאת, נרשמה אכזבה. למרות שהרשת מצהירה שהלקים משוחררים מחומרים רעילים כמו די-בוטיל-פטלאט, טולואן ופורמלין, הריח של הלק חזק באופן חריג עד כדי כך, שחייבים לפתוח חלון בזמן המריחה. בנוסף, מייבש הלק שנוסה, לא באמת ייבש ואפילו גרם ללק להראות כמו עיסה שנמרחה על הציפורן, כך שמוטב ללק בלעדיו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסקרה מאריכת ריסים מחזיקה לאורך כל שעות היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחירים לדוגמא:

מסקרה קלאסית – 11.9 שקלים
צללית לעניים – 5.90 שקלים
ליפגלוס 4.90 שקלים
מברשות איפור החל מ 2.9 שקלים
ספוגי איפור מלטקס החל מ 1 שקלים
קרם ידיים 100 מ"ל – 4.9 שקלים
מוצרי ניקוי פנים החל מ 9.9 שקלים
קרם פנים יום לילה- 19.9 שקלים

מוצרים של רשת sacara. קית' גלסמן,
נראות המוצרים מסתירה את מחירם הזול/קית' גלסמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully