וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בקסטרו: מהתצוגה למכירה אונליין בפחות מ-48 שעות

19.1.2014 / 12:01

תצוגת אביב 2014 של קסטרו מביאה עמה בשורה חדשנית: אופציה ממוחשבת לקנייה מיידית של הקולקציה ואפשרות לרכישת פריטים במהדורה מוגבלת מקולקציית המסלול

כשבוע לפני תצוגת אביב 2014 של קסטרו, מכריזה הרשת לראשונה, כי תציע פריטים מהמסלול לרכישה באתר תוך פחות מ-48 שעות מתום התצוגה.

"אנו שמחים לאפשר לקהל לקוחותינו שוחרי האופנה הפאשניסטיים להגשים את משאלתם ולחטוף את הפריטים שכבשו את ליבם על המסלול באופן מיידי, תוך שימוש בטכנולוגיה חדשה, מהירה וידידותית למשתמש", מסר הבוקר מנכ"ל קסטרו המשותף גבי רוטר בידיעה לתקשורת.

תצוגת אביב 2014 תיערך ב-27 בינואר במכון וינגייט, ותשודר באתר של קסטרו. הרכישה תתאפשר תוך צפייה בתצוגה באתר, כאשר תינתן האפשרות לעצור את הסרטון, להקליק על הפריט המבוקש, להוסיפו לסל הקניות ולהמשיך בצפייה.

לצד הזמינות, מציעה למעשה קסטרו לראשונה את האפשרות לרכוש פריטים מקולקציית המסלול - כאלו שלרוב מעוצבים במיוחד לתצוגה אך אינם מיועדים להגיע לחנויות.

קולקציית המסלול של קסטרו לא תגיע במלואה לאתר הרשת ותימכר במהדורה מוגבלת, אך לדברי הרשת, חלק ניכר מהפריטים שיוצגו על המסלול יוצעו למכירה, כאשר כל כמה ימים יתווספו פריטים חדשים מהמסלול.

קסטרו אביב-קיץ 2014. דודי חסון,
קסטרו אביב 2014/דודי חסון
  • עוד באותו נושא:
  • קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully