וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמניות טראנסג'נדריות בקמפיין של בארני'ז

30.1.2014 / 13:12

בית הכלבו הניו-יורקי בארני'ז משחרר קמפיין אביב נועז: 17 דוגמנים ודוגמניות טראנסג'נדרים בבגדי יוקרה מצולמים בשחור-לבן על ידי הצלם שצילם את קייט מוס בעירום בניינטיז

הקמפיין החדש של בית הכלבו הניו-יורקי בארני'ז, יוצר באזז מטורף ולא בגלל המותגים היוקרתיים אלא בגלל מי שלובש אותם. בית הכלבו היוקרתי צילם עבור קמפיין אביב-קיץ 2014, 17 דוגמנים ודוגמניות טראנסג'נדרים שלוקטו בתהליך ליהוק שארך שישה שבועות.

הקמפיין שנקרא "אחים, אחיות, בנים ובנות" צולם כולו בשחור-לבן על ידי צלם האופנה המוערך ברוס וובר, שידוע כחובב צילומים מונוכרומאטיים הכוללים הרבה עור חשוף, כאשר בין צילומיו המפורסמים קמפיין העירום של קייט מוס לקלווין קליין בשנות התשעים.

בארני'ז ניו יורק אינם הראשונים להציב דוגמנים טראנסג'נדרים לפני עדשת המצלמה - רשת אמריקן אפרל לדוגמא כבר עשתה זאת קודם, וישנה כמובן הסופרמודל הטראנסית המפורסמת, ליה טי, שכיכבה בקמפיינים של ז'יבנשי ועל שערי מגזינים נחשבים דוגמת ELLE ו-LOVE.

הקמפיין יכלול גם סרטוני וידאו קצרים שיוצגו באתר הרשמי של בארני'ז, ובנוסף יצרו בבית הכלבו שיתוף פעולה עם פטרישיה בוסוורת' עורכת מגזין ואניטי פייר, אשר מביאה בקטלוג הקולקציה את סיפוריהם האישיים של הדוגמנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully