וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם גפן מסיים את פעילות המותג הנושא את שמו

לירוי שופן

26.1.2014 / 16:17

מעצב בגדי הגברים אדם גפן, שנחשב לאחד קולות המרעננים בסצינת האופנה המקומית, הודיע על הפסקת פעילותו של המותג הנושא את שמו. "אין לי בטן מלאה על התעשייה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הקולקציה האחרונה של אדם גפן/מערכת וואלה!, צילום מסך

שנתיים מאז השיק את מותג בגדי הגברים שלו, שנודע בצלליות אוברסייז ובשימוש מקורי בצבע ובהדפס, מעצב האופנה אדם גפן מודיע על הפסקת הפעילות.

"חשבתי על המהלך הזה כבר לפני חודשיים", גפן הסביר בשיחה קצרה. "אין לי בטן מלאה על התעשייה או כל גורם אחר, אבל הבנתי שכרגע למוצר הספציפי שאני מציע, ברף המחיר שלו, אין מקום".

גפן נחשב לאחד המעצבים הצעירים הבולטים בשנים האחרונות. הוא זכה לביקורות חיוביות מטעם עיתונאי האופנה, שראו בו קול נועז וייחודי, המשלב בין גזרות אוונגרדיות לטעם שבטי וספורטיבי. עם זאת, בראיון לוואלה! אופנה מהשבועות האחרונים הודה כי אין הלימה בין ההצלחה התקשורתית להצלחה מסחרית.

לאחר שירות בלהקה הצבאית (אם כי לא כזמר), עבר גפן ללמוד בבצלאל. במהלך ארבע השנים במוסד החליט להתמקד בבגדי גברים. הוא השלים את ההשכלה בנושא באמצעות התמחות אצל המעצב הלונדוני אייתור ת'רופ.

העונה הנוכחית, כלומר חורף 2013-14, היא העונה האחרונה. עם זאת, גפן מציין כי הוא בוחן כיוונים חדשים, אולם לא מפרט האם מדובר בהשתלבות בשוק האופנה המסחרי או יצירת מותג חדש תחת שמו.

  • עוד באותו נושא:
  • אדם גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully