וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הדרך לקרופ: בטן חשופה ב-6 רמות מחיר

הילית וולברג

3.2.2014 / 8:35

בניינטיז הן נקראו חולצות בטן, בעשור הראשון של שנות האלפיים הן נעלמו מהמפה האופנתית ועכשיו העליוניות הקצרצרות חוזרות עם גישה חדשה - 6 עיצובים חושפניים ב-6 רמות מחיר

בכל קריצה אופנתית לעשור שחלף קיים הטרנד המסויים שהדעות לגביו חלוקות. במקרה של אביב 2014 המגמה השנוייה במחלוקת היא 'הקרופ טופ'; כלומר, החולצה או הגופייה שאיבדו את החלק התחתון שלהן לטובת בטן חשופה (תשאלו את הפופיק של בר רפאלי).

מעבר לעובדה שהקרופ הוא עונג (או עונג מפוקפק, תלוי באיזה צד אתם) השמור לשטוחות הבטן בלבד, תוסיפו לכך את מרווח הטעויות הקטן מאוד שהוא מאפשר ותקבלו פריט לא קל לאבזור. בשביל פריטים כאלה במיוחד יש מגוון עקרונות מנחים בסיסיים שיהפכו את הבחירה והרכבת מערכת הלבוש לפשוטים יותר.

עקרון בסיסי ראשון עבור קרופ טופ (ועבור מחשופים באופן כללי): חשפת למעלה? כסי למטה (ולהפך). אם הבטן נותרת חשופה מאוד, כולל פופיק, רצוי ללכת על מכנסיים או חצאית ארוכים מספיק. את השורטס והקרופ רצוי לשמור לחדר השינה או לגיל 18. שרוול ארוך וצווארון גבוה עושים את העבודה בפיצוי המחשוף אך אם בחרת בגופייה חתוכה חושפנית ומינימלית, יש לכסות את החלק התחתון כמה שניתן או להוסיף לו ז'קט למיקס.

עקרון נוסף התקף לכל פריטי הצהרה, בהם גם קרופ חושף פופיק - פריט מושך תשומת לב יאובזר במיתון. החלטת על קרופ גולף בוהק? יש לבחור בעקב נמוך יותר, בנעל עדינה יותר, בצבע ניטרלי של מכנסיים או חצאית ובאיפור טבעי יותר. הפשטות של הגזרה החשופה היא היופי של ההופעה כולה. דרך נוספת היא ללכת על פלטת צבעים רגועה יותר (צבע אחד או שניים נוספים) או אחידה (חליפה בצבע או הדפס אחיד).

עקרון שלישי וכמעט אחרון מדבר על צמוד מול רפוי. הקרופ טופ צמוד וסקסי? נסי ג'ינס בגזרת בויפרנד או חצאית מובנית עם בד עודף. ולהיפך - החלטת ללכת על קרופ טי גדולה ועמוסה? הסתפקי בסקיני בגזרה גבוהה או בחצאית מידי צמודה.

ולבסוף, העיקרון המנחה בכל אלמנט של תעוזה אופנתית: ביטחון מוחלט. קרופ טופ הוא לא לחלשות. מודעות עצמית אינסופית לבטן שלך תבאס את ההופעה כולה. אם החלטת לחשוף, חשפי בגאווה.

הנה כמה המלצות הגשה בטווחי מחיר שונים מרחבי הרשת -

עד 50 שקלים: כחול מחשמל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבחירה בצבע בוהק אחד כשלובשים קרופ טופ מקלה על בחירת התלבושת כולה והשרוולים הארוכים וצווארון הגולף מאזנים לכדי קלאס יחסי (בכל זאת, חולצת בטן). ציוות מינימלי לג'ינס בגזרה גבוהה, ג'ינס בויפרנד או חצאית עיפרון מפתה, עושה במקרה הזה את העבודה והמחיר הזול מאפשר גיוון בצבעים ובהתאמת הגזרות של החלק התחתון.

קרופ טופ גולף ארוך, אסוס, 45 שקלים

עד 100 שקלים: גראפי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההדפסים הגרפיים חוזרים לככב ברשימת הטרנדים גם באביב הנוכחי והשחור-לבן הנצחי יקנה לחולצה הזאת עוד קצת זמן ארון. החלק המוצלח במקרה הזה הוא שמכנסיים בגזרה גבוהה יכולים להסתיר את הבטן ולהעניק את המראה החתוך מבלי לחשוף עור ובאווירה נינוחה הרבה יותר.

קרופ טופ גראפי, נססרי קלות'ינג, 77 שקלים

עד 200 שקלים: כיתובי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המראה הספורטיבי ימשיך לככב גם אל תוך האביב והקיץ, כמו טרנד הכיתובים הגדולים, והרי ואין כמו סוויטשירט לעונת המעבר. במקרה המדובר זהו סוויטשירט שמעניק אלמנט של קול לכל לוק קז'ואלי. ומתחתיו תמיד יכולה לצוץ חולצה או גופייה באורך רגיל.

סוויטשירט סוכר, סטייל ננדה, 143 שקלים

עד 300 שקלים: פרחוני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין אם כחלק מחליפה או לבדה, גופיית הקרופ הפרחונית הזאת מרככת את הקשיחות שבטופ צמוד וחתוך שכזה שבעצמו מעניק מסגרת מוקפדת להדפס שיכול לצאת משליטה. החתיכה המשולשת מקדימה היא פרט מעניין ומאחורה הגב מוסווה במכפלת ארוכה יותר לאיזון.

קרופ טופ פרחוני, בלומינגדיילז, 250.5 שקלים

עד 500 שקלים: נחשי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האפקט (הסינתטי) של עור הנחש הלבן נוקשה מצד אחד, הגזרה רכה ופלרטטנית מהצד השני - מדובר בפריט עתיר סטייל וקלאסה, כל עוד לא מגזימים עם כל מה שמסביב.

גופיית קרופ דמויית נחש, ריבולב, 437 שקלים.

ללא גבולות: מדויק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרופ 'הסנגאלו' של אלכסנדר מקווין מצליח להעביר אצילות ונקיון עיצובי עם בטן חשופה. הגימור, הפרטים הקטנים בשחור על שחור ומסגרת הכתפיים הנקייה משיגים יותר מכל פאייט או ניצוץ זהב. לאבזר עם מכנסיים גבוהים עם תחתית רחבה ואוורירית או חצאית עיפרון שחורה ובסיסית.

קרופ טופ סנגאלו אלכסנדר מקווין, הרודס, 4033 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully