וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: הכל כלול

שירלי אכסלרוד

29.1.2014 / 14:45

מוצרים רב תכליתיים הם סימן שאלה גדול - האם הם באמת יכולים לעשות הכל או שהם בעצם לא עושים כלום? מדור קוסמטיקה קלה מקריב את גופו למדע ומחלק ציונים

רב תכליתיות היא תכונה מוערכת – אם אפשר לחפוף עם זה, לצחצח עם זה שיניים וגם למרוח כצללית ברמזור בדרך לעבודה, אנחנו רוצים את זה אצלנו. הפעם במדור – מוצרים היברידיים.

מה: גם מייק אפ וגם סרום. גם מאחיד את גוון העור וגם נלחם באומץ בתהליכי הזדקנות.
מה אומרת הנסיינית: מייק אפ בכמעט 400 שקלים חייב לתרץ את המחיר שלו במשהו. במקרה הזה, מדובר במילת הקסמים "סרום". נקצר את כל הידה-ידה המדעי של המלחמה בסימני הזקנה למשפט אחד: באיב סאן לורן מודיעים שטפטפו לבקבוק (יוצא הדופן בעיצובו, יש לומר), תמצית מאלוהים. אז ל-א' שהתמרחה בפלא, אין ראש למלים ארוכות, והיא לא סגורה על "שיפור מראה הקמטים, הנפח, הגדרת קווי המתאר וזוהר העור", אבל מודיעה בפשטות שהמייק אפ ממש אחלה, מהטובים שניסתה אי פעם. הכיסוי בינוני, טבעי ומוצלח ביותר, הגימור חלקלק ומשיי, העור נראה מואר, ורק הניחוח המוגזם קצת העכיר את האווירה.

איב סן לורן, מייק אפ סרום YOUTH LIBERATOR, מחיר: 383 שקלים ל-30 מ"ל. תאריך תפוגה: אין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איב סן לורן, מייק אפ סרום YOUTH LIBERATOR, מחיר: 383 שקלים ל-30 מ"ל. תאריך תפוגה: אין/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה: חמאת שיאה אורגנית. מתאימה לכל אזור יבש בגוף, קצוות שיער, בטן בהריון מתקדם ואפילו לטוסיקים של תינוקות. ללא חומרים משמרים, חומרי הדברה, תוספים מלאכותיים או כימיקלים.
מה אומרת הנסיינית: האריזה הענקית הצליחה לרפא כפות ידיים מגרדות כמוכות כינמת, שפתיים עם חתכים מעצבנים כאלה בצדדים, את הפרסות ברגליים, ויובש לא אטרקטיבי בצידי האף, כתוצאה מקינוח יתר בנייר טואלט תאגידי מחוספס – ועוד נשאר מספיק לשימון צירים בדלתות בכל הבית. הניסיון היחיד שכשל הוא מריחה על קצוות שיער עצובים ומפוצלים, שהולידה דבלולים. אבל חוץ מזה, מדובר באמת במוצר על, ולמרות שמדובר בחמאה לכל דבר ועניין, היא נספגת מהר ומשאירה גימור יבש. הבעיה העיקרית - מיכל הפח הלא הגייני הזכיר לנסיינית את צלוחיות המלח גס במסעדות: בכל טבילה, חייב אדם לשאול עצמו של מי האצבע שביקרה שם קודם.

ל'אוקסיטן, 100% חמאת שיאה אורגנית. מחיר: 213 שקלים ל-150 מ"ל. תאריך תפוגה: יש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ל'אוקסיטן, 100% חמאת שיאה אורגנית. מחיר: 213 שקלים ל-150 מ"ל. תאריך תפוגה: יש/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה: קרם טיפולי רב תכליתי לכל סוגי העור, ולכל אזור יבש בגוף שרק עולה על הדעת. מגן מנזקי התייבשות, פגמים וגירויים. אחד מהאבות המייסדים של עולם הפרפורמריה המודרני, נמכר מאז 1930.
מה אומרת הנסיינית: מהו קרם 8 השעות? משהו שמרגיש כמו וזלין לבן + צבע כתום + קצת בושם בריח זקן + דאווין של קלאסיקה + תמחור יתר משוגע. עושה עבודה מעולה על שפתיים יבשות, אבל גם בליסטקס פשוט ישיג אותן תוצאות. בניגוד לחמאת השיאה לעיל, הקרם דביק וכבד כשומן אווזים על כפות הידיים, שמנוני בטירוף על נקודות יובש בפנים, וחס מלמרוח אותו באזור העיניים, כי השקיות לא אוהבות אותו. אובררררייטד.

אליזבת ארדן, EIGHT HOUR CREAM, מחיר: 350 שקלים ל- 50 מ"ל. תאריך תפוגה: אין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אליזבת ארדן, EIGHT HOUR CREAM, מחיר: 350 שקלים ל- 50 מ"ל. תאריך תפוגה: אין/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה: גם תכשיר ניקוי וגם מסכה. מתאים לעור מעורב או שמן, בעל מרקם תפוזי ולמעשנים כבדים.
מה אומרת הנסיינית: ב', בעלת עור שמן, פעורת נקבוביות וגם מעשנת נון סטופ, מבקשת קודם כל להבהיר שהיא עצמה פחות דוחה מאיך שזה נשמע, אבל אולי הגיע הזמן לקחת את עצמה בידיים, לפדר את האף ולצמצם את מספר הסיגריות. ובעניין התכשיר – איך הייתם מרגישים אם היה מתפוצץ לכם בפרצוף מיכל של מנטוס? או גרוע מכך – בן גיי? בדרמלוג'יקה החליטו להכניס כמויות בלתי סבירות של מנטול וקמפור למוצר שלהם, וכל העניין הזה מעורר חוסר נוחות מטריד. נ' מדווחת שאחרי כמה שימושים בשני האופנים, גם כניקוי וגם כמסכה, היא התחילה להנביט פצעונים ושחורים במקומות משונים מאוד שבהם לא בצבצו מאז שהייתה בטירונות, ושמדובר בקטסטרופה מעקצצת. לעומת זאת, שותפתה של נ' לתכולת מדפי המקלחת, שמטפחת גם היא אזור T מבהיק, טוענת שזאת מסכת החימר המייבשת הטובה ביותר שניסתה אי פעם, ומוכנה להישבע שקוטר הנקבוביות שלה הצטמצם משמעותית. מילה שלנו – כמו תמיד, וכאן בפרט, תתעקשו לנסות לפני הקנייה.

דרמלוג'יקה, Dermal clay cleanser, מחיר: 209 שקלים ל-250 מ"ל, 274 שקלים ל-500 מ"ל. תאריך תפוגה: אין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דרמלוג'יקה, Dermal clay cleanser, מחיר: 209 שקלים ל-250 מ"ל, 274 שקלים ל-500 מ"ל. תאריך תפוגה: אין/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה: קרם לילה, שמשמש גם כמסכת לחות. מתאים לעור רגיש.
מה אומרת הנסיינית: מושלם, בשני הפורמטים. מרקם הג'ל עשה כל הלילה קיצי קיצי לעור עייף ויבש מאוד, והעיר אותו בבוקר עם פיניש משיי וחלקלק, בלי עודפי שמנוניות ועם קפה למיטה. לעור פחות יבש שרוצה גם, אפשר למרוח כמסכה פעם-פעמיים בשבוע וליהנות מתוצאות דומות ובלי נקבוביות סתומות.

וישי, AQUALIA THERMAL NIGHT SPA. מחיר: 268 שקלים ל- 75 מ"ל. תאריך תפוגה: יש. להשיג בבתי מרקחת פרטיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וישי, AQUALIA THERMAL NIGHT SPA. מחיר: 268 שקלים ל- 75 מ"ל. תאריך תפוגה: יש/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה: פריימר לאזור העיניים באריזת עט, שמבטיח גם להעלים עיגולים שחורים עם קצת צבע, גם להוריד נפיחות וגם למצק ולהרים את העור מסביב לעיניים.
מה אומרת הנסיינית: אז מבטיח. הנפיחות נשארה כשהייתה, הצבע האוניברסאלי של אלמנט הקונסילר לא ממש עבד לי טוב, כך שגם העיגולים הכהים שהתנחלו לי מתחת לעיניים לא זזו מילימטר, ובשילוב עם קונסילר, על פי ההמלצות, כל העסק קיבל מרקם של בצק.

ד"ר מיורד, Hybrids eye lift perfector. מחיר: 210 שקלים ל- 1.8 מ"ל. תאריך תפוגה: אין. להשיג ברשת אפריל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ד"ר מיורד, Hybrids eye lift perfector. מחיר: 210 שקלים ל- 1.8 מ"ל. תאריך תפוגה: אין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully