וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת גועשת: ערווה בחלון הראווה

19.1.2014 / 13:31

אמריקן אפרל בפרובוקציה חדשה: בובות ראווה עם שיער ערווה. הפמיניסטיות זועמות, הרשתות החברתיות סוערות והתקשורת לא נותרת אדישה - החפצה וביזוי או אולי דווקא העצמה נשית?

רשת האופנה שלעולם אינה שבעה מפרובוקציות, אמריקן אפרל, מציגה פרובוקציה חדשה שככל הנראה אף מצליחה להתעלות על קודמותיה - בובות ראווה עם שיער ערווה.

תושבי העיר ניו יורק האדישים למכביר בימים כסדרם, נדהמו לגלות בסופ"ש האחרון שיער ערווה מבצבץ מבעד לבגדי ההלבשה התחתונה השקופים שבחלונות הראווה של אמריקן אפרל באיזור הלואר איסט סייד האופנתי. את המראה הטבעי של בובות הראווה אף השלימו פטמות זקורות על טהרת הנאטורל.

רשת האופנה צילמה את המיצג המדובר והעלתה לחשבון האינסטגרם הפרטי, והסערה הוויראלית לא שכחה להגיע מיד לאחר מכן. הבוקר כבר החלה הרשת לגעוש במיוחד בעקבות הצעת ההגשה היצירתית שרקחו באמריקן אפרל לכבוד חג האהבה, הלא הוא הולנטיינס הקרב ובא.

נציג של רשת האופנה האמריקאית נימק בפני מגזין מארי קלייר כי "אמריקן אפרל היא חברה שחוגגת את היופי הטבעי, וכי חלונות הראווה בלואר איסט סייד ממשיכים את החגיגה הזו". עוד הוסיף נציג הרשת כי כוונתה הייתה לאפשר לעוברי אורח לחקור את הסוגיה - מה נחשב סקסי, ולבחון האם נוח להם אל מול הגוף הנשי במלוא סממניו האמיתיים.

בובות עם שיער ערווה בחלון הראווה של אמריקן אפרל. אינסטגרם, צילום מסך
בובות עם שיער ערווה בחלון הראווה של אמריקן אפרל/צילום מסך, אינסטגרם

יש לציין כי ערווה לא זרה לאמריקן אפרל. הרשת כבר הציגה בעבר בקמפיינים דוגמניות בעירום חלקי, ודוגמניות בהלבשה תחתונה שלא משאירה מקום לדמיון. על הדרך כמובן שעוררה הרשת את חמתן של פמינסטיות ברחבי העולם.

סערת חלונות הראווה מציתה מחדש את הדיון שהתעורר כבר בימי הקמפיינים הפרובוקטיביים - האם מדובר באקט שמבזה נשים ומחפיץ אותן או שמא בכלל מדובר בהעצמה נשית ועידוד לקבלת הטבעי כיפה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמריקן אפרל, ינואר 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully