וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספויילר: עיניים מודגשות וסומק ורדרד

צלליות פסטליות, איילינר חד ושלל גווני אפרסק ולילך - שבעה מותגי ביוטי מובילים בשוק חושפים את הטרנדים באיפור לעונה הבאה. רק לא לשכוח את המסקרה

האיפור הנכון לקיץ 2014 מתמקד בפנים מוארות ובהירות יחסית. את הגוונים החמים של החורף יחליפו צבעי פסטל עדינים כמו ורודים למיניהם, סגול-לילך, כתום-קורל ושאר טונים הנמנים על משפחת האפרסק.

כעיקרון, העונה הדגש הוא על עיניים מאופרות בגוונים עדינים, שפתיים משוכות בגלוסים מרעניים (או לחילופין בצבעים עזים וחזקים יותר) וסומק ורדרד על גבי הלחיים. בנוסף, איליינר חד ודרמטי מסתמן כמוצר חובה העונה, במטרה להוות קונטרסט למראה העדין והקליל של האביב.

שבעה מותגי איפור מובילים חושפים את תחזית הטרנדים באיפור לעונת הקיץ הקרובה ומגלים מה הם הצבעים שישלטו בכל אחת מהקולקציות ואילו טכניקות איפור כדאי לאמץ -

קלרינס

המגמות המרכזיות: החורף האחרון היה מאוד מונוכרומטי ובא לידי ביטוי בעיקר בהדגשת אזור העיניים. בקולקציית האביב לעומת זאת שמים דגש על הארת הפנים. המגמה באה לידי ביטוי בגוונים של לבן פנינה באזור העיניים, צבעי פסטל באזור הלחיים וכתום קורל ושקיפות של גלוסים באזור השפתיים. ההשראה לקולקציה שאובה מסממני הפריחה וההתחדשות המאפיינים את העונה.

צבעי המפתח: ניתן להגיד שיש הבדלים מהותיים בין הגוונים של האביב לבין הגוונים של החורף החולף. החורף האחרון התאפיין כאמור בגווני יער מונוכרומטיים של אבן, ברונזה וחומים שונים, השפתיים היו בהירות-מחוקות או מנגד כהות מאוד. האביב הקרוב, לעומת זאת, נשען על גוונים אופטימיים ורומנטיים כשהפנים קורנות יותר אודות לשימוש בפיגמנטים של שמפניה באיפור הבסיס ועד לנגיעות של סגול בהיר באזור העיניים. החוט מהקשר היחיד בין העונות הוא השימוש במסקרה שחורה.

טכניקות חדשות: מריחת המייק אפ המתבצעת באמצעות חימום החומר על ידי האצבעות, ומריחת סומק קרמי בצורות מעוגלות על תפוחי הלחיים ללא שימוש במברשת.

פריט חובה בתיק האיפור: סומק קרמי שיכול לשמש גם כצללית וגם כתחליף לשפתון.

מוסרת המידע: אורלי עוז שמואל, מנהלת הדרכה ראשית.

איפור אביב קיץ של קלרינס לשנת 2014. דיוויד מוריס,
איפור אביב קיץ של קלרינס לשנת 2014/דיוויד מוריס

MAC

המגמות המרכזיות: בעונת הקיץ יש מעבר בולט מאווירה קודרת וגותית למראה יותר נשי, כשההשראה לקולקציה מגיעה מאווירה ספורטיביות, ספא וחופש. העונה הסומק חוזר בגדול לתמונה, פחות בגווני ברונזה ויותר בגווני אפרסק וורוד. השפתיים לעומת זאת בגווני ניוד.

צבעי המפתח: הצבע השחור מעונת החורף נשאר והוא בא לידי ביטוי בהדגשת העיניים. טרנד הצבע של העונה הוא צבעים שקופים, כמו צבעי מים על העור, צבעי לוונדר וורוד, לילך אפרפר, אפרסק וקרם קרמל. בנוסף הרבה צבע לבן, כסוף ומואר הנותן מראה ספורטיבי ורענן.

טכניקות חדשות: ראשית יש להשתמש במוצרי טיפוח בניהם שימר ופריימר לשינוי מרקם העור לפני שמתחילים לאפר את הפנים. בסיום האיפור רצוי לעבוד עם מברשת לחה על אזור הלחיים כדי לחשוף מעט מגוון העור הטבעי.

פריט חובה בתיק האיפור: צללית קרם בסיס ושימר.

מוסרת המידע: נטע סקלי, סניור ארטיסט מאק.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אסתי לאודר

המגמות המרכזיות: מקור ההשראה לקולקציה מגיע מפרחים צבעוניים, מדבר וחופש כששלושה טרנדים מרכזיים ילוו את עונת האביב- קיץ: טרנד הברונזר, טרנד הגוונים העזים וטרנד הניוד. טרנד הברונזר חוזר העונה והפעם הוא מתכתי יותר, בוהק, שזוף וחי. שפתיים ורודות או כתומות ולחיים סמוקות, עצמות לחי בוהקות ומראה חיוני וסקסי. בטרנד הגוונים העזים והעוצמתיים נראה הרבה ורוד בגווני מסטיק ופוקסיה, גווני פסטל כמו תכלת, לימון וכתום עם דגש על פיגמנטים חיים ומרוכזים יותר. גם טרנד הניוד יככב עם אינטרפרטציות שונות כגבות עבות, שפתיים מחוקות, איפור ניטראלי ונקי וכדומה.

צבעי המפתח: מצד אחד גוונים רכים כמו קורל וורוד ומצד שני שילוב גווני החורף כמו כחול רויאל מטאלי, סגול עמוק וחציל שחור, אשר יקבלו טונים רכים ועדינים יותר. לדוגמא: הסגול יהפוך ללילך והכחול לתכלת וטורקיז.

טכניקות חדשות: הנחת צללית אחת עוצמתית על כל העין ללא טשטוש ואיילינר חד, זוויתי ודומיננטי בזוית החיצונית של העין כמו במראות האיפור של שנות ה- 80. השפתיים ייצבעו בפיגמנט בוהק ועל הגבות צללית בגוון טבעי ללא טשטוש.

פריט חובה בתיק האיפור: סומק או ברונזר ושפתון בגוון עוצמתי.

מוסרת המידע: שרון גוטליב, מנהלת הדרכה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גולדן רוז

המגמות המרכזיות: המגמה המרכזית הבולטת היא שימוש בצבע הזהב לגווניו השונים. המרקמים המטאליים שלו חוזרים לקדמת הבמה ומעניקים למראה הכללי קו נקי עם טאץ' יוקרתי. הצלליות בגווני זהב, השפתיים בגוון אפרסק מוזהב והלחיים בנגיעת ליצ'י מוזהבות. אשת האביב היא נשית, מתוקה, בובתית, וחושנית כאחד. העור זוהר, השפתיים בוהקות והריסים מודגשים, מאורכים ומעוגלים במסקרה שחורה.

צבעי המפתח: מנעד הגוונים הזהוב מוצע בדרגות כהות שונות ומהווה את הבסיס העיקרי לבחירת פלטת הצבעים לעונה. לצדם צבעי עונה מובהקים כמו ורוד, לילך ושאר פסטלים, אלא שהעונה, ובניגוד לעונות הקודמות מרקמם מקבל נגיעת זהב.

טכניקות חדשות: סומק כדורים שנועד ליצירת הסמקה טבעית.

פריט חובה בתיק האיפור: מסקרה שתסייע לייצר תיחום עין בולט.

מוסר המידע: גל אלטמן, מאפר הבית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לנקום

המגמות המרכזיות: ההשראה לקולקציה מגיעה ממראה הבלרינה הקלאסית כשהדגש העונה הוא על איפור טבעי, נשי ורך עם השפעות ברורות משנות החמישים והשישים. שני טרנדים בולטים במיוחד העונה: מראה עיניים מודגשות ושפתיים צבועות בצבעים פסטלים וזוהרים. בנוסף חוזר האייליינר והוא עוצמתי מתמיד.

צבעי המפתח: הגוונים השולטים הם: צבעי לילך, ורוד וכתום במרקם מאט.

פריט חובה בתיק האיפור: איילינר שחור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

איב סאן לורן

המגמות המרכזיות: הטרנדים המתגבשים לעונת הקיץ הקרובה באים לידי ביטוי ברכות במראה ובמרקם. מדובר בטוויסט חושני, נשי יותר, היוצר מראה בובתי אך לא בובתי קלאסי כך שהצבע הוורוד הטהור מקבל פרשנות מתוחכמת יותר. לדוגמא: השפתיים ייראו כאילו נגסו עתה בפרי עסיסי ומפתה.

צבעי המפתח: צלליות בגוונים כמו ורוד ואפרסק מפנות את מקומן לגווני דובדבן ופוקסיה ונמרחות לאורך קו הריסים, כדי להעצים את המבט. בנוסף, ישלטו צבע הסגול לילך וכתום מוקה.

טכניקות חדשות: איילינר במראה גרפי.

פריט חובה בתיק האיפור: איילינר או עיפרון עיניים.

מוסרת המידע: איריס אגיב, מנהלת ההדרכה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בובי בראון

המגמות המרכזיות: העונה הכל מתחיל מניוד, מראה טבעי ובסיסי שאינו מדבר על נטול איפור, אלא על לבישת האיפור הנכון לגווני העור. מכיסוי קליל ומואר עד גווני ניוד מנצנצים. הסוד הוא במראה עור רענן, בריא וזוהר ומראה מואר.

צבעי המפתח: שילוב גוונים נועזים של ורוד, אפרסק וברונזה, שיחמיאו ויעצימו את המראה הטבעי של העונה.

טכניקות חדשות: אחרי יצירת בסיס איפור נקי האיפור יתמקד בזריקת צבע בשפתיים או בהארת הלחיים עם נגיעות ורדרדות. טכניקות פשוטות וזריזות יהפכו את המראה הטבעי למואר, נקי ומודרני.

פריט חובה בתיק האיפור: סומק וליפסטיק בצבע נועז ובוהק.

מוסרת המידע: אביגיל אלוני, מנהלת הדרכה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • איפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully